AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg Spurte henne om vi skulle gjøre noe sammen snart, hun svarte hun var veldig opptatt med eksamener og den slags blant annet jobb frem til dato-x og den datoen nærmer seg nå. Vi gjorde ingen avtaler, men det at hun faktisk skrev hun er opptatt med blablabla til dato-x, er hun kanskje interessert i finne på noe da? Vi bor en times tid fra hverandre og vi har vært sammen en god tidligere som "venner" på en måte. Vi er gode venner og vi hatt nærkontakt osv, men vi har ikke vært sammen så mye i det siste. Hva tror dere, skal jeg vente å se om hun tar initiativ og kontakter meg? Eventuelt hvordan kan jeg få frem hvis hun ikke har kontaktet meg innen en uke etter datoen?-tips? Vil ikke virke masete eller drite meg ut eller ja. Kanskje hun venter på at je skal kontake henne og hun blir glad, jeg vet ikke.... Anonymous poster hash: 40d62...3af
Purple Diamond Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Spør henne en gang til, du! Hun har jo ikke sagt direkte nei, så hun har ikke avvist deg i mine øyne. Kanskje hun venter på at du skal spørre igjen, som du sier Endret 16. mai 2014 av Purple Diamond 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg Spurte henne om vi skulle gjøre noe sammen snart, hun svarte hun var veldig opptatt med eksamener og den slags blant annet jobb frem til dato-x og den datoen nærmer seg nå. Vi gjorde ingen avtaler, men det at hun faktisk skrev hun er opptatt med blablabla til dato-x, er hun kanskje interessert i finne på noe da? Vi bor en times tid fra hverandre og vi har vært sammen en god tidligere som "venner" på en måte. Vi er gode venner og vi hatt nærkontakt osv, men vi har ikke vært sammen så mye i det siste. Hva tror dere, skal jeg vente å se om hun tar initiativ og kontakter meg? Eventuelt hvordan kan jeg få frem hvis hun ikke har kontaktet meg innen en uke etter datoen?-tips? Vil ikke virke masete eller drite meg ut eller ja. Kanskje hun venter på at je skal kontake henne og hun blir glad, jeg vet ikke.... Anonymous poster hash: 40d62...3af Hadde bedt henne ta kontakt når hun var ferdig med det hun skulle. Deretter hadde jeg fortsatt å leve livet som normalt. Møter du noen andre i mellomtiden er det ikke noe feil i det. Anonymous poster hash: 60cc3...84f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Spør henne en gang til, du! Hun har jo ikke sagt direkte nei, så hun har ikke avvist deg i mine øyne. Kanskje hun venter på at du skal spørre igjen, som du sier Snakket med henne istad forresten etter jeg skrev dette. hehe Hun nevnte at til den datoen så var hun ferdig. Men jeg spurte ikke om å finne på noe, ikke hun heller. Faen, skulle spurt om vi skulle funnet på noe i morgen på 17. Mai... Hun sa nemlig jeg får kose meg i morgen. Hun nevnte ikke annet enn å se på folk ute i byen samme gjorde jeg, men det ble ikke noe mer ut av det... Faen! Tør liksom ikke spørre hun heller. tilfelle hun har planer... Kleint å få nei, "desverre jeg skal ditt og datt osv". Kanskje henne heller ikke ville spørre, akkurat som meg, siden det er over en time å kjøre bil. Såååå Gud, jeg vet ikke ! Anonymous poster hash: 40d62...3af
Gjest .-L-. Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hvis hun ikke kan før etter den og den datoen så venter du med å spørre henne ut til hun er ledig.. Jeg tviler forresten på at hun kommer til å spørre deg ut, du må nok gjøre det selv. Endret 23. mai 2014 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Hvis hun ikke kan før etter den og den datoen så venter du med å spørre henne ut til hun er ledig.. Jeg tviler forresten på at hun kommer til å spørre deg hun, du må nok gjøre det selv. okei Anonymous poster hash: 40d62...3af
Gjest elle82 Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Jeg ville spurt henne en gang til, etter datoen, men så latt det ligge. Synes i utgangspunktet hun høres litt lunken ut, men det er vanskelig å vite, kan også være at hun venter på at du tar initiativ. Det som er positivt er at hun har oppgitt konkrete grunner til at hun er opptatt, og har gitt deg en dato- hadde jeg vært helt uinteressert hadde jeg vært diffus om når jeg evt ville fått tid. Ang i morgen kunne du f eks sagt : kanskje jeg ser deg i morgen? Og så sjekket reaksjonen.
Knirke Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Hun er ikke interessert. Det er jeg villig til å satse penger på. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Er hun sjenert? Som deg? Anonymous poster hash: fbced...f82
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Er hun sjenert? Som deg? Anonymous poster hash: fbced...f82 Ja, jeg vil si at vi er like sjenerte på samme måte. Anonymous poster hash: 40d62...3af
Purple Diamond Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Hun er ikke interessert. Det er jeg villig til å satse penger på. Det kan du ikke vite. Umulig å si slik situasjonen er nå.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hun er ikke interessert. Det er jeg villig til å satse penger på. Knirke.... 10 points! TS: She`s just want to be friends Endret 16. mai 2014 av Ung tøff mann
Purple Diamond Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Knirke.... 10 points! TS: She`s just want to be friends Må bare spørre; hvorfor trekker dere den konklusjonen så raskt?
missioncomplete Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Det er to teorier: 1. You're being friendzoned - Hun utsetter det så du kanskje ikke vil tørre å spørre henne om dette igjen/ta et hint. 2. Hun er faktisk opptatt. Umulig å vite hvilken det er fordi vi kjenner jo ikke henne, men det beste er å vente litt til etter eksamensperioden.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Må bare spørre; hvorfor trekker dere den konklusjonen så raskt? 27 år med erfaring Endret 17. mai 2014 av Ung tøff mann
Knirke Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Hvis hun er interessert så finner hun en måte å treffe TS på, selv midt i eksamenstiden. Eller hun kommer med en eksakt dato for når det passer. 1
Inwe Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Hvis hun er interessert så finner hun en måte å treffe TS på, selv midt i eksamenstiden. Eller hun kommer med en eksakt dato for når det passer. Det behøver vel ikke stemme. Jeg jobber nesten daglig i tillegg til at jeg skal levere eksamen snart. I tillegg aner jeg ikke hvordan jobbhverdagen min ser ut utover. Akkurat nå har jeg ikke mulighet til å treffe noen, ikke gode venner, ikke familie og ikke en jeg evt kunne vært forelsket i. Og jeg har heller ikke en eksakt dato for når jeg har tid, bortsett fra at jeg kan si vi kan kanskje møtes i begynnelsen av neste mnd. Dette selvom jeg liker personene som spør.
lillsunshine Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Jeg er selv kjempeopptatt nå i eksamenstiden. Selv om jeg ikke leser til eksamen absolutt hele tiden, ser prioriteringene mine slik ut: Eksamenslesing. Nødvendig tid til å slappe av, blir fort veldig utkjørt om jeg ikke passer på. Å være sosial med vennene mine, fordi venner er venner, de har man hele livet. Trening. Tid til å alt etterarbeid som hoper seg opp. Rydding, klesvask, betale regning, ting man ellers må planlegge. Ganske mange har jobb og studentverv også, noe jeg har valgt vekk akkurat dette semesteret på bakgrunn av flere studiepoeng. Så for noen er det langt mer stressende. Å presse inn en date når dagene er fylt opp, er ikke noe jeg synes så mye om. At hun heller vil vente til ting har roet seg, forstår jeg. Hun har jo gitt deg en dato, jeg tolker det som hun vil møte deg etter denne. At hun er konkret er et positivt tegn. Så, spørr henne rett etter denne datoen. Endret 23. mai 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Hvis hun sa hun var opptatt fram til en spesifikk dato vil jeg tro hun er litt interessert hvertfall. Skjønner ikke de som bastant mener hun ikke er interessert. Anonymous poster hash: bd012...156
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 Hadde hun vært kjempeinteressert i å finne på noe med deg så hadde hun tatt seg tid til det i eksamensperioden. Man sitter jo ikke konstant å pugger, og har ihvertfall en time til rådighet innimellom. Er ihvertfall det jeg har gjort når jeg har vært ordentlig interessert i noen. Med de jeg ikke har vært interessert i så har jeg brukt eksamen, prøver, jobbing, som unnskyldning. Men igjen, da har jeg vært skikkelig interessert eller allerede forelsket Men det kan jo bare bety at dere ikke kjenner hverandre særlig enda? Skal ganske mye til for å ikke være noe som helst nysgjerrig på noen. Man vet ikke før man har prøvd:) Syns du skal spørre igjen. Si noe som "jeg forstår du har det travelt for tiden, men kanskje du vil ha et lite avbrekk og ta en kaffe med meg? " -jente22. Anonymous poster hash: 93d3f...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå