Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Oppbevaring av fjernkontroller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 3 store fjernkontroller til TVen. Jada, totalt unødvendig spør du meg, men nødvendig i følge mannen. Så, jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan oppbevare de? Ser så stygt ut med mange fjernkontroller liggende på stuebordet... Har ikke en skuff e.l i nærheten heller hvor de kan ligge. Hvor gjør dere av fjernkontrollen? Stilen hjemme er typisk moderne.

Skrevet

Fjernkontrollene må da litte tilgjengelige. Jeg hadde blitt irritert om mannen skulle finn epå å legge de i en skuff.

Hva med en fin eske på bordet som et kompromiss?

Skrevet

Kjøp en Logitech Harmony universalfjernkontroll, så har dere i hvert fall kun én fjernkontroll dere trenger å gjemme bort.

Skrevet

I en fin kurv under/på bordet

Skrevet

Kjøp en Logitech Harmony universalfjernkontroll, så har dere i hvert fall kun én fjernkontroll dere trenger å gjemme bort.

Støtter denne :)

Skrevet

Fjernkontrollene må da litte tilgjengelige. Jeg hadde blitt irritert om mannen skulle finn epå å legge de i en skuff.

Hva med en fin eske på bordet som et kompromiss?

Det er jeg helt enig i! Var mer skuff i selve sofabordet jeg tenkte på da, det hadde vært ideelt. Slik eske har jeg prøvd, men jeg synes det ser så merkelig ut, passer ikke inn hos oss. Kan hende jeg er sær.

http://www.ikea.com/no/no/search/?query=+Lomme+til+fjernkontroll.

hva med noe slikt

Anonymous poster hash: 7f465...195

Den var smart! Det hadde jeg glemt finnes, så tusen takk :) Ser at den ikke kan kjøpes på nett, men finner vel lignende i andre butikker også?

Ja, det hadde i hvert fall kuttet ned tre av de som er knyttet til TVen. Kanskje jeg skal kjøpe i bursdagsgave til mannen ;) Men så har vi i tillegg tre slike små som tilhører apple TV, DAB-radio og dockingstasjon, som jeg også vil gjemme vekk, fordi de slenger over alt og finner de aldri når jeg trenger de :fnise:

Skrevet

Du kan bruke en Harmony fjernkontroll mot Apple TV også, og mest sannsynlig radioen vil jeg tro. Jeg bruker den mot alle enheter vi har her i hus, og den er genial i bruk.

Trykker jeg se film, ja så skur den på alt som trengs for å se film, riktige kanaler osv automatisk. Vil jeg høre musikk eller spille, ja da velger jeg det og resten går automatisk.

Det er ikke alle fjernkontrollene som passer med Apple TV, så kjøp riktig om det er valget du ender på.

AnonymBruker
Skrevet

vi har kjøpt en programmerbar fjernkontroll som styrer PVR-dekoder, stereoanlegg og TV. Vi bruker ikke DVD/blue ray spiller, men dette hadde vi også kunner programmere inn.

Ellers har enklere liv en samleboks i blank plast med fire/seks rom som fjernkontrollene kan stå i, feks ved TV'en. Litt ryddigere enn utover hele bordet...

Anonymous poster hash: 8ed91...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...