AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Om man er et greit forhold og man trives sammen men man har også noen grunnleggende problemer som må fikses for å fortsette. Ene parten sier at den ikke har energi til å fikse ting akkurat nå, at det er håpløst. personen er i tillegg deprimert. hvordan hadde dere tolket dette? Anonymous poster hash: a7719...4e7
Frk.K Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 (endret) At han eller hun bare venter på at den andre parten skal gjøre det slutt, så han eller hun får fred. Endret 17. mai 2014 av Frk.K 1
Eolin Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 tolking og tolking. alt jeg kan si er at det trengs to for å fikse et parforhold. den ene kan ikke gjøre det alene.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Det høres ut som en forsiktig måte å fortelle at man har problemer. Vet ikke hva jeg ville gjort, annet enn å inngi pause i forholdet. Anonymous poster hash: a9f02...1be
spinnwild Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Begge to må være med på å fikse parproblemer. Men først å fremst tror jeg dere bør ta tak i depresjonen til partneren din. Ingen vits å prøve å fikse forholdet før dere har det bra personlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Begge to må være med på å fikse parproblemer. Men først å fremst tror jeg dere bør ta tak i depresjonen til partneren din. Ingen vits å prøve å fikse forholdet før dere har det bra personlig. vanskelig å ta tak i den enes problem når forholdet står på spill og alt er usikkert da.. tolking og tolking. alt jeg kan si er at det trengs to for å fikse et parforhold. den ene kan ikke gjøre det alene. Enig der. Anonymous poster hash: a7719...4e7
Sylvari Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 vanskelig å ta tak i den enes problem når forholdet står på spill og alt er usikkert da.. Enig der. Anonymous poster hash: a7719...4e7 Du kan ikke forvente at en som ikke har energi til å fikse sine egne problemer er klar til å fikse begges problemer.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Får han hjelp for depresjonen da? timer hos psykolog osv, men det ligger veldig dypt.. Anonymous poster hash: a7719...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå