Gå til innhold

Stønning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vi fått med oss, ja. :wink: Sånn sett er jeg glad for at du ikke bor i kollektivet mitt. :tunge1:

:grinele: :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi fått med oss, ja. :wink: Sånn sett er jeg glad for at du ikke bor i kollektivet mitt. :tunge1:

.. for det ville opplagt blitt ganske heftig med Suzy skrikende... homseparet "klaskende" (var det ikke det du skrev) .. og naboen seng knirkende... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

.. for det ville opplagt blitt ganske heftig med Suzy skrikende... homseparet "klaskende" (var det ikke det du skrev) .. og naboen seng knirkende... :ler:

Hjelp! :ler: Im living in a sexual mad house :hoho: *bilder i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen skråling her i gården...Litt tyngre pusting bare! Ikke naturlig for meg! Sa ikke et pip da jeg fødte sønnen min heller.. :ler:

Hm... Sa heller ikke et pip da jeg fødte noen av mine barn. Men å lage dem, vel den lyden kommer bare av seg selv hos meg, hvis man som sagt ikke MÅ være stille. Og det legger jo igrunn en demper på hele greia.

Har lydisolert dør til soverommet, og det ligger i en annen ende og etasje av huset enn ungenes rom

he, he :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Meg synes også det er greit med lyder,

men om min kjære ikke sier så mye,

så er jo det seff greit :)

Men synes det er veanskelig og være stille selv,

må man så må man, men synes det er litt

unaturlig igjen *le*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager mye lyd... :oops: Min kjære sier ikke så mye men det er jo greit når jeg lager lyder for oss begge :)

Har faktisk problemer med å være stille når det trengs....

Det skjer bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...