AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg fikk lønnsjustering i år på 0 kr. Resten av arbeiderne i firmaet fikk 2,7 % eller individuelle tillegg. Hva skal jeg tenke om det? Anonymous poster hash: 76c1e...a39
LukaFrost Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Det er det umulig å svare på med så lite informasjon.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Du må be om en begrunnelse og ta det derifra. Men har du vært ansatt der lenge? Er det stillingsforskjell på deg og se andre? Er du organisert? Anonymous poster hash: 8c0a9...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Hadde det skjedd på min avdeling, hadde det betydd at du var den som tjente mest, og sjefen brukte rammen på 2,7% til å jevne ut forskjellen. Vi har hatt et veldig stort sprik pga. ulike ansettelsestidspunkt, som er jevnet ut med å gi mer til noen og mindre til andre. (vi er en administrativ avdeling der alle har lik mengde ansvar, så ingen grunn til at det skal være store forskjeller). Anonymous poster hash: df99e...c9b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jeg tjener langt under normalen for min stilling. De andre med min stillingstittel tjener mye mer enn meg. Antar det dreier seg om en eller annen type for herskebehov eller hevn, for noe jeg ikke aner hva kan være. Anonymous poster hash: 76c1e...a39 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Jeg tjener langt under normalen for min stilling. De andre med min stillingstittel tjener mye mer enn meg. Antar det dreier seg om en eller annen type for herskebehov eller hevn, for noe jeg ikke aner hva kan være. Anonymous poster hash: 76c1e...a39 Hvis dette er riktig, er det vel ikke annet enn å betrakte som en beskjed. Søk nye jobber! Anonymous poster hash: 1e012...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Kanskje du ikke gjør så veldig god jobb? Er som regel en grunn til det om man får minst i lønnstillegg.Anonymous poster hash: a0e54...8bc
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har den jobben jeg har, fordi jeg er dyktigst av alle i firmaet på akkurat dette. Sett positivt på det, så er dette et spark bak til å søke ny jobb. Anonymous poster hash: 76c1e...a39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå