Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ok på onsdag lander jeg i london kl 22:00

mannen lander kl 12:00 atså 10 timer før meg , ei venninde av venne gruppa de sin de er ca 6-7 gutter 3 jenter , er allerede i london , og en annen kamerat som han også kjenner er der nede , han skulle treffe denne kameraten og det var greit , men nå vil han treffe ho også senere på dagen for den andre kameraten kan ikke være med han hele dagen .

Så han sier at han gidder ikke å gå rundt alene så lenge og at det jo veldig gøy at ho også er der nede .

Jeg synes at det bokstaveligtalt gjør veldig vondt at han skal treffe ho alene :-/ klarer ikke å slå meg til ro med at de to skal gå rundt å ha det gøy osv uten meg :-(

hva faen er galt med meg :-(

han er sur for a apheg nekter han dette og mener at jeg ikke stoler på han , han sier at ho er ei søster for han og hvorfor i alle dager aksepterer jeg ikke dette .

Vet at ho hjalp mye til i bryllupet vårt ( hjalp hans søster som hjalp oss da )

Ho har aldri vart i london før og han mener at deror burde han få dra ut med ho og vise ho rundt :-/ ...

Anonymous poster hash: 9abc1...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nesten ikke diktere hvem han skal være sammen med, hvertfall ikke når det er så uskyldig som dette. Hvis jeg hadde hatt en mann som hadde nektet meg å være med mine guttevenner hadde jeg følt meg inneklemt og klaustrofobisk. Jeg synes ikke dette er greit av deg i det hele tatt - greit at dere er gift, men dere er to individer og må ha noe frihet. At han ikke vil henge rundt i London på egenhånd når han har en venninne der som han kan møte opp med skjønner jeg veldig godt.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig mistenkelig ut. Jeg hadde ikke akseptert det. Det stinker utroskap lang vei.

Anonymous poster hash: 6bf56...be2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Du høres slitsom ut å være sammen med.

Anonymous poster hash: 936bb...24c

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

han ga meg et ultimatum , at vist han ikke får treffe ho så skal han si det rett ut at

hei vi kan ikke treffes får ikke lov av kona vi treffes når ho er landet så vi ses sikkert på torsdag , :-/

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Av denne vennegjengen, er det tilfeldigvis bare din mann og denne damen som har tid til å være sosiale i disse timene, og ingen av de andre av begge kjønn?

Anonymous poster hash: b13a4...766
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg sa jo til han , tilsutt at han får treffe ho da :-/ vil ikke at han skal føle at jeg ikke stoler pā han , men dette gjør så vondt , vi har ikke setg hverandre på 4 uker så skal han kose sg og hygge seg med ho først ,

han sier at det ikke er noen nekte grunn nār det at tid med kona ikke kan sammenlignes i det hele tatt med ho som bare er venninde/søster , han sier at han fatter ikke at jeg føler slik og at det ikke gir noen logikk .

Gjest Blondie65
Skrevet

Har han en historie med utroskap fra tidligere? Kjenner du denne jenten, har hun en historie med utroskap fra tidligere? Har hun lagt an på han tidligere? Har han lagt an på henne tidligere?

Hvis du generelt misliker at din voksne mann tilbringer tid sammen med venner av motsatt kjønn fremfor å være alene uten at du har grunn / tidligere erfaring med utroskap fra denne mannen eller denne venninnen anser jeg deg som sykelig sjalu og da er det du som må arbeide med dine følelser. På helt generell basis er det urimelig å kreve at noen skal valse rundt i timesvis alene i en storby når de kan velge å gjøre det i selskap med noen andre.

Så, ja, jeg synes du er urimelig - men det kan forstås ut fra eventuelle tidligere vonde erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Av denne vennegjengen, er det tilfeldigvis bare din mann og denne damen som har tid til å være sosiale i disse timene, og ingen av de andre av begge kjønn? Anonymous poster hash: b13a4...766

ja for de andre er jo her i Norge , ho er på 10 dagers tur , ho har nettopp blitt dumpa av felles vennen de sin, mens vi 2 har egentelig et 2 dagers oppold i london tilfeldig før vi drar videre .

Han sier at det ikke er hans feil at jeg ikke har annkomst før kvelden fra dn byen jeg skal komme fra , og at dt a han lander før ikke er hans feil.

AnonymBruker
Skrevet

ja for de andre er jo her i Norge , ho er på 10 dagers tur , ho har nettopp blitt dumpa av felles vennen de sin, mens vi 2 har egentelig et 2 dagers oppold i london tilfeldig før vi drar videre .

Han sier at det ikke er hans feil at jeg ikke har annkomst før kvelden fra dn byen jeg skal komme fra , og at dt a han lander før ikke er hans feil.

Er det tilfeldig at hun reiste dit? Er hun på 10-dagers tur alene der?

Anonymous poster hash: b13a4...766

AnonymBruker
Skrevet

Har han en historie med utroskap fra tidligere? Kjenner du denne jenten, har hun en historie med utroskap fra tidligere? Har hun lagt an på han tidligere? Har han lagt an på henne tidligere?

Hvis du generelt misliker at din voksne mann tilbringer tid sammen med venner av motsatt kjønn fremfor å være alene uten at du har grunn / tidligere erfaring med utroskap fra denne mannen eller denne venninnen anser jeg deg som sykelig sjalu og da er det du som må arbeide med dine følelser. På helt generell basis er det urimelig å kreve at noen skal valse rundt i timesvis alene i en storby når de kan velge å gjøre det i selskap med noen andre.

Så, ja, jeg synes du er urimelig - men det kan forstås ut fra eventuelle tidligere vonde erfaringer.

Nei dessverre ingen slike ting , utenom at jeg var utro da vi var sammen tidlig i rholdet var kansje 18 det var et kyss tafsin ikke noe mere var full for første gang i mitt liv , han tilga meg forde han elsker meg sa han , og har aldri nevnt det mere , vi har vært sammen i 12 år og gift 9 mnd , alt har vært topp hans venner har blitt mine venner og omvend men vi har ikke gått rundt alene ( cafe etc ) med det andre kjønn fks

kan det gå så langt bak i tid er dt derfor jeg ikke klarer å slā meg til ro med at han skal hygge seg med ho :-( vet ikke ass men dette gjør meg helt uvel ;'(

AnonymBruker
Skrevet

Er det tilfeldig at hun reiste dit? Er hun på 10-dagers tur alene der? Anonymous poster hash: b13a4...766

ja tilfeldig , vi som annbefalte det ;-/ og andre venner da ,, men sa visste ikke vi at vi måtte bruke den plassen som mellomlanding.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du må la han treffe henne. Det er jo kun noen timer? Hadde det vært dacer,hadde det vært noe annet kanskje.

Vær sjenerøs.

Skrevet

Ser ikke problemet. Unner du ikke mannen din å kose seg i trivelig selskap? Kjønn bør ikke spille noen rolle.

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om du ser litt logisk på situasjonen, - og setter deg i hennes situasjon... hvordan ville du følt deg hvis du kom til en fremmed by, og et menneske du kjente fra før fortalte deg at du måtte pent tilbringe dagen helt alene.... fordi hans kone forbød ham å vise deg rundt i byen.

Han er på jobb hver dag. Jeg er villig til å vedde på at det ikke bare jobber menn der han jobber. Det betyr at han faktisk også omgås kvinner hver eneste dag, - uten at han springer avgårde til nærmeste bøttekott og rundknuller dem alle som en.

Pust med magen. Jeg synes du virker litt hysterisk når du er så redd for at et eller annet skal skje om han holder henne med selskap de timene før flyet ditt lander.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du vil heller han skal gå alene i i london i mange timer, enn at han skal ha selskap av en venn? Merkelig, når det ikke har vært noe mellom dem før.

Hadde det vært meg hadde jeg og blitt sur på deg!

Anonymous poster hash: 61f04...2ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg sa jo til han , tilsutt at han får treffe ho da :-/

Kjære deg, du bestemmer da ikke om han får treffe "ho" eller ikke? Har man så lite tillit til hverandre at man ikke kan omgås andre folk i noen timer uten tillatelse, så er det jo ikke liv laga?

Anonymous poster hash: a46d9...b8e

• Liker 3
Skrevet

Du er jo fullstendig urimelig. Både hun og han skal gå rundt i timevis alene i en storby, fordi du nekter dem å henge sammen? Og i tillegg er det du som har vært utro tidligere og ikke han? Skjønner ikke at han gidder å forholde seg til slikt jeg da.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo fullstendig urimelig. Både hun og han skal gå rundt i timevis alene i en storby, fordi du nekter dem å henge sammen? Og i tillegg er det du som har vært utro tidligere og ikke han? Skjønner ikke at han gidder å forholde seg til slikt jeg da.

Ikke jeg heller, hvis jeg hadde truffet en venn i utlandet så hadde jeg jo snakket med ham, hadde ikke falt meg inn å be om tillatelse. Hadde jo vært litt annerledes hvis jeg bare ville omgås denne vennen og ikke kjæresten, eller om vennen skulle diltet med over alt.

Anonymous poster hash: a46d9...b8e

• Liker 2
Gjest Terra.
Skrevet

ok på onsdag lander jeg i london kl 22:00

mannen lander kl 12:00 atså 10 timer før meg , ei venninde av venne gruppa de sin de er ca 6-7 gutter 3 jenter , er allerede i london , og en annen kamerat som han også kjenner er der nede , han skulle treffe denne kameraten og det var greit , men nå vil han treffe ho også senere på dagen for den andre kameraten kan ikke være med han hele dagen .

Så han sier at han gidder ikke å gå rundt alene så lenge og at det jo veldig gøy at ho også er der nede .

Jeg synes at det bokstaveligtalt gjør veldig vondt at han skal treffe ho alene :-/ klarer ikke å slå meg til ro med at de to skal gå rundt å ha det gøy osv uten meg :-(

hva faen er galt med meg :-(

han er sur for a apheg nekter han dette og mener at jeg ikke stoler på han , han sier at ho er ei søster for han og hvorfor i alle dager aksepterer jeg ikke dette .

Vet at ho hjalp mye til i bryllupet vårt ( hjalp hans søster som hjalp oss da )

Ho har aldri vart i london før og han mener at deror burde han få dra ut med ho og vise ho rundt :-/ ...

Sånn som du beskriver det her synes jeg du skal la ham få treffe henne, koselig for dem begge å ha en å dele disse timene med og gå rundt og titte i London sammen. De er nok venner og ikke noe mer. Hadde ikke du blitt såret hvis din mann ikke hadde latt deg gjøre det samme hvis situasjonen hadde vært omvendt? Jeg tror du skal stole på ham i denne situasjonen, hvis du da ikke før har opplevd situasjoner der du ikke har kunnet stole på ham? (Men å være sammen med en som ikke er til å stole på hadde ikke jeg greid i utgangspunktet da i alle fall). Regner med at han er til å stole på så du ikke har noe å frykte dersom annet ikke er "bevist." Senk skuldrene og vit at det er jo deg din mann tross alt har valgt! ;-)

Håper du får en fin tur til London! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...