AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Hei Jeg lurer på hvordan denne pyrolyse funker? Noen som vil komme med sine erfaringer? Er det virkelig slik at når du har brukt den funksjonen så blir det ikke til at man må gni men kun tørke vekk? Anonymous poster hash: de897...b4c
Gjest Yrsa Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Etter å ha brukt pylolyse-funksjonen så er ovnen skinnende ren og det eneste du trenger å gjøre er å tørke ut den lille asken som eventuelt blir liggende igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Etter å ha brukt pylolyse-funksjonen så er ovnen skinnende ren og det eneste du trenger å gjøre er å tørke ut den lille asken som eventuelt blir liggende igjen. Virkelig? Da gleder jeg meg til å bruke den :D Anonymous poster hash: de897...b4c
Gjest Yrsa Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Virkelig? Da gleder jeg meg til å bruke den :DAnonymous poster hash: de897...b4c Jeg har hatt den funksjonen på stekeovnen i over 5 år og det er utrolig lettvint.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har hatt den funksjonen på stekeovnen i over 5 år og det er utrolig lettvint. Såpass ja, så bra! Det eneste jeg gruer meg litt til, er at den blir sååååå varm, jeg syns det er skummelt.Anonymous poster hash: de897...b4c
Gjest Yrsa Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Såpass ja, så bra! Det eneste jeg gruer meg litt til, er at den blir sååååå varm, jeg syns det er skummelt.Anonymous poster hash: de897...b4c Ja, det var skummelt første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå