Gå til innhold

Orker ikke Bjarte Hjelmeland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset koser vi oss med Norske Talenter. Vi sitter med fjernkontroll i hånda slik at vi kan sette på lydløs hver gang BH snakker.

Snakk om å være glad i sen egen stemme!!!!

Grusomt...

Anonymous poster hash: ac7ae...591

Videoannonse
Annonse
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Jeg blir redd Omer Bhatti hver gang jeg ser han.

AnonymBruker
Skrevet

Syns Bjarte er en herlig fyr. Flink skuespiller er han også

Anonymous poster hash: 2c253...f3a
  • Liker 6
Skrevet

Jeg får litt småfnatt av Mia, jeg. Bjarte er jo bare herlig! :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Bjarte og Omar er bare søte.

Mia derimot! For guds skyld fjern denne dama fra alt som har med media å gjøre. Snakk om selvdiggende og egosentrisk dame

• Liker 1
Skrevet

Det verste med "Norske Talenter" er jo PR kåte Solveig Kloppen som skal presse den umorsomme ræva si inn i alle mulige slike talentprogram...

Skrevet

Liker alle jeg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett så mye på det tragiske programmet men jeg har fått med meg at Mia Gundersen synes alle er KJEMPEFLINKE omtrent uansett.

Anonymous poster hash: b3039...a0e

Skrevet

Digger Hjelmeland!^_^

Men Bhatti og hun Lisa-dama ser bare skumle ut... Mia har jeg begynt å bli vennligere innstilt til, før fikk jeg fnatt sv stemme hennes.

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Hva er galt med Bjarte? Annet enn dialekten da, kniiiiis. :P Liker han jeg. Mia tålte jeg ikke før, men syns hun har blitt bedre. Dialekten hennes er også grusom, men det er jo ikke hennes skyld. Omer er jo bare søt. Jeg måtte le da han sa "alvorlig" på fredag. Han klarer tydeligvis ikke å si den l-en som er først i ordet og bruker Østfold-l i stedet. Ailllllvåååååliiiiii! Mulig jeg har dårlig humor, men jeg syns det var litt morsomt. Høres så dumt ut.

Endret av RusaPåPus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...