Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks tidligere truet en mann med de folka.

Han var voldelig mot meg før og nå er det slutt og siden har jeg ikke snakket med han. Eller han ønsket lykke til osv.

Det jeg tenker, hvis han skulle sende de folka på meg hva ville de gjort? Gidder de bry seg om å skade en kvinne? Er litt bekymret fordi eksen kjenner de folka. Kan ikke gå til politet heller fordi ingen har truet meg. Men har hørt at de truer ikke. Det bare smeller en dag. Redd!!!!!

Anonymous poster hash: 7697b...fe4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de banker ikke randome damer opp.

Det kan de ikke risikere, siden de ikke ønsker politiets søkelys på seg selv. Jamfør all koka-smuglinga, våpenarsenalet og hvitvaskinga av penger som de helst vil ha for seg selv.

Anonymous poster hash: 77d87...d49
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått en krone for hver gang noen skulle sende Hells Angels på meg.....trust me, de gir blanke så lenge du ikke skylder de penger eller blander seg i businessen de sin. Tror heller xen din står i faresonen for en omgang juling av de gutta om han kommer og spør om de kan banke opp en dame for han.

Anonymous poster hash: 3774d...70d
  • Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

De vil heller hjelpe deg enn ham, for å si det sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den avdelingen som holder til her jeg bor ville ikke banket opp ei dame for noen.

Jeg hadde en x som ikke var snill mot meg ( voldelig psykisk og til dels fysisk), og da noen av de fant ut det ble det de skikkelig forbanna. De gikk bort til han på byn, og tok en prat med han.

Vet ikke hva de sa, men han forsvant fort. Å har ikke hørt fra han siden.

Fikk beskjed om å si i fra vist han kontaktet meg igjen.

Har aldri opplevd noe negativt fra de. De har faktisk behandlet meg veldig pent.

Anonymous poster hash: 823cc...863

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Jeg tenker jo også det samme som dere, men hva hvis eksen har løyet om noe, som f eks at jeg skylder penger eller at jeg vet noe jeg ikke burde vite, at han generelt lyger om noe. Hva gjør de da? Han må jo bevise det isåfall. Han vil jo aldri innrømme at han slo meg eller voldtatt meg. Han vil bare si at det var jeg som var monsteret.

AnonymBruker
Skrevet

De kommer ikke til å gjøre deg noe...nå er HA farlige når de må men...

Har lært en ting om kriminelle. Uansett hvor farlige de er så er det 97% rykte, frykt og trusler og resten handling. De kommer ikke til å gjøre deg noe uten at du har driti deg ut og personlig trampet på dem eller skylder dem noe...

Hadde de oppført seg sånn ryktet tilsier hadde de sitti inne hele gjengen...

Anonymous poster hash: d4c59...6bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Jeg tenker jo også det samme som dere, men hva hvis eksen har løyet om noe, som f eks at jeg skylder penger eller at jeg vet noe jeg ikke burde vite, at han generelt lyger om noe. Hva gjør de da? Han må jo bevise det isåfall. Han vil jo aldri innrømme at han slo meg eller voldtatt meg. Han vil bare si at det var jeg som var monsteret.Anonymous poster hash: 7697b...fe4

De vet garantert hvordan type han er egentlig er...

At han ville sagt at du skylder han penger driter de i, da det ikke er deres penger.

Å hva skulle du liksom ha vist?

Er han bare en bekjent av de, så vet han garantert ikke de store hemmelighetene. Så han får ikke lyvd på deg noe der.

Anonymous poster hash: 823cc...863

• Liker 1
Skrevet

Du har ingenting å frykte fra Hells Angels TS. Om det er noe som kanskje er mye større for er at de tar han med tanke på at han har vært voldelig mot deg.

Vi har en avdeling oppi høgget her som jeg festet med i årevis, jeg har aldri merket noe til noen aggresjon mot noen og dette til tross for at jeg også hang endel med en annen klubb de ikke var overbegeistret for. Om man ikke er "kriminell selv" så er iallefall min erfaring at ingen er ute etter deg på noen slags helst måte. Mitt inntrykk av dem og andre liknende "klubber" er at det vi hører om i media om dem har ingenting med dem som gruppe å gjøre. Som alle andre grupperinger er det kjipe enkeltindivider og det er nok også derfor de har ett såpass dårlig rykte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk jenter.

Det hjalp på angsten min å lese alt dere har skrevet. Setter pris på at dere bryr dere. Altså, jeg husker at da vi var i lag skulle han sende de folka på den ene fyren som skyldte eksen min 30 tusen. Og da regerte jeg litt på hvorfor de gadd å bry seg. Og så var det flere han skulle "ta" og det var ikke måte på. Skjønner ikke hvorfor.

Men så er jeg redd han vil få tak ett våpen gjennom dei da, og kanskje skyte meg? Vet ikke jeg. Hvis han ønsker meg dø eller vil skade meg så gjør han det selv om de ikke vil hjelpe han.

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv veldig godt kjenskap til HA. Du skal ikke tro på truslene som du har fått, de kommer ikke til å gjøre deg noe som helst.

Det jeg ville gjort er å gi beskjed til klubben, eller noen du kjenner som har kontakter i klubben om at han har truet med å sende dem på deg. Da vil det få konsekvenser for din eks. De tar ikke lett på at folk går rundt å missbruker klubben med å true andre med å få dem sendt etter seg.

Er slike folk som din eks som gjør at de får slik et dårlig rykte på seg, utrolig dumt.

Anonymous poster hash: 7ecda...3b7
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Er nå generelt redd for at han kommer etter meg. Hører gjennom en vennine som er venn med han på Facebook at han hører på triste sanger til langt på natt og drikker. Tror ikke han har det så bra. Nå har det vært slutt i to år da. Håper at han er kommet over det nå. Og at van iallfall ikke springer etter meg en dag. For jeg har fått meg en familie nå og er lykkelig på alle måter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...