AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Håper noen kan hjelpe, for jeg har lett og lett men finner den ikke Jeg fikk denne boken via en bok-klubb for kanskje 14-15 år siden. Den handlet om 2 jenter som gikk på college eller universitet i California, tror jeg det var. En helg drar de på besøk til familien til hun ene jenta, de bor på en vingård i California. Litt utpå kvelden er det en mann som bryter seg inn og dreper hele familien, bortsett fra venninnen som er på besøk. Hun sniker seg med morderen i husvogna hans.. Utrolig spennende bok, men jeg fikk aldri lest slutten! Anonymous poster hash: f4d1f...c7e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Den heter bitterpikker Det gjør den nok ikke, men takk for svar! Anonymous poster hash: f4d1f...c7e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Ingen som vet? Jeg har søkt på amazon og overalt men finner ingenting. Det er ikke en sann historie fra virkeligheten, er bare en fiction-bok. Fra ca 1998/1999 tenker jeg. Anonymous poster hash: f4d1f...c7e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Det hørtes litt ut som en sweet valley high bok. Men det var det ikke, jeg har nemlig alle Sweet Valley High-bøkene De var også ganske uskyldige, her er det ei jente som gjemmer seg under en seng/i et skap og ser en hel familie bli slakta.. Anonymous poster hash: f4d1f...c7e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 ÅÅh! Ble ikke den laget til en film? Med Kirsten Dunst? Anonymous poster hash: 383c1...0bb
miaw Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Stephen King har skrevet mye krim. Eneste jeg kan komme på!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 ÅÅh! Ble ikke den laget til en film? Med Kirsten Dunst? Anonymous poster hash: 383c1...0bb Hvilken da tenker du på? Prøvde å søke opp men fant ikke noe som passet. Det er heller ikke Stephen King, eller noen kjent forfatter. Var som sagt en bok jeg fikk via en bok-klubb. Var bare sykt spennende, da hun jenta gjemte seg i campingvogna til morderen for å ta han.. Anonymous poster hash: f4d1f...c7e
Alkymist Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Kan det være dean (eller deen, noe sånt) koontz. Historien virket veldig kjent. Men leser så mye at jeg klarer ikke helt å koble det til noen bestemt bok 1
Guybrush Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Jeg elsker google Chyna Shepard is a college student visiting the family of her friend, Laura Templeton, for a long weekend. Chyna, who was abused and neglected by her mother as a child, finds the Templeton house provides something she has yearned: acceptance. This comes to a violent end when Edgler Vess, a serial killer, breaks into the house in the night and methodically kills all of the occupants except Laura and Chyna. Chyna hides from him under her bed and waits until he goes downstairs. She searches the house and finds Laura's father shot and tied to a toilet seat, and the mother stabbed to death in the shower. Chyna encounters Vess on the stairs eating a spider before she sneaks into Laura's room. She finds Laura tied up and raped. Chyna sneaks away, promising to return. Before she can intervene, Vess kills Laura and takes her to his motor home. Chyna hears Laura screaming and runs upstairs intending to attack Vess with a knife. Unaware Laura is dead, Chyna sneaks aboard the motor home and finds her friend's corpse. Before she can escape, Vess drives away. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Jeg elsker google Chyna Shepard is a college student visiting the family of her friend, Laura Templeton, for a long weekend. Chyna, who was abused and neglected by her mother as a child, finds the Templeton house provides something she has yearned: acceptance. This comes to a violent end when Edgler Vess, a serial killer, breaks into the house in the night and methodically kills all of the occupants except Laura and Chyna. Chyna hides from him under her bed and waits until he goes downstairs. She searches the house and finds Laura's father shot and tied to a toilet seat, and the mother stabbed to death in the shower. Chyna encounters Vess on the stairs eating a spider before she sneaks into Laura's room. She finds Laura tied up and raped. Chyna sneaks away, promising to return. Before she can intervene, Vess kills Laura and takes her to his motor home. Chyna hears Laura screaming and runs upstairs intending to attack Vess with a knife. Unaware Laura is dead, Chyna sneaks aboard the motor home and finds her friend's corpse. Before she can escape, Vess drives away. Guybrush, I love you! TAKK Anonymous poster hash: f4d1f...c7e 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Denne tråden gir meg atter tro på menneskeheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå