AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Da jeg meldte meg inn her følte jeg meg flott og deilig. Jeg så meg selv som frodig og sjarmerende. Det har ikke manglet på tilbud fra menn og jeg har fått de jeg ville ha. Til slutt fant jeg en flott mann jeg tenker at jeg vil slå meg til ro med. Vi hadde deilig sex og jeg har alltid vært leken og utforskende på det området. Aldri komplekser for kroppen min. Men så kom jeg hit og sakte, nesten umerkelig, har det endret seg. Her inne fikk jeg høre at jenter som meg er stygge og feite. Vi er dem dere gutta tar når dere ikke får de pene jentene. Puppene mine er store og jeg har alltid vært stolt av dem. Her inne har jeg fått vite at de er stygge fordi store pupper betyr flesk og det er det ingen som liker. Det eneste som fremdeles er flott på meg er vel det mørke brune lange krøllete håret mitt. Det nærmer seg trusekanten nå og det er visst bra. Jeg har fått komplekser jeg aldri hadde og nå har det kommet til at jeg sliter med å kle av meg for kjæresten, for "alle menn vil egentlig ha magre jenter på 18" selv om de later som noe annet. Jeg tør ikke slå meg løs i sengen lenger fordi jeg har oppdaget at ting disser. Heldigvis regnes jeg som ei generøs og trivelig jente som har mange venner. Kjæresten har ihvertfall ei jente som setter hans behov først, som elsker han ubetinget og som er trofast og ærlig. Godt noe veier opp for utseende ! Så tusen takk alle dere gutter og menn herr inne !! Tusen takk for at dere greide å bryte ned selvbilde mitt slik at jeg ser meg selv som den stygge feite dundra jeg er !! Det er så godt at det finnes folk som dere. Rett dere opp i ryggen og smil til speilet, for jeg vet at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette her inne.Anonymous poster hash: d6673...150 16
Lilac Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Hva folk på et nettforum mener burde virkelig ingen bry seg om. 18
Gjest Keikolina Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Jeg synes kvinnfolka her inne er verre enn mannfolka.
Thinkerbell. Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har litt problemer med å tro at du har tatt dette forumet så seriøst at det har ødelagt selvtilliten din:) 5
Sunbeam Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Enig med Lilac. Greit at folk kan provosere her inne, men å påvirke selvbildet såpass mye burde du ikke la dem ha makt til. Det er et nettforum. Det er normen å ta enkelte påstander her inne med en klype salt, slik du gjør med alt du leser på nettet. Dersom du ikke klarer det og blir påvirket såpass mye, foreslår jeg at du kutter ut KG rett og slett. 3
Gjest Jørild Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har litt problemer med å tro at du har tatt dette forumet så seriøst at det har ødelagt selvtilliten din:) I såfall er det på tide å vokse opp, ta ansvar for egen psyke og logge av. 11
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Tror ikke noen kommentarer du har lagt merke til her inne er representativt for noe som helst. Det er meningsløst å henge seg opp i det, og la kommentarer fra noen få "kvinneguiden-menn", ødelegge. Anonymous poster hash: 4b2a0...9dd
Gjest Sprettballen Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Dette er en viktig påminnelse om at vi må huske på at det er mennesker som sitter bak skjermen. Mennesker som leser og blir påvirket av det vi skriver! Det er ikke alltid hva som blir sagt som er vondest, men hvordan det blir sagt. Og jeg vet at du vil få mange kommentarer om at du må få deg tykkere hud, eller komme deg bort fra nettet. Min mening er at begge parter har et ansvar, både den som formidler og den som leser. Den som leser må tåle at noen har en annen mening og gir uttrykk for ulike preferanser, men den som skriver har også et ansvar for at det som skrives ikke fremstår som unødig skarpt og krenkende. Siden så mye av dagligtalen vår vanligvis består av ikke-verbal kommunikasjon, som tonefall og ansiktsuttrykk, og dette forsvinner inne på et forum, kan mye bli oppfattet som skarpere enn det det var ment å være. Hvis alle kunne tatt sin del av ansvaret, og møttes på midten, hadde alt vært så mye bedre. 17
Lennhy Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Legg også merke til de med sterkeste meninger er anonyme brukere... Hihi 6
Sura Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Tenk om alle kunne tenke sånn. Det er bare ord, det er det du legger i ordene som påvirker deg. Det er du selv som tillater deg å føle deg underlegen. Endre den grunntanken, og du vil snart være på topp igjen. 1
Gjest Nightwich Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Trist at du opplever det sånn ! Hev deg over det og fortsett å se ei flott dame i speilet Hva folk sier ute i et forum må du ta med en solid klype salt. Det er lett å være tøff bak et nick !
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 "Store pupper" tells ikke på chunky jenter, akkurat som muskler ikke er imponerende på radmagre menn. Måtte du på et nettforum for å finne ut det? Anonymous poster hash: 4d670...0d2 2
Apehjerne Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Da jeg meldte meg inn her følte jeg meg flott og deilig. Jeg så meg selv som frodig og sjarmerende. Det har ikke manglet på tilbud fra menn og jeg har fått de jeg ville ha. Til slutt fant jeg en flott mann jeg tenker at jeg vil slå meg til ro med. Vi hadde deilig sex og jeg har alltid vært leken og utforskende på det området. Aldri komplekser for kroppen min. Men så kom jeg hit og sakte, nesten umerkelig, har det endret seg. Her inne fikk jeg høre at jenter som meg er stygge og feite. Vi er dem dere gutta tar når dere ikke får de pene jentene. Puppene mine er store og jeg har alltid vært stolt av dem. Her inne har jeg fått vite at de er stygge fordi store pupper betyr flesk og det er det ingen som liker. Det eneste som fremdeles er flott på meg er vel det mørke brune lange krøllete håret mitt. Det nærmer seg trusekanten nå og det er visst bra. Jeg har fått komplekser jeg aldri hadde og nå har det kommet til at jeg sliter med å kle av meg for kjæresten, for "alle menn vil egentlig ha magre jenter på 18" selv om de later som noe annet. Jeg tør ikke slå meg løs i sengen lenger fordi jeg har oppdaget at ting disser. Heldigvis regnes jeg som ei generøs og trivelig jente som har mange venner. Kjæresten har ihvertfall ei jente som setter hans behov først, som elsker han ubetinget og som er trofast og ærlig. Godt noe veier opp for utseende ! Så tusen takk alle dere gutter og menn herr inne !! Tusen takk for at dere greide å bryte ned selvbilde mitt slik at jeg ser meg selv som den stygge feite dundra jeg er !! Det er så godt at det finnes folk som dere. Rett dere opp i ryggen og smil til speilet, for jeg vet at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette her inne.Anonymous poster hash: d6673...150 Selvfølgelig føler du det sånn når du er så selektiv i det du leser her inne.Finnes nok av menn her inne som mener at det er bedre med litt kjøtt rundt beina, men de kommentarer har du glatt hoppa over virker det som 1
Apehjerne Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Legg også merke til de med sterkeste meninger er anonyme brukere... Hihi Sier du som har et nick og ikke ditt egentlige navn. Same shit different wrap 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 "Store pupper" tells ikke på chunky jenter, akkurat som muskler ikke er imponerende på radmagre menn. Måtte du på et nettforum for å finne ut det? Anonymous poster hash: 4d670...0d2 Lincoln eller Teeden? Uansett, skam dere!Anonymous poster hash: 37d65...008 5
Zinnia Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Tenk om alle kunne tenke sånn. Det er bare ord, det er det du legger i ordene som påvirker deg. Det er du selv som tillater deg å føle deg underlegen. Endre den grunntanken, og du vil snart være på topp igjen. Men nå er det nå en gang slik at vi er oppvokst med språk har utviklet vår evne til å forstå dybden i det gjennom hele livet, og her inne er det ordene som blir hovedkommunikasjonsformen. Språk gir mening gjennom vår felles forståelse for ord og begrep, det blir litt vanskelig om alle skal legge sin subjektive mening i ordene, da blir det jo en meningsløs kommunikasjonsform. Ellrs er jeg veldig enig i at vi har makten til å endre våre tolkninger og våre tenkemønstre omkring begivenheter, men det fratar oss ikke ansvaret for en fornuftig bruk av språket. Ord er makt, i slike endringsprosesser er jo ofte nettopp ordene vi bruker når vi snakker om oss selv og verden som brukes bevisst som et kraftfullt redskap for nye tanker og følelser. Ikke ved å endre på meningen bak ordene, men ved å endre på ordvalget og den språklige oppbyggingen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 ikke for å være frekk,men det irriterer meg hvor enkel du er å bryte ned. Hvem som helst,når som helst kunne lett ta deg i bakken, du eier ingen ryggrad. Du har hele livet følt deg flott, så sa 3 menn og 5 kvinner anonymt på et forum at de foretrekker noe annet enn måten du ser ut på? uff. Internett er ikke for alle. Anonymous poster hash: cb90b...a36 8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Ja, altså jeg gruer meg som pesten til å bli eldre (er 20 år). For alle menn vil jo tydeligvis ha jenter under 20, og hvertfall ikke over maks 24. Nei uff, jeg får vondt i magen bare av å tenke på det. At kjæresten min kommer til å sikle på unge jenter når vi blir eldre, og at jeg egentlig misten min verdi utseendemessig Anonymous poster hash: 959a0...a26 2
Erazor Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Det er leit at du har fått dårligere selvtillit av å være på KG, men å gi all skylden til de mannlige brukerne fremstår urettferdig. Mange av kvinnene her har minst like sterke meninger om andre kvinners utseende. «Kvinne er kvinne verst», heter det, og når man har vært her en stund kan man se nok av eksempler på dette. Uansett vil jeg anbefale deg å ta konsekvensen av det som har blitt et problem for deg og slutte å oppsøke et sted som bryter deg ned. Om du ikke klarer å la være å klikke deg inn på tråder som omhandler temaene som er sensitive for deg, så er mitt råd å holde seg helt vekke. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 De menn som har likt deg,er viktigere enn hva som skrives her. Forøvrig er venninnen min frodig,og hun har en del interesserte menn. Hun er dog i forhold nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå