Gå til innhold

Hva skjer i Glamour da folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sist jeg så det, brøt Brooke sammen i forlovelses selskapet sitt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk så så jeg på det i dag. :oops:

Bryllupet ble det ikke noe av. Hun kom seg til alters, men kunne ikke si ja. Hun Bridget er veldig lei seg for at hun var med på å ødelegge bryllupet. Stephanie har fortalt Eric sannheten om at Ridge ikke er hans sønn, og han tok det ikke med et smil, for å si det sånn. Massimo koser seg over det ikke gjennomførte bryllupet, men på en diskret måte. :wink: Det ser ut til at Captain Payne godtar et jobbtilbud fra Massimo, og blir i L.A. Han vet ikke at bryllupet ikke ble gjennomført.

Skrevet

Hvorfor kunne hun ikke si ja,da?

Så på for mange år siden..og da drev også Ridge og Brooke på.

Skrevet
Hvorfor kunne hun ikke si ja,da?

Så på for mange år siden..og da drev også Ridge og Brooke på.

Ridge og Bridget hadde kysset, og det fikk hun greie på like før vielsen.

(Mylian har lite å gjøre for tiden :oops:)

Skrevet

Jeg har hatt enda mindre å gjøre på dagtid. :oops: Her følger en utfyllende grunn til Brookes nei.

På forlovelsesfesten, som Massimo arrangerte, sørget han for at forholdene lå til rette for at Brooke kunne overhøre Ridge og Bridget. De snakket sammen for å legge ting litt mer bak seg, og da hørte Brooke alt som hadde skjedd. Hun ble sjokkert, men etter en stund fant hun ut at hun ville gifte seg med Ridge. Hun var overbevist om at alt som hadde skjedd var Massimos feil.

På bryllupsdagen var hun likevel litt skeptisk, og da hun overhørte Bridget og Ridge si at de alltid ville elske hverandre skjønte hun nok at det lå litt mer i det hele. Hun gikk alikevel til alters, men hun klarte ikke si ja, fordi de siste ordene som ble utvekslet mellom Bridget og Ridge surret i tankene hennes.

Skrevet

hehe.. glamour har tatt seg opp i det siste! jeg digger denne ridge/bridget/brooke skandalen.. nå så jeg ikke på fredag eller i går.. så jeg må nødt å få med meg begge episodene som går :P farsken.. fikk ikke med meg når steph sa det til eric..

Skrevet
farsken.. fikk ikke med meg når steph sa det til eric..

Han ville ikke tro det i begynnelsen. Og det var ikke så populært at Marone var faren.

Skrevet

i glamour,skjer det saker og ting.

brook har brutt forlovelsen med rigde pga at han har følelser for datteren hennes.

gamla holder fortsatt gubben for narr, og det er ikke tøft.

massimo,er fortsatt tosk,helt idiot spør dere meg!!!!!!!!

glamour er som såpeserier flest,mye tragedie,sorg,og enda mer tragedie. men man må jo se på for det.

man blir rett og slett avhenging.

som alt annet på tv..

men moro er det da......................................

Skrevet

Glamour er den tregeste serien jeg noen gang har sett - du kan se den en gang hver 14ende dag, og alikevel være oppdatert!

Skrevet

Hva skjedde med Thorne, Macy og Darla, da? Gjennomførte Darla aborten, eller får Thorne og Macy adoptere barnet? Hva var Macys reaksjon på at Thorne har gjort Darla gravid? Har ikke fulgt med på noen uker nemlig. :roll:

Skrevet
Glamour er den tregeste serien jeg noen gang har sett - du kan se den en gang hver 14ende dag' date=' og alikevel være oppdatert![/quote']

For noen er dette helt perfekt for da slipper de å kaste bort så mye tid på å se så ofte.. :wink:

Jennifer

Skrevet
Hva skjedde med Thorne' date=' Macy og Darla, da? Gjennomførte Darla aborten, eller får Thorne og Macy adoptere barnet? Hva var Macys reaksjon på at Thorne har gjort Darla gravid? Har ikke fulgt med på noen uker nemlig. :roll:[/quote']

Darla tok ikke abort. Macy har fått vite at Darla er gravid, men hun har ikke sagt at Thorne er faren.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tittet innom i få minuter i dag. Noen sa at barna deres hadde kysset, og må bare ha svar; er dette søsken? Fysj for en serie da! :ler:

Skrevet

Det var Bridget og Ridge som hadde kysset. Etter at de oppdaget at de ikke hadde samme far, noe de hadde trodd i alle år (de ble oppdratt som halvsøsken) , så oppstod det søt musikk mellom de.

Han som trodde han var far til begge to fikk nylig vite at Ridge ikke var hans sønn, men når ha så de kysse så ble han sjokkert fordi i hans hode var de fremdeles som søsken.

Han oppsøkte Brooke, som han fikk Bridget med og hun skulle ha giftet seg med Ridge hadde det ikke vært for at hun hadde overhørt Ridge og Bridget når de snakket med hverandre om hvilke følelser de hadde for hverandre. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Ah er det ikke alltid det da? Ikke samme far ;)

Skrevet
Ah er det ikke alltid det da? Ikke samme far ;)

Ridges far er Massimo Marone. Stephanie hadde en liten fling med han, rett før hun ble sammen med Eric. Etter hun ble sammen med Eric, så havnet de fort i køya med hverandre. Hun oppdaget hun var gravid og hun trodde da at Eric var far til Ridge.

Etter en ulykke i forbindelse med en krangen med Massimo måtte Ridge ha blodoverføring. Legene fant fort ut at blodet til Eric og Stephanie ikke passet. Massimo overhørte dette, og da hans blodtype var kompatibel med Ridges la han og Stephanie sammen 1+1 og fikk 2! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...