Gjest Anonym nå Skrevet 14. juni 2004 #1 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei Noen her som har hørt om såkalt "shooters-sider" på nettet? Det er sider hvor man kan legge ut dristige, eller ikke så dristige bilder av seg selv(gjerne anonymiserte). Så er det gjerne menn som skriver ut disse bildene og tar bilder av seg selv mens/etter at de har onanert utover dem. Deretter sender de disse tilbake til deg. På en eller annen "dirty" måte tenner det meg at fremmede menn bli tent av min kropp, og se det håndfaste resultatet. Er det jeg som er sprø, eller andre som har prøvd dette/kunne tenkt seg å gjøre det? (selvfølgelig forutsetter det at jeg bruker bilder hvor jeg er ugjennkjennelig og en anonym epost) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juni 2004 #2 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er muligens noe her. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #3 Del Skrevet 14. juni 2004 du er nok rimelig sprø, men det er fortsatt ingen som har bevist at det er sundt å være "normal", så ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #4 Del Skrevet 15. juni 2004 Trenger ikke være sprø for det. Utrolig mange som liker å eksponere seg selv. Tenkt hvor mange damer som selger sine brukte truser på nettet, kanskje ikke fordi de tenner på det, men fordi de tjener penger på det.... Deiligst.no har blitt en hit, de unge legger ut bilder på nettet og de blir stemt på og kommenter. Selv har jeg flere bilder på sexoteket.no som folk kan stemme på og gi karakter. Det gir meg et kick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 15. juni 2004 #5 Del Skrevet 15. juni 2004 Trenger ikke være sprø for det. Utrolig mange som liker å eksponere seg selv. Tenkt hvor mange damer som selger sine brukte truser på nettet' date=' kanskje ikke fordi de tenner på det, men fordi de tjener penger på det.... Deiligst.no har blitt en hit, de unge legger ut bilder på nettet og de blir stemt på og kommenter. Selv har jeg flere bilder på sexoteket.no som folk kan stemme på og gi karakter. Det gir meg et kick.[/quote'] Et av bildene ligger til og med på topplisten og jeg er snart 40 år ;-) Dessuten var det meg som var anonym gjest. Glemte å logge meg på... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå