AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 I dag ferier vi Norge. Verdens beste land å bo i. Vi har et fantastisk system og fantastiske ressurser, og det å bli født i Norge er som å vinne førstepremien i Lotto. I dag feirer vi fellesskapet og viser takknemlighet for vår flotte velferdsstat. Gratulerer med dagen, kjære landsmenn! Anonymous poster hash: c19f3...3e3 1
Gjest Malanthor Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Jupp, la oss feire at fattige folk i andre land som sliter under dårlige vilkår gjør oss istand til og oppretholde vår ekstravagante livstil. Hipp hurra for oss som er så heldige og være føde på riktig geografisk beliggenhet. Ja vi er fryktelig heldige og la oss bli enda mere bevist akkorat den biten og ikke så jævlig selvtilfredse og egoistiske som mange desverre er. Ha en god dag folkens.
Deer Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Jeg nyter godene av hjemlandet mitt men flytter straks ut herfra når jeg er ferdig å studere
PeeWee Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg nyter godene av hjemlandet mitt men flytter straks ut herfra når jeg er ferdig å studere Hvorfor det? 2
PeeWee Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Jupp, la oss feire at fattige folk i andre land som sliter under dårlige vilkår gjør oss istand til og oppretholde vår ekstravagante livstil. Hipp hurra for oss som er så heldige og være føde på riktig geografisk beliggenhet. Akkurat på hvilken måte er vår velstand et resultat av sliter i andre land? Jeg vil heller si at det er motsatt, at slike "sweatshops" er den største trusselen mot våre livsstil siden det fører til massiv utflagging av arbeidsplasser. Ja, vår levestandard var litt lavere på åttitallet og ting var dyrere, men vi hadde eller ikke så stor andel på NAV og de offentlige finansene i den vestlige verden var mye bedre enn de er idag.
Deer Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Hvorfor det? Orker ikke dette deprimerende været og språket.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Let's get all international! Rip away the borders and set the people free! Anonymous poster hash: 35bc8...f20
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Mange bra ting ja, men norge er ikke toppen når det gjelder å være lykkelig i landet sitt Flytter ikke tilbake til Norge, er mye bedre her til lands.Anonymous poster hash: 1ba49...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå