AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Bortsett fra tv-titting, kameleone rundt mutters alene i folkelivet... Hva finnes det for oss? Er det noen frokost for oss noen steder? Jeg skal se på folketoget, men håper jeg finner noe koselig å gjøre etterpå. Lurer spesifikt på Trondheim, da jeg bor der. Men det er sikkert flere som lurer? Som faktisk ikke har lyst til å være alene? Hilsen en som ikke vil være alene Anonymous poster hash: 6ec5d...4c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Ensomme kan vel gå på alle de arrangeentene som alle andre kan gå på? Sette seg på en uteresturant og se på folk, så kommer det antagelig noen som man kjenner fra før av? Man får ta tak i problemet og gjøre det man kan selv for at dagen(e) ikke skal bli så triste. Anonymous poster hash: 9ca6f...e51
Cata Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Min erfaring er at det beste man kan gjøre er å late som ingenting og vente til det går over . Selv 17. mai er bare 24 timer. Det varer ikke evig i år heller. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Går ikke ut. Jeg vil ikke vandre rundt i byen alene, langt mindre sette meg på en resturant alene Anonymous poster hash: ee443...138
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Være hjemme og holde støvsugeren med selskap. Kanskje høre litt radio. lese i en bok. Anonymous poster hash: b5438...142 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 I tvil selv om jeg skal gå ut en tur eller ikke. Har egentlig fortrengt at det er 17. idag, ikke sett på tog irl eller på tv. Synd når det er 200 års feiring og greier.Anonymous poster hash: ebc71...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå