AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg ligger her på soverommet å syns alt er utrolig kjipt å leit nå.. Livet mitt er vanskelig som det er, og denne dagen bare minner meg på det. 17.Mai er for meg egentlig en slags familiedag... Men nå har jeg aldri feiret 17.Mai med min biologiske familie siden jeg var veldig liten. Jeg har bodd i fosterhjem, og da ble også 17.mai vanskelig. Fikk aldri følelsen av at de var min familie, ikke min mor, ikke min pappa, ikke mine søsken.. Så når jeg var med de på denne dagen, måte jeg møte alle deres venner, familie, bekjente osv. som bare gjorde mer vondt. I dag er jeg sammen med en rusmisbruker, som for tiden nå sitter å ruser seg hos en venn, mens jeg ligger her hjemme i senga, kjenner bare tårene presser på og kjenner at livet mitt er som et mareritt. Orker ikke å forklare i detaljer hvordan jeg endte opp med en rusmisbruker, selv er jeg ikke det - men kort sagt så havnet jeg i feil miljø for 3 år siden (jeg er 23).. og har hatt et utrolig vanskelig, vondt liv i det siste... Håper alle dere som har en kjedelig dag på 17.Mai, kanskje noen av dere også har gruet dere spesielt til denne dagen ... Jeg håper denne dagen ikke blir så vanskelig å vond for dere... klem Anonymous poster hash: 4b8a8...273
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Jeg hadde ikke lyst å feire 17. mai i år, med så mange mennesker og bråk, så jeg sitter frivillig hjemme alene. Synes det er litt deilig. Anonymous poster hash: 714c2...37a 1
Fortunity Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Sitter hjemme selv i dag. Sender deg en god klem 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg ligger her på soverommet å syns alt er utrolig kjipt å leit nå.. Livet mitt er vanskelig som det er, og denne dagen bare minner meg på det. 17.Mai er for meg egentlig en slags familiedag... Men nå har jeg aldri feiret 17.Mai med min biologiske familie siden jeg var veldig liten. Jeg har bodd i fosterhjem, og da ble også 17.mai vanskelig. Fikk aldri følelsen av at de var min familie, ikke min mor, ikke min pappa, ikke mine søsken.. Så når jeg var med de på denne dagen, måte jeg møte alle deres venner, familie, bekjente osv. som bare gjorde mer vondt. I dag er jeg sammen med en rusmisbruker, som for tiden nå sitter å ruser seg hos en venn, mens jeg ligger her hjemme i senga, kjenner bare tårene presser på og kjenner at livet mitt er som et mareritt. Orker ikke å forklare i detaljer hvordan jeg endte opp med en rusmisbruker, selv er jeg ikke det - men kort sagt så havnet jeg i feil miljø for 3 år siden (jeg er 23).. og har hatt et utrolig vanskelig, vondt liv i det siste... Håper alle dere som har en kjedelig dag på 17.Mai, kanskje noen av dere også har gruet dere spesielt til denne dagen ... Jeg håper denne dagen ikke blir så vanskelig å vond for dere... klem Anonymous poster hash: 4b8a8...273 Det er bare du som kan gjøre livet ditt til det du ønsker at det skal være. Det er alltid skummelt å gjøre noe som forandrer tilværelsen, men det høres jo ut som om du ville hatt det bedre uten denne kjæresten. Skal prøve å ikke være dømmende, men når du er i en slik lei livssituasjon som du er og tilgangen på rusmidler er så enkel som i livet ditt, kan jo veien kanskje være kort til at du selv ruser deg for å håndtere hverdagen. Det er i hvert fall min bekymring... men det kan jo hende dette ikke er tilfelle for deg i det hele tatt Det er mye du ikke hadde da du vokste opp, og jeg skjønner at det føles kjempetungt i dag. Jeg gjorde selv den "feilen" i mange år og savnet en masse ting som jeg aldri fikk i barndommen. Men vi er voksne nå, og kommer aldri til å få den oppveksten vi ønsker at vi hadde. Vet det er vanskelig, men det som i hvert fall hjalp for meg var å få hjelp til å akseptere at barndommen var som den var, og at jeg aldri kommer til å ha barndomsminner om trygghet, tilhørighet, leksehjelp og aksept. Når jeg greide å begynne å akseptere det, ble det mye lettere å skape en nåtid jeg trives i. Anonymous poster hash: f2e08...82f 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Sitter også hjemme idag, prøv å gjør noe fint for deg selv! Vask huset, ta litt selvpleie hjemme.. spis noe godt ønsker deg lykke til videre, håper det blir bedre for deg i fremtiden! Anonymous poster hash: ff76a...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Sitter syk og alene. Slutt med kjæresten. Er deppa... Anonymous poster hash: 058ab...45d
Skilpadden Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Gikk ut for å spise litt is, men utover det har jeg rett og slett ikke giddet 17. mai i dag jeg heller. Leser til eksamen, og er egentlig like greit Sender varme klemmer til deg
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Sitter hjemme og surfer på nettet og spiser smågodt og deilig mat har vært og luftet hundene og har nå tatt et par cider og koser meg som bare det med hundene mine rett ved siden av. Tenkte å ta et fotbad og ta på neglelakk etterpå, kanskje vokse leggene Må bare si til deg TS at når du får din egen familie med mann, dyr og eventuelle barn kommer du til å føle deg "hjemme". Gled deg til det Anonymous poster hash: c17d8...ec0
Gjest Blomsterert Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Forstår godt at du føler sorg med oppveksten du beskriver. Ensomhetsfølelse er vel det verste et menneske kan kjenne. Håper du kommer deg ut av miljøet du har havnet i,selv om du selv ikke bruker narkotika. Du får sørge,men også tenke at du er den viktigste personen i verden for deg. Ta vare på deg selv.
kari2 Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Du er 23 år, du kan ha så mange gode år foran deg! Ikke la det at du havnet i feil miljø for 3 år siden bestemme resten av livet ditt. Jeg har heller ikke hatt noe særlig til oppvekst, og har en del problemer på grunn av det. Jeg vet det ikke er lett. Hvilke stoffer er det snakk om? Er han snill mot deg? Ikke gi opp livet ditt nå, vær så snill! Det er ikke for sent å finne et nytt miljø, og å skape et annet liv. Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå