Gå til innhold

Selvbruning som ikke blir oransje og lukter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om en? :) Er møkk lei av selvbruninger som setter seg dypt inn i huden og etterlater seg skjolder og en oransje farge, uansett hvor nøye man er med å vaske hendene etterpå/bruke hansker osv. Akkurat som den blir ujevn uansett hvor nøye man er under påføring. Har prøvd St. Moritz sin, og likte fargen, bortsett fra at den lukter litt og forsvinner mer eller mindre etter én dusj.

Har gjort meg litt avhengig av å ha en solbrun glød, men er litt redd for å ta for mye sol også..

Anonymous poster hash: 3524c...8df
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Sublime Bronze fra L'Oreal, fikk en veldig fin farge og lukter ikke for ille. St Tropez er den beste though.

Anonymous poster hash: 32df3...640
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker Sublime Bronze fra L'Oreal, fikk en veldig fin farge og lukter ikke for ille. St Tropez er den beste though.

Hørt så mye bra om St Tropez så jeg kjøpte den. Jeg blir kalt gulrot. Nå som den går av blir det masse små hvite og brune prikker i huden, folk spør hva det er. Fargen som går av. Kjempestygt. Ansiktet blir ikke farget av den. Jeg anbefaler hvertfall ikke St Tropez. Bortkasta penger for min del, da syns jeg faktiak de billige er bedre.

Skrevet

Jeg har samme erfaring med st tropez, og det samme med dior sin.

Synst faktisk dove sin fungerer best jeg, smører man ofte bygger man gradvis opp en fin farge som ikke faller av i flak

Skrevet

Dove summerglow gir gradvis fin farge og lukter ikke. Bruker den 2-3 dager før f.eks en fest. Fås på matbutikker.

binkin-body-blitz-gradual-tan-dove.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også denne og og fargen er grei, lukter ok, men kjøper den ikke igjen, den er jo full av glitter:(

Dove summerglow gir gradvis fin farge og lukter ikke. Bruker den 2-3 dager før f.eks en fest. Fås på matbutikker.

binkin-body-blitz-gradual-tan-dove.jpg

Prøvd denne også(bare den med mildere farge som er gått ut av produksjon), men den synes jeg var vanskelig å smøre og luktet heller ikke godt:\

Anonymous poster hash: a08b0...305

AnonymBruker
Skrevet

SUNSPA!! :danse: Den definitivt beste. Gir absolutt ingen oransje-skjær i huden, kun brunfarge. Og er helt luktfri etter du har dusjet den bort.

Anonymous poster hash: d508a...43d
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har lyst til å teste tan organic, før/etter bildene ser ganske bra ut. I tillegg er den basert på aloe vera, så det tørker ikke ut huden :)

Skrevet (endret)

Anbefaler Decleor sin: www.decleor.co.uk/sun/self-tanning-milk-natural-glow.html

Endret av Marco-Polo
Skrevet

Husk; VELDIG viktig med forarbeid. Regelmessig peeling og mye fuktighet til huden før man smører på selvbruning. Holder ikke å peele samme dag!

Skrevet

Bruker Garnier Ambre Solaire natural bronzer, er enkel å påføre, men lukter litt. Om det blir flekkete er det enkelt å vaske vekk overflødig farge. Og fargen blir fin, folk spør om jeg har vært i syden/tatt sol. Men den lukter litt da.

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

lancome flash bronzer. finnes ikke noen bedre. :)

Endret av iGirl
Skrevet (endret)

SunSpa Tan-in-a-Can gir en naturlig brunfarge som ikke er "harry-oransje". Den finnes i "Original" for de med lys hud, og i "Chocolate" for en mørkere hudfarge. Jeg liker at den sprayes på istedet for å måtte smøres på med hendene.

Den er uten parabener, og ikke testa på dyr. :catmilk:

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...