AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Hei. Jeg og sambo har ingen planer i morgen. Vi har ingen felles venner, og har har heller ikke fått invitasjon til noe. Alle de andre skal ha champangefrokost med sine nærmeste. Vi skulle gjerne invitert noen, men alle har jo planer allerede. Blææ! Hater denne dagen! Håper det blir høljregn og drittvær Anonymous poster hash: d740d...dba
Gjest Violetta Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Kan ikke dere ta ha det koselig sammen da? Det blir hva man gjør det til. 3
Gjest Rogue Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg skal bare være med typen og sønnen hans og se på toget. Ikke veldig interessante planer
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Skal være med mamma og broren min. Familien min har ikke noe særlig med familievenner eller noe, så etter mamma ble alene har jeg og broren min "ofret" denne dagen til henne slik at hun slipper å være alene (selv om broren min og jeg er voksne og har flyttet ut). Anonymous poster hash: ed2f0...e75 1
Amarinda Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Vi skal være med familien til mannen min. Ikke kjempespennende det heller
Gjest Anastasia Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Jeg ble invitert på champagnefrokost og grilling, også er det flere jeg kjenner som skulle til byen. Men jeg orker bare ikke. Er helt utslitt pga jobb, og gleder meg til fred og ro. Blir det fint vær så skal jeg sette meg på terrassen med pus og en god bok. Har handlet inn masse godt så skal kose meg Syns folk stresser for mye med 17.mai, gjør det dere har lyst til. For min del er St. Patrick's Day og Midsommarafton større happenings. 3
Gjest crazycatlady Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Du er slett ikke alene. Blir ingen champagnefrokost her heller gitt. Samboeren og moren skal se barnebarnet hennes (altså barnet til søsteren hans) gå i tog og etterpå blir det røkelaks og eggerøre på oss to hjemme. Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg blir med og ser på toget eller ikke. Jeg har ikke det spøtt lyst. Liker ikke hverken barn, korps, tog eller 17.mai generelt. Jeg høres sikkert negativ ut nå, men har aldri vært noe glad i den dagen.
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 jeg skal ikke gjøre noe, men det er fordi jeg ikke gidder
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 jeg skal ikke gjøre noe, men det er fordi jeg ikke gidder Ooo! Too cool for school? Anonymous poster hash: a1e2f...8ae 3
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Ooo! Too cool for school? Anonymous poster hash: a1e2f...8ae nei ikke kul bare giddaløs
t0nje Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Slik har det vært for min familie i alle år. Så vi feirer alltid alene. Helt ok, men personlig synes jeg det er skrekkelig kjedelig å feire alene.
miaw Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Jeg og kjæresten feiret nyttårsaften en gang helt alene. Laget god mat, dro å så på rakettene kl 12, og gikk ut for å drikke øl etter det. Da kom vi i snakk med folk som vi helt sikkert aldri hadde blitt kjent med om vi var sammen med en gjeng. Faktisk den koseligste nyttårsfeiringen jeg har hatt, selv om det bare var oss to. Kan ikke du å kjæresten gjøre det beste ut av dagen da TS? Ha deres egen champagnefrokost, ta på dere finstasen og feir 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Har heller ingen planer utenom å kose oss med god mat og drikke. Jeg orker egentlig ikke noe stress,men hvis jeg hadde hatt noen som hadde invitert oss/meg bort eller omvendt så hadde jeg nok heller funnet på noe med de. Men det blir til det man gjør det selv. Dagen blir ikke bedre av at man depper over det man ikke har
Gjest Ingaborga Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Jeg skal sitte hjemme med forkjølelse, mens jeg jobber matte fordi jeg kom opp i matteeksamen på mandag, så det kunne vel vært verre
MissEi Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Skal jobbe 13 t jeg... Så vil heller ligge hjemme på sofaen med forloveden!
Gjest Chloe87 Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Imorgen skal jeg bare være hjemme, vil sove litt ut så kommer ikke til å stå opp grytidlig. Skal kose meg med reker og grilling med familien min. Skal ha på meg en sommerkjole og er glad jeg slipper å ha på meg bunaden i år, den er et herk å ta på og av.
Gjest Runforit Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Her skal mannen jobbe fra klokka 15.00 så vi tar en sen frokost/lunsj sammen med eggerøre, spekemat, røkelaks og hjemmebakte cookies før han går på jobb. Jeg er ikke noe glad i 17.mai så skal bare slappe av med trening, film og god mat i eget selskap Har egentlig ikke tenkt å feire 17.mai før jeg må og da må det bli evt den dagen jeg har barn som er store nok til å forstå hva det dreier seg om Gruer meg allerede, men vet det er stas for et barn så da skal jeg holde ut.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 Man behøver jo ikke bli invitert for å ha det skikkelig koselig på 17 mai. Hvorfor ikke skape deres egen tradisjon? Dere kan lage deres egen flotte frokost, pynte dere og gå ut for å se på tog. Mellom togene spiser dere middag ute. Dere treffer vel noen kjente uansett. Dra hjem på ettermiddagen kos dere med 17 maikake og kaffe. ¨Det er som oftest noe som blir arrangert rundt omkring utenom togene også. Jeg tok med meg mine tradisjoner hjemmefra til 17 mai. Da ble det bakt før dagen. 16 så plukker jeg bjerk som jeg har på bordet sammen med blomster og flagg. har også flagg og bjerk ved inngangen, flagg på verandaen også. Duk på bordene. Vi er tidlig oppe, og har oss en fin froskost, tv står på så vi får stemningen for 17 mai. Vi drar ut, ser på tog, møter familien og spiser middag på hotellet. Etterpå samles vi hjemme til kaker, is, og pølser til de som vil ha. For oss har det alltid vært en festdag, også til mine barn. Når jeg var barn så hadde vi ikke familie der vi bodde,men vi hadde vår festdag uansett. Anonymous poster hash: fd4d6...f4e 3
Frk.K Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Jeg blir også hjemme i morgen Liker ikke å traske rundt midt i byen, man kommer jo seg ingen vei, det er jo så mange folk og mas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå