AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Wow. Jeg er så lei meg. Kjæresten min var på fylla, og kom hjem nå. Han blir veldig ærlig når han er full, og det kom frem at kompisene hans hadde sagt at de ikke skjønte hvorfor han var sammen med meg. Eksene hans har alle vært typiske ''bimboer'', og ekstremt vakre jenter, mens jeg.. jeg er frk.gjennomsnittlig med et par kg for mye. Men jeg hadde virkelig ikke trodd at alle vennene og venninnene hans syntes at jeg er for stygg for han? Jeg er så utrolig såret, føler meg kjempestygg og at han er for bra for meg.. Jeg vet jo at det viktigste er hva kjæresten min syns, men det at andre ser på oss og tenker ''wow, hva gjør egentlig HAN med hun stygge kjerringa der?'' klarer jeg ikke og legge fra meg.. Anonymous poster hash: da09d...3c1
Timza Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Det er et kompliment til alle de andre kvalitetene du har. Heller slike kvaliteter en bimboer som man ikke kan holde en samtale med. Og det har nok han også forstått. 21
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Det er et kompliment til alle de andre kvalitetene du har. Heller slike kvaliteter en bimboer som man ikke kan holde en samtale med. Og det har nok han også forstått. Wow, Timza. Jeg er imponert.Anonymous poster hash: 827f8...eed 13
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Han burde kutte ut de "vennene" der. Men det har han sikkert ikke tenkt å gjøre? Anonymous poster hash: b6dd2...5e0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Du er ikke alene. Har også hørt fra andre at jeg er for stygg til å være sammen med kjæresten min. Uansett så er det en idiotisk tankegang. Utseendet har ikke så mye å si hvis man er stokk dum ellers. Dessuten er det smak og behag Anonymous poster hash: ec6f8...779 2
Timza Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Wow, Timza. Jeg er imponert.Anonymous poster hash: 827f8...eed Hehe, er da kun sannheten.
drue Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Skjønner at det er sårende, men jeg må helt ærlig si at han har noen dårlige venner. De burde være glad for at han har funnet noen han er glad i, og holde slike ting for seg selv. Som du selv sier, det er hva han synes som betyr noe. Jeg hadde aldri sagt noe sånt til en av mine venner. Det har ikke noe å si om jeg synes personen er fin å se på eller ikke, da det ikke er min kjæreste! Jeg ville heller fokusert på å bli kjent med personen, det er det som har noe å si. Hadde jeg hatt et alvorlig problem med personligheten til kjæresten til en venn, ville jeg kanskje sagt noe dersom jeg mente at det var viktig for vennen min å høre. Hva jeg syns om utseendet er helt irrelevant. Prøv å drit i hva de har sagt selv om jeg fatter at det er kjipt å høre. Egentlig var det dumt av kjæresten din å si noe, men sagt er sagt. For noen amøbevenner han har. 3
Gjest Peaches Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Jaha, og hva svarte han disse vennene da? Forsvarte han deg eller jattet han med? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Hehe, er da kun sannheten. Sant, men jeg trodde ikke det ville komme fra deg. Kudos.Anonymous poster hash: 827f8...eed 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Sant, men jeg trodde ikke det ville komme fra deg. Kudos.Anonymous poster hash: 827f8...eed Samme her, ble ganske overrasket nå. Anonymous poster hash: b6dd2...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 setter så utrolig stor pris på alle svar, det hjelper så utrolig mye! Jeg spurte hvem av kompisene hans som hadde sagt det, og han sa at det ikke var noen nære kompiser, men en gjeng bekjente han hadde truffet på byen.. Jeg har ikke så veldig høy selvtillit fra før, og dette hjalp definitivt ikke, hehe.. Anonymous poster hash: da09d...3c1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Jaha, og hva svarte han disse vennene da? Forsvarte han deg eller jattet han med? Han hadde bedt de holde kjeft, at han var lykkelig med meg og at han endelig hadde funnet noen som var verdt å ta vare på. Jeg begynte å gråte når han sa det, og han unnskyldte seg for at han hadde sagt det, og at for han var jeg verdens vakreste.. Aff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg virkelig ikke bra nok Anonymous poster hash: da09d...3c1 1
drue Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 setter så utrolig stor pris på alle svar, det hjelper så utrolig mye! Jeg spurte hvem av kompisene hans som hadde sagt det, og han sa at det ikke var noen nære kompiser, men en gjeng bekjente han hadde truffet på byen.. Jeg har ikke så veldig høy selvtillit fra før, og dette hjalp definitivt ikke, hehe.. Anonymous poster hash: da09d...3c1 Da hadde jeg ihvertfall gitt faen. Hvem bryr seg om hva en gjeng drittsekker mener? Ihvertfall ikke når det ikke er nære venner. Drit i det, ts Du er bedre enn det, og du er sikkert helt fin som du er!! Det er de som er stygge. 3
Timza Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Sant, men jeg trodde ikke det ville komme fra deg. Kudos.Anonymous poster hash: 827f8...eed Jeg kan da umulig være en av de verste her inne. Har bare mine meninger og sier de rett ut. Til TS: De fleste har nok før eller siden syntes noe slik om venner og venninner der de har fått en ny type/dame hvor de automatisk blir sammenlignet med den forrige. Og for å være ærlig så ville jeg heller ha foretrukket å ha vært på din side, fremfor ex'enes side som var kjekkere/penere osv. Det betyr jo bare at han fakka deg av andre grunner, og de grunnene vil som regel bety mer i lengden enn struttendes pupper og mega-lepper. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Vel, det føles akkurat like jævlig når det går andre veien. "Hvorfor er du sammen med han - du er alt for pen for han, og han er for stygg for deg!". Er ikke akkurat koselig å høre det heller, at andre syns at kjæresten din er stygg... Takk og lov at folk har forskjellig smak da Og at utseendet bare er èn av årsakene til at man faller for en person. Jeg er sikker på at kjæresten din syns at du er nydelig akkurat som du er! Er bare hans douchebags av noen venner som er litt for umodne til å forstå sitt eget beste... Anonymous poster hash: 100c3...76d 4
Gjest Blomsterert Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Ts. Slike overfladiske og umodne kommentarer kan såre veldig. Tenk bare at du er deg,og har din helt egen sstil og personlighet. Det er deg han er lykkelig med :-). Syns også det var unødvendig av ham å si det. Men han dummet seg ut i fylla,og ba om unnskylding,så det får være tilgivelig. Endret 17. mai 2014 av Blomsterert
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Er bimboer egentlig så pene da? De har ofte altfor brun hud i forhold til den blonde hårfargen. De oppfylte leppene gir en "andelook". Brystene er som regel altfor store i forhold til den smale kroppen og flate rumpa. Og i likhet med bolegutta så prøver de oftest å kompensere for noe annet som mangler. Anonymous poster hash: 65810...e3c 4
Skilpadden Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Vel, det føles akkurat like jævlig når det går andre veien. "Hvorfor er du sammen med han - du er alt for pen for han, og han er for stygg for deg!". Er ikke akkurat koselig å høre det heller, at andre syns at kjæresten din er stygg... Takk og lov at folk har forskjellig smak da Og at utseendet bare er èn av årsakene til at man faller for en person. Jeg er sikker på at kjæresten din syns at du er nydelig akkurat som du er! Er bare hans douchebags av noen venner som er litt for umodne til å forstå sitt eget beste... Anonymous poster hash: 100c3...76d Jeg vet! Det sa mine venninner om eksen min. Jeg elsket ham jo så høyt, og var faktisk ganske sårende å høre dette. Jeg ga selvfølgelig blaffen, men jeg hadde selv aldri sagt noe sånt. Han var verdens nydeligste i mine øyne, og utsendet er rett og slett så utrolig irrelevant! Og hvem er jeg til å kritisere andre smak? På samme måte som de ikke er noen til å kritisere din kjærestes smak, TS! Så bare gi blaffen i de. De er stygge mennesker. Ikke på grunn av hvordan de ser ut, men på grunn av hvordan de er. 3
Junine Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Hvorfor er det slik at folk kaller pene jenter bimboer? Bimbo har noe med oppførsel å gjøre. Å være vakker assosieres ikke med bimbo. Er dette noe sjalu kvinner får for seg? At alle pene damer er hjernedøde, bitchy og billig? Hvis det er det som må til for å styrke selvtilliten deres.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå