Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som er det?

Jeg HATER at det er sol og varmt i dag, at det er glade mennesker og musikk overalt, at typen skal på frokost og ha en super dag. Kunne ønske jeg ikke var i Norge, men fikk ikke reist bort.

Hater virkelig denne dagen. Hva gjør man på 17. Mai når man ikke har noen å være sammen med?

Anonymous poster hash: 60f35...099
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene. Doh.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ikke med typen din på frokost da? :/

Anonymous poster hash: e7bf3...a29
  • Liker 6
Gjest Steamboat
Skrevet

Noen andre som er det?

Jeg HATER at det er sol og varmt i dag, at det er glade mennesker og musikk overalt, at typen skal på frokost og ha en super dag. Kunne ønske jeg ikke var i Norge, men fikk ikke reist bort.

Hater virkelig denne dagen. Hva gjør man på 17. Mai når man ikke har noen å være sammen med?

Du kan vel gå ut og sjekke om du finner noen du kjenner?

Også kan du finne ut hvordan du skal ha noen å feire med på neste festdag. Skaffe venner, bli med i foreninger som inviterer til arrangementer, osv. Er ikke så lenge til sankthans.

Gjest Peaches
Skrevet

Hvorfor er du ikke med typen din?

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, lag noe god mat og ta dette som en vanlig dag:)

Anonymous poster hash: 218d7...84d
AnonymBruker
Skrevet

Er alene idag også, føles ikke så kjipt som jeg trodde det skulle :)

håper de jeg bor med blir ute leeenge, så jeg kan ha leiligheten for meg selv!

Anonymous poster hash: ef4b6...3a9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ikke med typen din på frokost da? :/

Anonymous poster hash: e7bf3...a29

Han er jo med SINE venner. Vil ikke dilte etter ham hele dagen og de kommer jo til å lure på hvor mine venner blir av.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo med SINE venner. Vil ikke dilte etter ham hele dagen og de kommer jo til å lure på hvor mine venner blir av.

Men herremin, bli nå venner med hans venner da.

Anonymous poster hash: 8d962...5c4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel gå ut og sjekke om du finner noen du kjenner?

Også kan du finne ut hvordan du skal ha noen å feire med på neste festdag. Skaffe venner, bli med i foreninger som inviterer til arrangementer, osv. Er ikke så lenge til sankthans.

Det er enklere sagt enn gjort. Har alltid slitt veldig sosialt og bare ordet sankthans gir meg fullstendig panikk. Hadde ikke takla å gå rundt alene og lete etter folk jeg ikke har snakket med på mange år.

AnonymBruker
Skrevet

Men herremin, bli nå venner med hans venner da.

Det er jo greit å ha hvert sitt sett med venner da.

Men mange av de var faktisk vennene mine før, men da jeg ble sammen med typen fant jeg ut at flere av dem hadde vært forelska i meg og nå er jeg ganske forhatt i den gjengen. :P

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av den situasjonen.

Skrevet

Syntes du skulle blitt med han jeg, er vel vanlig att Kjerster er sammen slike dager , enten det er bare dere eller en av dere sin venne gjeng ,

Er alene jeg å , men det er fordi jeg har ikke noe alternativ

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo greit å ha hvert sitt sett med venner da.

Men mange av de var faktisk vennene mine før, men da jeg ble sammen med typen fant jeg ut at flere av dem hadde vært forelska i meg og nå er jeg ganske forhatt i den gjengen. :P

Vet ikke om jeg skal le eller gråte av den situasjonen.

Litt trist om dere ikke kan ha felles venner også da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skal bli med ham likevel? En liten tur ut i hvert fall. Fikk en liten åpenbaring av alle svarene her. Har tenkt på det, at han er litt dårlig på å inkludere meg. Særlig siden han vet at jeg er venneløs og sliter med sosial- og relasjonsangst.

Selv om det er et lite problem at alle vennene hans misliker meg så sterkt. (hans ord, ikke mine)

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg sitter også alene. Litt stusselig må jeg innrømme. Typen er og ser på toget sammen med moren sin. Jeg orket ikke dra noe sted selv om jeg i utgangspunktet nesten hadde bestemt meg for å være med etter å ha tenkt mye frem og tilbake. Har en kronisk sykdom hvor jeg er konstant utmattet (selv om noen dager er verre enn andre), så er litt vanskelig å planlegge. Moren hans er en jævla drage som bare hakker på meg, men hadde tenkt å være med likevel for deres skyld selv om hun sikkert ikke bryr seg om at jeg ikke er der. Jeg er i utgangspunktet ikke særlig glad i 17.mai, men det er jo en dag hvor "alle" feirer med familie og/eller venner, så er litt trist å sitte alene. Blir noe god mat med typen ikveld da og da skal jeg pynte meg. Så lenge får jeg sitte her og prøve å glemme at det er 17.mai og være glad for å slippe unna dragen. Hun hakker på meg og kommer med flåsete kommentarer hele tiden og selv om det preller av meg som vann på gåsa er det jo ikke så gøy heller.

Stor klem til dere andre som sitter alene.

Edit: vann på gåsa, ikke gåseøyne. :fnise: Damn you autocorrect!

Endret av RusaPåPus
Skrevet

Bli med , dette klarer du, og om ikke venna hans liker deg i dag kan det hende de gjør det i morgen , det handler om å by litt på seg selv , de blir kjent med deg , og da liker de deg nok , kos deg i dag du , og gi en oppdatering i kveld

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter også alene. Litt stusselig må jeg innrømme. Typen er og ser på toget sammen med moren sin. Jeg orket ikke dra noe sted selv om jeg i utgangspunktet nesten hadde bestemt meg for å være med etter å ha tenkt mye frem og tilbake. Har en kronisk sykdom hvor jeg er konstant utmattet (selv om noen dager er verre enn andre), så er litt vanskelig å planlegge. Moren hans er en jævla drage som bare hakker på meg, men hadde tenkt å være med likevel for deres skyld selv om hun sikkert ikke bryr seg om at jeg ikke er der. Jeg er i utgangspunktet ikke særlig glad i 17.mai, men det er jo en dag hvor "alle" feirer med familie og/eller venner, så er litt trist å sitte alene. Blir noe god mat med typen ikveld da og da skal jeg pynte meg. Så lenge får jeg sitte her og prøve å glemme at det er 17.mai og være glad for å slippe unna dragen. Hun hakker på meg og kommer med flåsete kommentarer hele tiden og selv om det preller av meg som vann på gåseøyne er det jo ikke så gøy heller.

Stor klem til dere andre som sitter alene.

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut og jobbe i hagen. Slå plenen, male litt på rekkverket og andre diverse jobber. Så skal jeg se FA CUP finalen.

Anonymous poster hash: d1b65...316

Skrevet

Ta deg en god prat med sviger mor en dag ,

Dama skal ikke holde på slik hakke på deg .

Du er jo syk og har nok å slite med om ikke hu skal holde på slik også ,

Kos deg i kveld

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Skal ut og jobbe i hagen. Slå plenen, male litt på rekkverket og andre diverse jobber. Så skal jeg se FA CUP finalen.

Anonymous poster hash: d1b65...316

Man klipper ikke gresset på 17. mai.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...