Gå til innhold

Hva får hun ut av å offentliggjøre forholdet?

Anbefalte innlegg

Gjest Sprettballen
Skrevet

I dag snakket jeg med en fortvilet kvinne.

Hun fant i dag ut at mannen hennes med stor sannsynlighet har en "jobbkone", og måten hun fant det ut på var at "jobbkona" hadde publisert klare hint om det på facebook.

Jeg klarer ikke slutte spekulere på hva "jobbkona" får ut av å offentliggjøre et forhold på facebook når hun vet at hun er den andre kvinnen!

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her slipper jeg fantasien løse,men ser for meg at etter å ha ligget med henne litt, sa han at han ikke ønsker å være seriøs, for han har "kone - kone" hjemme. Det denne "jobb-kona" ville var å ydmyke både "konen-konen" og "mannen" ved å offentliggjøre det.Selv om hun ydmyker seg selv kraftig også da..

eller så er hun bare idiot. Sånne mennesker kan ikke ha høy IQ uansett

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobbkone??

Anonymous poster hash: 19eca...582
  • Liker 2
Skrevet

Jobbkona vil ha mannen din ifred, derfor offentliggjør hun det for å skape trøbbel mellom kona og mannen. Derfor løper mannen til jobbkona og blir jobbmann, tror jobbkona iallefall.

Gjest Sprettballen
Skrevet (endret)

Jeg er enig i motivasjonen, men jeg skjønner fremdeles ikke hvilken tilfredsstillelse hun får fra å ydmyke kona.

Hun kunne jo oppnådd nøyaktig det samme ved å sende en PM til kona, i stedet for å publisere offentlig på en vegg.

Jeg syntes så synd på henne som opplevde dette i dag. :(

PS: "Jobbkone/mann" er et begrep som ofte blir brukt når en gift person har et forhold med en på sin arbeidsplass. Ofte i forbindelse med rotasjonsarbeid/ukepending.

Endret av Sprettballen
Gjest brutal_mann
Skrevet

Noen mennesker synes det er tilfredsstillende å få tråkke på og såre andre. Spesielt når vi snakker sjalusidrama så er dette en kjent ting. Trist...

• Liker 1
Gjest Sprettballen
Skrevet

Noen mennesker synes det er tilfredsstillende å få tråkke på og såre andre. Spesielt når vi snakker sjalusidrama så er dette en kjent ting. Trist...

Ja det er veldig trist! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...