Gå til innhold

Hvor fort går dere frem fysisk når dere blir kjent med noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hei kvinner og menn.

De to siste kvinnene jeg har truffet har sagt at jeg går litt for fort frem og at jeg kan være litt for intens, noe jeg tar til etterretning. På den andre siden har jeg møtt kvinner tidligere som setter pris på nettopp den kvaliteten ved meg.

Personlig venter jeg gjerne med sex, men jeg synes gjerne det er på sin plass med et lite kyss og litt kroppskontakt første gang man treffer noen. Altså, første gang man er på treff (det norske ordet for date) og ikke når man først møtes.

Dette har imidlertid ikke falt i god jord med de to siste jeg har truffet. Hun siste ble visst ganske satt ut, men hun likte meg så godt at hun til tross for det ville møte meg igjen.

Det med å treffe noen handler jo nettopp om å møte noen man passer sammen med, så jeg respekterer jo at folk er ulike på dette området. Det kan jo være så enkelt som at jeg har møtt folk jeg egentlig ikke passer med de siste gangene.

Litt av grunnen til at jeg liker at det ikke skal gå for lang tid før man blir fysisk er at jeg synes et forhold skal starte litt lidenskapelig, men også det at jeg treffer kun en kvinne om gangen. Skulle ønske jeg kunne sjonglere fem kvinner om gangen, men jeg har en tendens til å få tunnelsyn når jeg møter en kvinne jeg liker. Derfor liker jeg ikke å skulle vente i to måneder på å se om det er noe seksuell kjemi, før jeg eventuelt må avslutte det og begynne helt på nytt.

Har nå møtt en jente nå som jeg har tenkt å invitere med ut på et treff til uka, så derfor hadde jeg dette i tankene. Kommer nok til å prøve å kysse henne første gangen vi er ute sammen og jeg har en følelse av at hun er typen som kommer til å sette pris på det.

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er typen som blir satt ut om det blir kyssing på første date. Det har nok med at jeg alltid har vært litt sjenert ifht menn, og jeg har heller aldri fått mye oppmerksomhet fra menn. Jeg trenger litt lenger tid til å venne meg til det. Det handler ikke om at jeg ikke vil kysse på første date, det er heller usikkerheten som ødelegger.

Anonymous poster hash: f8c7a...507

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg er typen som blir satt ut om det blir kyssing på første date. Det har nok med at jeg alltid har vært litt sjenert ifht menn, og jeg har heller aldri fått mye oppmerksomhet fra menn. Jeg trenger litt lenger tid til å venne meg til det. Det handler ikke om at jeg ikke vil kysse på første date, det er heller usikkerheten som ødelegger.

Anonymous poster hash: f8c7a...507

Ok. Skjønner den.

Det er ikke slik at jeg kategorisk MÅ kysse noen på første date, men om stemningen er der synes jeg det er naturlig. Har hørt kvinner igjen som mener at det uansett er for tidlig, så jeg er jo litt nysgjerrig på det.

Sist gang gikk jeg veldig rolig frem og merket at mine lepper ikke var velkomne, så da trakk jeg meg selvsagt tilbake ganske raskt.

:)

Skrevet

jeg er ganske tilbaketrukket uansett hvem jeg prøver å bli kjent med or whatevs

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er introvert og analyserende som person. Det betyr at oversikt og kontroll er viktig for meg. Å da bli "overfalt" oppleves som at den andre mangler selvkontroll og sosiale antenner.

Her er ingen svar gyldige for alle. En må lese situasjonen og mennesket fremfor seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Kyss første daten

2. Litt tafsing

3. Ender gjerne med sex

Kommer selvfølgelig ann på situasjonen. Jeg har hatt sex på første daten og jeg har gått fra første daten uten noe form for intim kontakt(ikke noe klem en gang). Og ja, jeg mangler impulskontroll!

Anonymous poster hash: 6af6c...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det bør være litt fysisk kontakt på første date dersom det skal kunne bli noe. Har man den kjemien så vil man jo gjerne ta på hverandre. Trenger ikke være kyss, men dersom det er naturlig er det helt ok med kyss. Synes det virker veldig snerpete dersom en jente har som regel at hun ikke kysser på første date. Om jenta synes du er for intens når du er deg selv, så er hun ikke den rette for deg.

Anonymous poster hash: 47982...b48
AnonymBruker
Skrevet

jeg er ganske tilbaketrukket uansett hvem jeg prøver å bli kjent med or whatevs

Jeg er introvert og analyserende som person. Det betyr at oversikt og kontroll er viktig for meg. Å da bli "overfalt" oppleves som at den andre mangler selvkontroll og sosiale antenner.

Jeg er også en litt reservert person, ikke utadvendt, men når jeg møter en mann jeg føler meg tiltrukket av så liker jeg at han viser tydelig interesse og gjerne tar på meg. Tilbakeholdne menn tenner ikke meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også en litt reservert person, ikke utadvendt, men når jeg møter en mann jeg føler meg tiltrukket av så liker jeg at han viser tydelig interesse og gjerne tar på meg. Tilbakeholdne menn tenner ikke meg.

Jeg er ikke en mann da

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nordmenn (- og kvinner) er på generell basis et svært 'tilknappet' folk.

Kun mellom nære venner klemmer man hverandre når man møtes.

Så er det noen av oss som med den største selvfølgelighet klemmer et nytt bekjentskap som avslutning på et hyggelig møte, en middag, en kaffe med en god samtale, - når en slik klem er velkommen.

Cluet er å lære seg å lese om det andre mennesket vil være komfortabel med å 'bli klemt på' eller om han/hun er av kategorien som vil føle det som en innbrudd i hans/hennes intimsone.

Mange mennesker kobler fysisk kontakt kun til nære venner og til seksuelle relasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Venter med kyssing til gjensidig forelskelse er på plass.

Anonymous poster hash: eb893...730
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en mann da

Det er jeg fullt klar over.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mange mennesker kobler fysisk kontakt kun til nære venner og til seksuelle relasjoner.

Dette er litt negativt i vår verden i dag. Det er for få som vet hvordan en er fysisk nær uten å være seksuell.

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Sex så fort som mulig.

Dessverre er jeg, etter en del menn som ikke har hatt utstyret i orden, blitt så slem at jeg liker å være sikker på at alt fungerer som det skal før jeg innvolverer meg for dypt følelsesmessig

Endret av Funky Punk
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes sex er en viktig del av blikjentprosessen, så tenker kyssing på 1-2 date og sex på 2-3 date. Men dette er nok eelativ individuelt

AnonymBruker
Skrevet

Venter heller litt for lenge med kyssing enn for kort tid. Synes det blir dumt på første date, om man ikke vet om det er gjensidig forelskelse.

Anonymous poster hash: 013dd...067
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venter heller litt for lenge med kyssing enn for kort tid. Synes det blir dumt på første date, om man ikke vet om det er gjensidig forelskelse.

Anonymous poster hash: 013dd...067

De færreste blir vel uansett forelsket i noen på første date.

Om en mann skulle nekte å kysse meg før han ble forelsket i meg, kanskje etter tre-fire måneder, ville jeg ledd og gitt han sparken.

Skrevet

Jeg personlig ville ikke kysset på første date, og hadde nok blitt overrasket/forskrekket om han hadde prøvd å kysse på første date.

Holdt hender med en på andre date, veldig koselig. Ja, og kysset med en på andre date. Mer fysisk enn det har jeg ikke vært, eller vil være, jeg føler jeg kjenner personen litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker absolutt ikke at ting går fort fram. Jeg vil bli kjent med personen før jeg vil kysse, sånt tar mer tid enn et par timer på første date. Av erfaring er andre date tidligst tidspunkt for kyss.

Med han jeg treffer nå, var det et lite hadenuss på andre date, men mer kyssing og klining på tredje date, det passet meg bra, men er nok veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 0e4ad...a22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det bør være litt fysisk kontakt på første date dersom det skal kunne bli noe. Har man den kjemien så vil man jo gjerne ta på hverandre. Trenger ikke være kyss, men dersom det er naturlig er det helt ok med kyss. Synes det virker veldig snerpete dersom en jente har som regel at hun ikke kysser på første date. Om jenta synes du er for intens når du er deg selv, så er hun ikke den rette for deg.

Det kan jo bli noe selv om man ikke har så mye fysisk kontakt på første date. Jeg liker å bli kjent med personen jeg eventuelt skal kose med før vi koser. Han jeg dater nå, gikk det 7 dater før vi kysset eller holdt hender i det hele tatt. Vi klemte hverandre ja, men ikke mer enn det. Han var redd, jeg var redd, og i grunnen så ble det første kysset mye bedre når det først skjedde, fordi jeg visste at jeg likte han godt. Tror man kan merke om det er noe kjemi der uansett :)

Anonymous poster hash: 6148c...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...