bippo Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Bare lurer på om det er noen som er litt gode på hår her. Jeg har veldig lyst til å krølle håret mitt litt oftere, men som regel tar det toppen 30 minutter og så er det bare såvidt litt bølger igjen. Dette er veldig irriterende, så jeg gir opp og bare retter det i stedet. Men jeg vil jo ha krøller! Håret mitt er veldig fint og lett, og jeg syns jo det burde vært logisk at de holdt seg, men nei. Jeg bruker hårskum, prep hair, hårspray og andre sånne ting, men likevel funker det ikke. Har blitt fortalt at jeg har glasshår, vet ikke om det har noe å si, men jeg kan jo nevne det. Er det noen som har noen gode råd å gi meg?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hva bruker du til å krølle? Jeg hadde samme problemet som deg med diverse krølleapparater, men det som funker er å bruke en rettetang og surre rundt den mens man drar nedover. Krøllene/bølgene holder i flere dager. Anonymous poster hash: ad627...d9f
bippo Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en Braun Satin Hair http://www.braun.com/global/hair-care/satin-hair-curlers/satin-hair-7-curler.html Trodde ikke det skulle ha så mye å si, den blir jo veldig varm, så jeg tenkte det var det som telte. Med rettetang har jeg aldri fått det til, jeg har ikke så veldig langt hår å øve på, så det er kanskje det som er problemet. Har prøvd, men da har det bare blitt rart og kantete
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har i hvert fall aldri fått til med en sånn som du har. Har altfor glatt hår. Du må bare surre rundt og dra ut i et jevnt drag Anonymous poster hash: ad627...d9f
skyflakes Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Syns krøllene holder seg mye finere med rettetang ja. Og det går mye fortere! Har selv veldig glatt hår. Jeg prøvde lenge før jeg så en turtorial på youtube, og etter å ha hermet etter jenta litt på videoen satt krøllene som et skudd. Hos meg varer de fine krøllene ca en dag/natt før de blir til bølger, og da er jeg fornøyd Bruker bare hårspray på slutten, kan hende de holder seg lengre hvis man bruker andre produkter i tillegg.
bippo Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2014 Du har ikke tilfeldigvis en link til den videoen? Fint med en tutorial som faktisk funker! :D
LeaMichele Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har akkurat sånt hår som deg,og har prøvd alt føles det ut som. Men så fikk jeg prøve en ghd rettetang, og den funka på meg. Hvis du kjenner noen som har en sånn så prøv den. Den er dyr men om den funker er det jo verdt pengene. En annen ting som funker er slike foam rollers http://m.ebay.com/itm/161177739307?nav=SEARCH det tar lengre tid men blir fine krøller av de.
Miss Lucky Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Har du prøvd å krølle når håret et bittelitt fuktig ? Og så er det viktig å å ikke dra krøllene ut, men feste dem i en "snurr" til de er helt kalde. Det funker i alle fall på mitt super tynne, glatte hår
Lady Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Jeg hadde samme problemet som deg. Curl hold spray fra ghd hjelper meg veldig.Krøllene holder mye lengre:-)
2shy Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Bruk en krøllstav istedet for krølltang! Jeg fikk en magisk opplevelse da jeg kjøpte curlwand fra gorgeous, litt hårspray og jeg vil våkne med krøller også. Magi!
2shy Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 http://www.makestyle.no/merker/gorgeous/kroelltang-gorgeous-curl-wand-70001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå