AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 I juli i fjor gikk jeg og kjæresten fra hverandre etter ett kort og turbulent, men fantastisk forhold. Vi brøt all kontakt på stedet, men jeg slet med å komme over han og ringte han endel ganger i fylla og jamra og tuta om hvor mye jeg savnet han. Til slutt fikk han nok og sa at det aldri kom til å bli oss igjen, og at jeg skulle slutte og ta kontakt, noe jeg gjorde. Jeg møtte en ny gutt i november, og vi har nå vært sammen siden desember. Han er alle tiders, men jeg har ikke de samme følelsene for han som jeg hadde for eksen. I tillegg så er jeg vel egentlig ikke over eksen heller, tenker på han hver dag og savner han endel. Og her om dagen tar han såklart kontakt og spør hvordan det er med meg, og om jeg har lyst til å komme på besøk en dag. Jeg vet at hvis jeg reiser dit så kommer jeg til å dumpe min nåværende i kjæreste i håp om at jeg kan få tilbake eksen, og jeg vet det er helt forskrudd, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Svarte relativt avvisende, men jeg må før eller senere innom der da jeg har endel ting der som han egentlig skulle sende i posten. Jeg skrev til han at han heller kunne sende tingene, men da sa han at han ville at jeg skulle komme innom og hente de og samtidig si hei. Noen som vet hva han vil og forslag til hva jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: 782ad...8df
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Han vil ha sex og oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 8b3e6...34c 3
Gjest Violetta Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Dropp han du er sammen med nå i hvert fall. I hele innlegget ditt nevner du ham bare så vidt. Å være sammen med ham blir å holde ham for narr. 10
Fionnuala Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Uansett hva du velger å gjøre, sier jeg som Violetta over her, at du burde gjøre det slutt med han du er sammen med nå. Du har ikke de rette følelsene for ham, og da er det bare dårlig gjort å holde han for narr slik som du gjør nå. Du har allerede prøvd med eksen, og det funka ikke, så jeg foreslår at du heller velger å være singel en stund nå, gi deg tid til å komme over eksen og kun være deg selv litt. Så, når du etter hvert blir klar for det, kan det igjen bli aktuelt å finne seg kjæreste, en kjæreste du klarer å la deg falle for slik han er, uten å fortsatt være opphengt i eksen . 1
sophh Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Synes synd på kjæresten din, synes du burde dumpe han før dette blir mye verre for han. Du vil jo ha eksen tilbake! Kanskje han vil ha deg tilbake og, jeg hadde heller prøvd med han. Kan godt være han bare vil tømme seg, men kanskje han mener at det var en feil å avslutte forholdet. 1
Gjest Pheel Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jeg gjorde det en gang slutt med kjæresten fordi det nettopp ikke var et forhold jeg så gikk noen vei, og jeg egentlig ønsket noe annet. Endte opp med han en gang etter det allikevel og forstod etter det at det virkelig var slutt og det hjalp meg å glemme han helt. For min del hjalp det meg hvertfall bare, men kan såklart gå motsatt vei og. En eks er en eks av en grunn, og som regel fungerer deg ikke bedre neste gang.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Om du så blir sammen med eksen eller ikke - gjør det slutt med din nåværende. Du lurer bare han og deg selv, så kom over bruddet med eksen før du går inn i et nytt forhold. Ikke hopp fra den ene gutten til den andre, bare slapp av litt. Vær obs på at eksen kanskje kun vil ha et ligg eller oppmerksomhet. Anonymous poster hash: aa1c4...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå