AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Har ei lita på 4 år som er nettopp ferdig med bleien, hun små tisser på seg hele tiden. Vi skal være i Oslo sentrum fra tidlig morgen til ettermiddagen, hun har vært litt treg med bleieslutt. Hun bruke bleie på natte ennå, hun sier i fra 2 sekunder før hun må tisse, som regel så rekker vi ikke toalettet. men jeg har snakket med mannen min og han sier at det hadde nok vært best å ha på bleie i morgen, så slipper hun å tisse ut finklærene. Hva sier dere?? Anonymous poster hash: 6ea69...a45
Frisørdama Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hvis hun småtisser på seg hele tiden og generelt sier ifra akkurat når hun må og ikke klarer holde seg, da hadde det ikke vært tvil for meg, bleien på i morgen det blir så mye som skjer og mye mer hyggelig å slippe tisse seg ut og ubehaget med det for henne 2
kaprifolen Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Hvis hun småtisser på seg hele tiden er hun jo ikke "pottetrent", og ikke da må man dessverre finne seg i å bruke bleie når man skal være langt fra toaletter... 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Takker for svarene.. Nå hun satt på toalettet for noen min siden, så spurte jeg henne om hun ville ha bleie på i morgen. Hun sa ja til ha på det:) 17 Mai er jo en stor dag for oss alle, når vi er i Oslo så er det jo veldig mye folk. Så da blir det at man ikke går på do sa jeg til henne. Så da blir det til at vi bruker bleie og tar med noen når vi er i Oslo:) Det er første gangen vi skal ferie 17 mai i Oslo Så snuppa gleder seg Nå må jeg få fikset bunaden min.. Ha en kjempe fin 17 mai alle sammen Anonymous poster hash: 6ea69...a45
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 4 åring med bleie??Anonymous poster hash: d894a...824 1
Gjest Jørild Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Da hadde vi tatt på bleie, det er trist med tiss i finklærne.
Harlekin Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 4 åring med bleie??Anonymous poster hash: d894a...824 Ikke alle er like raskt ute med bleieslutt. Min jente var ca. 4 da hun sluttet med bleie på dagtid, et par måneder senere sluttet hun på dagtid. Vi har hatt minimalt med uhell. TS, tror nok det er lurt med bleie i morgen. 17. mai med alt styret er ikke dagen å drive pottetrening på 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Ikke alle er like raskt ute med bleieslutt. Min jente var ca. 4 da hun sluttet med bleie på dagtid, et par måneder senere sluttet hun på dagtid. Vi har hatt minimalt med uhell. TS, tror nok det er lurt med bleie i morgen. 17. mai med alt styret er ikke dagen å drive pottetrening på Sant det:) Hun har ikke vært noen motivert til å slutte:( + at vi har vært mye opptatt med skole å jobb:) Men bleien skal bli borte i løpe av sommeren Vi fant fram prinsessebleie som hun skal få ha på seg i morgen:) Anonymous poster hash: 6ea69...a45
minister-mio Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Alt er jo litt unntakstilstand for barn på 17. Mai så tror bleie er helt ok den ene dagen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Da er 17 mai over for denne gang:) Det ble til en kjempe fin feiring av 17 mai:) Snuppa har kost seg med is og brus:) Det ble til at vi bytte bleie 3 ganger, Så jeg tror nok at det var smart av oss å la henne ha på det:) Neste år skal vi uten bleie på 17 mai:) Håper dere alle har hatt en fin 17 mai?? Anonymous poster hash: 6ea69...a45 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå