Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å ta litt retylane i leppene. Men alle klinikker jeg har ringt til forteller at jeg skal ta en sprøyte istedenfor en halv, da en halv ikke vil synes.

Jeg har ikke supertynne lepper, men føler de forsvinner helt år jeg smiler og jeg lager alltid duckface på bilder for at de skal virke større. Jeg vil se forskjell, men ikke at det faktisk blir andelepper. I tillegg vil jeg kunne skjule det litt for pappa, tror ikke han vil jeg skal ta restylane, men han er veldig lite oppmerksom på slikt, så skal en del til for at han ser forskjell.

Det jeg sitter å lurer på er om jeg skal ta halv eller hel. Erfaringer? Anbefalinger? Kjipt å betale for å ikke se forskjell også ..

Jente 18

Anonymous poster hash: c2a70...667

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en hel :)

Anonymous poster hash: ea2ac...8af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette! Jeg har vanlige lepper, og vil ta veldig lite, for jeg vil ikke at mamma og pappa skal se det.. Ser de det blir jeg arveløs.. Grunnen til at jeg vil ta er ikke for å få større lepper, det er fordi leppene mine sprekker opp så mye om vinteren, og med restylane vil dette i mindre grad skje..

Anonymous poster hash: e677d...59e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette! Jeg har vanlige lepper, og vil ta veldig lite, for jeg vil ikke at mamma og pappa skal se det.. Ser de det blir jeg arveløs.. Grunnen til at jeg vil ta er ikke for å få større lepper, det er fordi leppene mine sprekker opp så mye om vinteren, og med restylane vil dette i mindre grad skje..

Anonymous poster hash: e677d...59e

Hahahah #arveløs. Ja, tenker det ikke er vits å betale så mye for å ikke se forskjell. Samtidig går det kanskje ann å trekke inn leppene foran foreldre eller sminke dem mindre? haha. Men vil ikke bli seendes ut som en and.

TS

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du vil se ut som en and de første dagene uansett hvor lite du tar, men det er godt du er bevisst på mengde da de fleste ser ut som de har fått en skikkelig trøkk i ansiktet etter å ha brukt fillere en stund.

Du er 18, og foreldrene dine har ikke noe de skulle ha sagt. Hva med å ta restylane, også sove over hos en venninne/typen de første dagene etter?

AnonymBruker
Skrevet

Du vil se ut som en and de første dagene uansett hvor lite du tar, men det er godt du er bevisst på mengde da de fleste ser ut som de har fått en skikkelig trøkk i ansiktet etter å ha brukt fillere en stund.

Du er 18, og foreldrene dine har ikke noe de skulle ha sagt. Hva med å ta restylane, også sove over hos en venninne/typen de første dagene etter?

Mamma synes det er greit, men ikke pappa vil jeg tro. Ja, hadde tenkt å ta en fredag og sove hos ei venninne til søndag. Men jeg vet fortsatt ikke hvor mye jeg skal ta.. :/

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mamma synes det er greit, men ikke pappa vil jeg tro. Ja, hadde tenkt å ta en fredag og sove hos ei venninne til søndag. Men jeg vet fortsatt ikke hvor mye jeg skal ta.. :/

Altså, du kan jo ta en halv sprøyte - det blir litt sløs med penger om det forsvinner med en gang, men da får du i det minste sett hvordan det blir seende ut?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta en halv og komme tilbake etter en uke om du vil ha mer? Det gjorde jeg.

Anonymous poster hash: 078ea...808
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta en halv og komme tilbake etter en uke om du vil ha mer? Det gjorde jeg.

Anonymous poster hash: 078ea...808

Han som skal sette er i Norge bare en gang i mnd.. :/ Kan jeg få satt inn over en halv, men under 1?

Så du mye forskjell etter wn halv, etter en?

Skrevet

Han som skal sette er i Norge bare en gang i mnd.. :/ Kan jeg få satt inn over en halv, men under 1?

Så du mye forskjell etter wn halv, etter en?

Og hvem har du planlagt å henvende deg til dersom noe skulle gå galt?

• Liker 2
Gjest kassycat
Skrevet

Du trenger jo ikke ta en hel eller en halv. Ta 0,7 for eksempel. Du må betale for en hel da, men resten kan brukes andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

Se på siste innlegget i bloggen til Rannveig Heitmann så kommer du nok ikke til å ta noe sånt i leppene... :ler:

Anonymous poster hash: 522fd...91a

AnonymBruker
Skrevet

Se på siste innlegget i bloggen til Rannveig Heitmann så kommer du nok ikke til å ta noe sånt i leppene... :ler:

:sjokkert::fnise: Enig der..

1137594-7-1400415707840.jpg

Anonymous poster hash: efdf4...be6

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel hoven om hu akk har tatt det. Men dette vil jeg ikke ende opp med, derfor lurer jeg halv vs hel ..

AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert::fnise: Enig der.. 1137594-7-1400415707840.jpgAnonymous poster hash: efdf4...be6

Stakkars jente! Kan jo ikke ha mye oppi hodet...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...