Gå til innhold

Sender dere grisemeldinger til hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere, og sender dere fortsatt grisemeldinger til hverandre? Eller er det liksom en slags "øvre grense" for den slags?

Vi er snart 40 og driver fortsatt på med å sende grisete meldinger til hverandre, spesielt når den ene er på reise og det går noen dager før man treffes igjen....

Bør vi slutte med det?

Anonymous poster hash: d3aec...487
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg sender kun grisete meldinger når jeg er i et forhold, nå er det en stund siden jeg gikk ut av det forholdet, så da er det også en stund siden jeg har skrevet noen slike meldinger.

Over til ditt andre spørsmål: Nei, du burde ikke slutte med det. Uavhengig alder, så er dette en super øvelse for alle par! Det er uansett en privatsak mellom deg og din partner, så hva dere skriver dere i mellom, er det få som bør ha noe med. Jeg er forresten 54 selv.

Håper det hjalp noe.

Anonymous poster hash: 638c1...f9f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han blir sur når jeg gjør det, så jeg sluttet..Er 35 og han 41 år.

Anonymous poster hash: 08d45...26a
Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg prøver å få med han på grisemeldinger men han greier det ikke desverre. Han vet ikke hva han skal svare og kommer gjerne med noe helt annet

Synd for jeg syns det er sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent noen som likte det, men har aldri vært glad i det selv. Det er søppelprat sett fra mitt ståsted. Jeg ønsker det ikke.

Anonymous poster hash: 2f950...c7e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere, og sender dere fortsatt grisemeldinger til hverandre? Eller er det liksom en slags "øvre grense" for den slags?

Fortsatt? Vi har aldri gjort det. Men om dere må slutte med det? Det blir jo opp til dere, hvis begge får noe ut av det og meldingene ikke kommer på avveie så er det vel ikke noe problem.

Anonymous poster hash: da44a...cb2

Skrevet

Nopes.

Skrevet

Vi skriver grisemeldinger til hverandre, men spesielt når han er på reise jobb og jeg hjemme! 😊 det er bare litt kjekt å være litt leken og frekk på meldinger! 😉 vi er begge i midten av 20 årene, ser ikke for meg at vi slutter med det med det første 😊 det er jo bare litt uskyldig moro 😊😊

Skrevet

Jepp. Når vi er noen dager borte fra hverandre. Vi er i 30 årene og har vært sammen i 8-9år.

Det er alltid deilig når vi da møtes igjen :lur:

Så konklusjonen er vel; ikke stopp med det, det er jo bare deilig ;)

• Liker 2
Gjest Minpin
Skrevet (endret)

Nesten hver dag. ;)

Vi er bare 23 og 24, da, men jeg ser ingen grunn til at dere bør slutte hvis dere trives med det.

Endret av Minpin
Skrevet

27 år, han er 32 år. Og jada, det hender. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke - jeg har aldri hatt behovet for det og hadde vært redd for å sende meldingene til feil person.

Vi har et fint forhold som har vart i årevis - selv uten grisemeldinger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja absolutt. Ser på det som en viktig del av et forhold. Det skaper jo spenning og gnist ;) Vi er i starten av 20-årene og 30-årene.

Noen ganger kan det gå galt og man sender til en annen med et uhell, men pytt pytt. Slikt glemmes!

Anonymous poster hash: 8730b...d31
Skrevet

Vi er snart 40 og driver fortsatt på med å sende grisete meldinger til hverandre, spesielt når den ene er på reise og det går noen dager før man treffes igjen....

Bør vi slutte med det?

Hva er problemet? Jeg har aldri hatt sansen for grisemeldinger, men så tilhører jeg en viss klasse i samfunnet, en bevisst elite. Hva andre gjør vil jeg helst ikke vite. Det er jo uskyldig da, kanskje en fetish som er oppstått i de senere år

Skrevet (endret)

Jepp. Når vi er noen dager borte fra hverandre. Vi er i 30 årene og har vært sammen i 8-9år.

Det er alltid deilig når vi da møtes igjen :lur:

Så konklusjonen er vel; ikke stopp med det, det er jo bare deilig ;)

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Og du under:

Hahahahahahahahah :ler:

Hva er problemet? Jeg har aldri hatt sansen for grisemeldinger, men så tilhører jeg en viss klasse i samfunnet, en bevisst elite. Hva andre gjør vil jeg helst ikke vite. Det er jo uskyldig da, kanskje en fetish som er oppstått i de senere år

Endret av Denobulan
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ehh.. Hva?

Anonymous poster hash: 90f9f...7cd

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Mannen min er mye bortreist, så her blir det en del sexy meldinger og bilder :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det som gir deres forhold det dere trenger for å holde liv i det, det skal dere gjøre uten tanke for hva andre måtte mene om det. (Selvsagt uten at det har negative konsekvenser for uskyldig tredjepart).

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten og jeg gjør det mye. Jeg er 20 og han er 24. Er i et avstandsforhold, går noen ganger flere måneder uten at vi får sett hverandre - så det må til. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...