AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Hvor gamle er dere, og sender dere fortsatt grisemeldinger til hverandre? Eller er det liksom en slags "øvre grense" for den slags? Vi er snart 40 og driver fortsatt på med å sende grisete meldinger til hverandre, spesielt når den ene er på reise og det går noen dager før man treffes igjen.... Bør vi slutte med det? Anonymous poster hash: d3aec...487
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Hei Jeg sender kun grisete meldinger når jeg er i et forhold, nå er det en stund siden jeg gikk ut av det forholdet, så da er det også en stund siden jeg har skrevet noen slike meldinger. Over til ditt andre spørsmål: Nei, du burde ikke slutte med det. Uavhengig alder, så er dette en super øvelse for alle par! Det er uansett en privatsak mellom deg og din partner, så hva dere skriver dere i mellom, er det få som bør ha noe med. Jeg er forresten 54 selv. Håper det hjalp noe. Anonymous poster hash: 638c1...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Han blir sur når jeg gjør det, så jeg sluttet..Er 35 og han 41 år. Anonymous poster hash: 08d45...26a
Gjest Nightwich Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg prøver å få med han på grisemeldinger men han greier det ikke desverre. Han vet ikke hva han skal svare og kommer gjerne med noe helt annet Synd for jeg syns det er sexy.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har kjent noen som likte det, men har aldri vært glad i det selv. Det er søppelprat sett fra mitt ståsted. Jeg ønsker det ikke. Anonymous poster hash: 2f950...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Hvor gamle er dere, og sender dere fortsatt grisemeldinger til hverandre? Eller er det liksom en slags "øvre grense" for den slags? Anonymous poster hash: d3aec...487 Fortsatt? Vi har aldri gjort det. Men om dere må slutte med det? Det blir jo opp til dere, hvis begge får noe ut av det og meldingene ikke kommer på avveie så er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: da44a...cb2
Frk.Tyttebær Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Vi skriver grisemeldinger til hverandre, men spesielt når han er på reise jobb og jeg hjemme! 😊 det er bare litt kjekt å være litt leken og frekk på meldinger! 😉 vi er begge i midten av 20 årene, ser ikke for meg at vi slutter med det med det første 😊 det er jo bare litt uskyldig moro 😊😊
^littletoomuch Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Jepp. Når vi er noen dager borte fra hverandre. Vi er i 30 årene og har vært sammen i 8-9år. Det er alltid deilig når vi da møtes igjen Så konklusjonen er vel; ikke stopp med det, det er jo bare deilig 2
Gjest Minpin Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Nesten hver dag. Vi er bare 23 og 24, da, men jeg ser ingen grunn til at dere bør slutte hvis dere trives med det. Endret 17. mai 2014 av Minpin
Anglofil Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 27 år, han er 32 år. Og jada, det hender. Mvh Yvonne
Gjest Yrsa Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Nei, det gjør vi ikke - jeg har aldri hatt behovet for det og hadde vært redd for å sende meldingene til feil person. Vi har et fint forhold som har vart i årevis - selv uten grisemeldinger. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Ja absolutt. Ser på det som en viktig del av et forhold. Det skaper jo spenning og gnist Vi er i starten av 20-årene og 30-årene. Noen ganger kan det gå galt og man sender til en annen med et uhell, men pytt pytt. Slikt glemmes! Anonymous poster hash: 8730b...d31
Corin Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Hvor gamle er dere, og sender dere fortsatt grisemeldinger til hverandre? Eller er det liksom en slags "øvre grense" for den slags? Vi er snart 40 og driver fortsatt på med å sende grisete meldinger til hverandre, spesielt når den ene er på reise og det går noen dager før man treffes igjen.... Bør vi slutte med det? Anonymous poster hash: d3aec...487 Hva er problemet? Jeg har aldri hatt sansen for grisemeldinger, men så tilhører jeg en viss klasse i samfunnet, en bevisst elite. Hva andre gjør vil jeg helst ikke vite. Det er jo uskyldig da, kanskje en fetish som er oppstått i de senere år
Denobulan Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Jepp. Når vi er noen dager borte fra hverandre. Vi er i 30 årene og har vært sammen i 8-9år. Det er alltid deilig når vi da møtes igjen Så konklusjonen er vel; ikke stopp med det, det er jo bare deilig Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Og du under: Hahahahahahahahah Hva er problemet? Jeg har aldri hatt sansen for grisemeldinger, men så tilhører jeg en viss klasse i samfunnet, en bevisst elite. Hva andre gjør vil jeg helst ikke vite. Det er jo uskyldig da, kanskje en fetish som er oppstått i de senere år Endret 17. mai 2014 av Denobulan 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Hva er problemet? Jeg har aldri hatt sansen for grisemeldinger, men så tilhører jeg en viss klasse i samfunnet, en bevisst elite. Hva andre gjør vil jeg helst ikke vite. Det er jo uskyldig da, kanskje en fetish som er oppstått i de senere år Ehh.. Hva? Anonymous poster hash: 90f9f...7cd 2
Gjest Funky Punk Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Mannen min er mye bortreist, så her blir det en del sexy meldinger og bilder
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Det som gir deres forhold det dere trenger for å holde liv i det, det skal dere gjøre uten tanke for hva andre måtte mene om det. (Selvsagt uten at det har negative konsekvenser for uskyldig tredjepart). 1
sophh Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Kjæresten og jeg gjør det mye. Jeg er 20 og han er 24. Er i et avstandsforhold, går noen ganger flere måneder uten at vi får sett hverandre - så det må til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå