Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 Populært innlegg #1 Skrevet 16. mai 2014 "Å du er så pen!" "Åh takk! Jeg blir nesten brydd av alt skrytet altså,,,rødme rødme" "Du er penere enn penest asså" "Legg ut bilde du og da!" "Du er sikkert enda penere!" "Jeg har sett henne før, hun er bare SÅ pen" "Åh pena, søta, pena" "Du er så pen!!!" "poff nå er det borte" smilefjes, blunkefjes host host kommer nytt i morra så jeg får litt flere likes host host "Dere er så pene alle sammen, men jeg tør ikke legge ut bilde...." rødme rødme "Jo kom igjen da, du er sikkert bare DRIT pen!!!" "kom igjen da pena!" "Ok, da siden dere spør så pent, men jeg tar det vekk om ti minutter asså" (Selv om jeg har lagt ut bilde snørrogførr ganger før......) "Ikke quote bildet mitt da." (for da kan noen se det ?!?!) "Nå sletter jeg det snart" "Pen jente!" "Åh takk, takler dårlig komplimenter men her er en blomst" smileblomst "Alle på Kg er SÅ pene altså!" "Jeg tør ikke legge ut! " (etter 2 minutter legger man selvsagt ut) "PENA!!!" "Du er jo dødspen, da!!!" Er dette et fjortis-forum eller er noen "voksne" så kåte på likes?!?!? Noen holder på slik flere ganger i uka! WOW! Anonymous poster hash: 4a89c...1a4 60
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Og ikke minst er det de samme folka på kroppstråden. "Legger bare ut bilde i 5 minutter assa!!!", og det ligger der 10 timer senere. De tar bilde av seg selv i en mørk krok, hvor kun en sidepupp viser, og man får 100 kommentarer om at man har drømmekroppen. HYL!! Og ikke minst sitter alle mannfolka og runker til. At jentene her inne ikke har større respekt for seg selv, men søker anerkjennelse fra menn. Jeg blir kvalm 25
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Hold deg unna tråden hvis den irriterer deg. Folk legger ut bilder av seg selv og får komplimenter, hva forventer du egentlig? Anonymous poster hash: d83f2...092
Alja Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Syntes det er hyggelig å se hvordan brukere ser ut her inne. Man får en liten aha opplevelse når man ser en helt annen person enn avataren. Dessuten er det viktig å gi hverandre litt kompliment og kjøre en hyggelig samtale på et ellers neddritt forum. Stay positive! Endret 16. mai 2014 av Alja91 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Er jo som å lese den tråden Anonymous poster hash: 7b789...93c 8
Timza Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 WOW! Anonymous poster hash: 4a89c...1a4 Hva er poenget med å lese dette hvis det irriterer deg? Det sier faktisk mer om deg enn det gjør de du prøver å lage et bilde av her.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Vedder på at mange "post-bilde-av-deg-selv"-brukere kommer inn i tråden, og er rimelig forbanna Anonymous poster hash: 7b789...93c 19
Lady Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Synes det er fint man får positiv tilbakemelding på bildene sine, jeg. 2
Zinnia Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Synes faktisk det blir litt feil å sammenligne den generelle bildetråden og kroppstråden. Ikke nødvendig å skjære alle over en kam heller, eller hva det nå heter 1
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Synes det er fint man får positiv tilbakemelding på bildene sine, jeg. Selvfølgelig får man tilbakemelding fra kåte griser når man stapper puppene oppi haka. Hvorfor tror du at de får så mye positiv respons? Jo, for at de skal legge ut flere runkebilder. Mange av de er jo langt ifra pene eller dine kropper. Jævla beinrangler 3
Gjest Evel Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Jeg var dit og så igjennom tråden, og av de bildene som fortsatt er der var det noen som var veldig fine. Både kvinner og menn. Det er ikke noe galt i å si noe pent til andre. 1
Alja Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Selvfølgelig får man tilbakemelding fra kåte griser når man stapper puppene oppi haka. Hvorfor tror du at de får så mye positiv respons? Jo, for at de skal legge ut flere runkebilder. Mange av de er jo langt ifra pene eller dine kropper. Jævla beinrangler You bitch 10
Novemberellie Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Greit nok at folk er nysgjerrige på folk de prater mye med, men da sender vel de fleste en PM med bilde. Krampeaktig og flaut..... Har sett i tråden noen ganger og det morsomme er at hver gang er det de samme som akkurat har lagt ut eller akkurat har fjerna bildet. Da blir det liksom en smule patetisk, hele greia. 11
Zinnia Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Selvfølgelig får man tilbakemelding fra kåte griser når man stapper puppene oppi haka. Hvorfor tror du at de får så mye positiv respons? Jo, for at de skal legge ut flere runkebilder. Mange av de er jo langt ifra pene eller dine kropper. Jævla beinrangler Dette synes jeg var veldig stygt og nedsettende sagt. I tillegg til å være selvmotsigende. Og forresten så har jeg bare sett flotte ansikter og kropper i de trådene, og det er da ikke bare kvinnene som poster heller. Hvorfor så provosert? Er det ikke litt fint å se mangfoldet av flotte og ekte kropper, og se at de alle settes pris på? Jeg synes det faktisk er veldig oppløftende! 6
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Greit nok at folk er nysgjerrige på folk de prater mye med, men da sender vel de fleste en PM med bilde. Krampeaktig og flaut..... Har sett i tråden noen ganger og det morsomme er at hver gang er det de samme som akkurat har lagt ut eller akkurat har fjerna bildet. Da blir det liksom en smule patetisk, hele greia. Det er jo kun de samme som legger ut bilde. Patetisk 8
Timza Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Greit nok at folk er nysgjerrige på folk de prater mye med, men da sender vel de fleste en PM med bilde. Krampeaktig og flaut..... Har sett i tråden noen ganger og det morsomme er at hver gang er det de samme som akkurat har lagt ut eller akkurat har fjerna bildet. Da blir det liksom en smule patetisk, hele greia. Pene mennesker sår godene av å være pene. De får oppmerksomhet og liker oppmerksomheten. Det er kun naturlig og ikke noe å være sår over. 1
Novemberellie Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Pene mennesker sår godene av å være pene. De får oppmerksomhet og liker oppmerksomheten. Det er kun naturlig og ikke noe å være sår over. Jeg var nok tilbøyelig til å holde på slik da jeg var en 14-15 år, men nå ser jeg liksom ikke poenger lenger.... 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Tråden startet bra, men nå er det en fast gruppe som skifter på å legge ut bilde av seg selv flere ganger i uka. Noen ganger kommer det noen nye fjes innom, men det er søren ikke ofte. Jeg syns på ingen måte at det er noe galt med noens utseende, men det må da være et enormt bekreftelsesbehov i bunnen hos den harde kjernen? Har også en følelse av at noen nyter mystikken de bygger opp ved å fjerne bildet etter kort tid, sånn at de skal bli tryglet om å legge det ut igjen. Noen menn bor i bildetrådene, og skriver mer eller mindre kleine og kåte kommentarer. Blir flau av disse. Anonymous poster hash: 9a6fb...14e 16
Skilpadden Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 TS og alle andre med den negative holdningen der. Livet er for kort til å være så bitter! Fokuser på det gode og hvis det irriterer dere er det ikke verre enn å bare klikke seg inn på noe annet. Ha en flott helg og husk å vær glad! 5
Timza Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Jeg var nok tilbøyelig til å holde på slik da jeg var en 14-15 år, men nå ser jeg liksom ikke poenger lenger.... Da har du vell forstått at du ikke er like tiltrekkende nå som før. Er normalt det. Er ingen grunn til å komme med slike ord uansett, særlig når du nå innrømmer at du har vært slik selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå