AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Hei. Kan godt hende det er jeg som er helt dum, men nå sitter jeg her alene på 17 mai. Har avlyst alle planer med familien, og venter på kjæresten som er ute å drikker med vennene sine. Han sa egentlig at han skulle tilbringe dagen med meg, men han har heller vært sammen med vennene sine i hele dag. Han sa også at ettersom han skulle ut med venner, så skulle ha møte med på formiddagen, men det skjedde jo ikke. Han ber meg bare om å finne på noe annet, men det er jo ikke så mye annet å finne på. Alle vennene mine er enten med kjæresten sin eller med familien. Jeg føler meg rett og slett dum som ikke har vært med han i hele dag, og venner/bekjente spør meg om hvor han er, da får jeg vondt når jeg forteller at han er ute å drikker med kompisene i stede for å være med meg. Er det jeg som overreagerer? Jeg føler det ofte sånn her, sitter alene på lørdagskvelden. Eller jobber og da kommer han hjem kl 02 dritings. Noen som har følt noe lignende eller er det bare jeg som er helt teit? Anonymous poster hash: 9e2c3...033
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Hadde det slik med x'en min... En grunn til at han er en x.. Anonymous poster hash: 94d40...0ba 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Hadde det slik med x'en min... En grunn til at han er en x.. Anonymous poster hash: 94d40...0ba Ja, okei. Men du sa ikke fra til han om det? At du følte det sånn? Anonymous poster hash: 9e2c3...033
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Det nytter ikke å snakke til en mann som behandler deg slik. Dump han. Anonymous poster hash: df4e4...e80 4
Red-Ruby Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Det er jo sykt dårlig gjort. Du mistet alle planene dine fordi han hadde lovet å være med deg,så er han ute og drikker som en eller annen bortskjemt 14 åring uten grenser. Kan du ikke dra til familien din da? Rart at han skulle avlyse planene med deg og samtidig ikke invitere deg med 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Det er jo sykt dårlig gjort. Du mistet alle planene dine fordi han hadde lovet å være med deg,så er han ute og drikker som en eller annen bortskjemt 14 åring uten grenser. Kan du ikke dra til familien din da? Rart at han skulle avlyse planene med deg og samtidig ikke invitere deg med Ja, jeg vet.. føler det sånn selv. Familien min er bortreist Anonymous poster hash: 9e2c3...033
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Dårlig gjort! Ikke gidd å sitt å vent på han i alle fall! Dersom dette er noe som skjer ofte, hadde jeg fått nok og ikke tatt telefonen om han skulle ringe senere. Finn på noe koselig for deg selv istedet (kan gjerne innvolvere is og en film alene) Anonymous poster hash: 93b6d...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Finn på noe selv? Ring venner og si at du kommer innom en tur. Anonymous poster hash: e44ab...610
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 ja, tusen takk Anonymous poster hash: 9e2c3...033
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Trenger du å spørre engang? Skriver du noe sånt som dette på KG får du vel bare til svar at eneste løsning er å dumpe han? Anonymous poster hash: 2c0f6...708
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 typisk KG å si DUMP HAN NÅ når de vet så lite.. 1 feil og NEXT.. for en verden vi lever i Anonymous poster hash: 83faa...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 typisk KG å si DUMP HAN NÅ når de vet så lite.. 1 feil og NEXT.. for en verden vi lever i Anonymous poster hash: 83faa...dd7 Vel, med litt hard erfaring så lærer man seg å kjenne tegnene rimelig kjapt (heldigvis, så slipper man å gå fra asken til ilden slik som noen gjør). Og her er folk såpass heldige at de får råd av oss som er kommet litt lengre nedi veien. Vi vet selvsagt ikke alt, men som sagt man kan kjenne en del tegn. Så får folk velge selv hva som er rett for de, enten det er å kjempe eller å gå. Det TS her beskriver er jo temmelig respektløst, så det er jo litt rart å råde til å fortsette å holde på en slik "gullgruve" ? Anonymous poster hash: 1ca0a...845 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 typisk KG å si DUMP HAN NÅ når de vet så lite.. 1 feil og NEXT.. for en verden vi lever i Anonymous poster hash: 83faa...dd7 "ute å drikker med kompisene i stede for å være med meg. Jeg føler det ofte sånn her, sitter alene på lørdagskvelden. Eller jobber og da kommer han hjem kl 02 dritings." Typisk KG å si dump? Ok, da sier jeg: behold, behold! for et catch! få gjerne 3 barn med han der, gift dere, kjøp rekkehus, bil og alt er fantastisk! litt drikking hver kveld får en tåle *ironi* Fornøgd? Anonymous poster hash: 1ca0a...845
kari2 Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Off, så dårlig gjort! Jeg får vondt av deg. Kunne han ikke i hvert fall invitert deg med, tenker jeg. Det høres ikke ut som han respekterer deg. Det er fryktelig frekt å ødelegge hele dagen for deg på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå