Gjest cool water Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Hei! Noen som kan fortelle meg hvor mango ligger i oslo? Hvordan er størrelsene der? Er det mulig å finne noe, når man er en god str 44?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Hvordan er størrelsene der? Er det mulig å finne noe, når man er en god str 44? Størrelsene er spanske og veldig små, så om du er en god str 44, så vil nok Mango bli en nedtur. Kjempekule klær til ok priser, men ikke for oss i str 44.
Gjest cool water Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Ok, takk for svar. Kjekt å slippe å lete i butikker hvor man likevel ikke passer noe... Får ta en tur til jul..
MiniMjau Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Størrelsene i butikkene bør en ta med en klype salt!!! Om du er str. 42 i en butikk, kan du komme inn i small i en annen butikk...Spørs vel hvordan snittet er? Noen som har noen skrekk-eksempler på forskjeller fra butikk til butikk? For smått selv for supermodellen
Gjest Coral Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Jeg synes bikbok ofte kan ha veldig små størrelser, i forhold til andre kjedebutikker. Har flere ganger opplevd at jeg må opp en størrelse der, i forhold til andre butikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå