SnappleIsland Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Nysgjerrig på hvor folk har reist hittil i år og hvilke andre reiseplaner dere har for året... vet ikke om det har vært en slik tråd før, men håper på litt inspirasjon og reisetips
Anglofil Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 (endret) * Skiferie i Trysil med jobben i februar/mars * 2 netter i Molde i helgen som var nå i mai * 2 netter i Kristiansand i slutten av mai * 4 netter i Molde under jazzfestivalen i juli * 2 netter i Tallinn i juli * Tyrkia-ferie i to uker i august Mvh Yvonne Endret 17. mai 2014 av Yvonne
SnappleIsland Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2014 i år blir det: - Oslo på Konsert i mars - Tyskland - Italia - Østerrike - Liechtenstein - Sveits - Frankrike - San Marino - Croatia - Amsterdam (kanskje) - Sverige - Finland (Levi, skiferie)
teit1 Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Danmark (københavn) i januar. Hellas i Juni, Kroatia i juni, Montenegro i juli, spania (barcelona) i august 1
Gjest Sille4 Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Helg på hotell i Oslo i februar og i mai. Praha i mars. København i april. Skal til København igjen i mai + ta kiel båten. Kristiansand dyrepark i juni. Danmark og Tyskland i august. Evt Budapest og/eller Tallinn. :-)
Lista Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Thailand, Laos og Kambodsja i januar og februar. 5 netter i London i juni. 4 netter i Paris i juni. To uker i Spania i juli. Kanskje en langhelg i Helsingborg for å besøke en venninne i sommer/høst. 2-3 uker i Australia i slutten av desember. 1
Gjest gloria Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Som siste innlegg tilsier tar du ut mer enn 5 uker ferie. Tar dere ut dette utbetalt, eller hvordan løser dere dette mtp jobb? Selv: London Oslo Hellas Muligens Ungarn
Marco-Polo Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Ca 5 dager i Seljord i juni Helg i Bergen, også i juni Muligens langhelg til Danmark, slutten av juli-begynnelsen av august
Safiye Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Barcelona ganske snart, USA i en mnd juni/juli og muligens en tur til London før studiene starter til høsten.
Lista Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Som siste innlegg tilsier tar du ut mer enn 5 uker ferie. Tar dere ut dette utbetalt, eller hvordan løser dere dette mtp jobb? Selv: London Oslo Hellas Muligens Ungarn Jeg jobber natt (turnus, 50 %) og kan bare bytte bort vakter om jeg trenger fri. Og fra høsten begynner jeg å studere igjen
Mermaid Blues Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Avslutta juleferien med nyttårsfeiring i Trondheim før jeg dro hjem til Glasgow 2.januar. Siden da har jeg vært hjemme, men skal til Trondheim neste uke. Blir der til august, rekker forhåpentligvis en helg på vestlandet for å besøke familie før jeg drar hjem. Skal være et par dager i Edinburgh under Fringe (Tanztheater Wuppertal kommer ), og det ligger an til å måtte bli en studietur til London i løpet av høsten. (Så stress når man MÅ til London, liksom... ) Ellers blir det julefeiring i Trondheim som vanlig.
Kjetil E Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Har vært på: 3 dagers skitur til Hafjell (Bodde på Lillehammer). Langweekend for å kjøre slalåm på Geilo. Langweekend til Falun for å se Svenska skidspelen. Skal på: Langweekend til London for å se Grand depart of Tour de France. 4 dagers cruise på Göta Kanal + et par dager i Göteborg Endret 18. mai 2014 av Kjetil E
Anneline80 Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Blir to uker i Kroatia/Bosnia og Montenegro i juni, en helg i Lisboa senere i sommer og tur til Asia i november/desember. Pluss litt tidlig juleshopping i London. Skal ellers i to bryllup i Norge i sommer; ett i Troms og ett på nordvestlandet, og litt småreising til venner/familie i Norge kommer utenom.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Har vært på helgetur til Oslo og Bergen til nå. Skal til Polen, Bergen, USA, Karibien og York i månedene framover Ble litt flere reiser enn jeg hadde tenkt... Skulle egentlig kun til USA og Karibien i år. Anonymous poster hash: 7abb4...7c4
Aliqua Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Har vært på helgetur til Trondheim og helgetur i Sverige hittil i år. I sommer blir det en tur til Finnmark via Sverige og Finland, samt to uker på Mallorca. Vurderer en tur til USA på høsten også.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kaster meg på treden over disse fantastiske reisene folk skal på i Norge. I morgen skal jeg reise på tur i 20 minutter utenfor døra mi. Om jeg får det som jeg vil, skal jeg reise 40 min Der skal jeg snakke med en fantastisk dame, det blir en drømmeopplevelse utenom det vanlige. Etterpå skal jeg hjem å sove, blir sliten av ferieturen og det blir litt for mye av det gode.
gustav Skrevet 19. mai 2014 #17 Skrevet 19. mai 2014 * (romjul + ) nyttår: Nederland, besøkte familie * jan: Køben * mars:Sett skøyteløp Herenveen, Nederland * april: Amsterdam + blomstringa * april/mai: Wien * juni: Roligversjonen av Ibiza * juli/aug: 4 ukers loffetur med bil og telt til under foten av Italia *drømme* Blir litt vel mye ferie i år, ca 8 uker utenlands slik at til høsten er planen å ta det med ro Gleeder meg så mye til Italia!
missdior Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 - Var i Berlin i mars - Langhelg i Oslo i juni - Muligens Haparanda i juli - Dublin i august - London i august Gleder meg!!
Gjest Linaria Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Var i London og Manchester i januar. Blir Interrail i sommer, og Island i vinter.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 - Berlin x 3 for å besøke venner - Wien - Lisboa - Istanbul - Gøteborg og København - Barcelona og Valencia - Krakow - Toronto - Noen greske øyer, tar utgangspunkt i Santorini - London x 4 Pluss en del reising i forbindelse med jobben rundt om i Europa Anonymous poster hash: 42de7...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå