AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg er tante til ei lita jente på 4 år. Hun har skilte foreldre men de samarbeider godt om jenta. Men det er en ting jeg reagerer litt på. Hun har nemlig egne klær når hun er hos faren og får ikke bruke de klærne hun har til vanlig når hun er der. En gang hun kom tilbake fra faren gråt hun for hun hadde ikke fått lov å ha favorittkjolen på der(hun hadde den da hun dro). Gaver får hun heller ikke ta med seg. Hun har alltid med både yndlingsleker og klær til far men hun får altså aldri ta med noe derfra om hun vill. Han har henne annen hver helg + en dag i uka så det er jo klart hun vil leke med de tingene når hun er hos mor også. Synes det er leit å se dette da det påvirket jenta mye men min søster vill ikke ta det opp da hun er redd for att de ikke skal kunne samarbeide hvis hun gjør det. Har vurdert å ta det opp med han selv men vet ikke hvordan jeg skal gå frem? Noen synspunkter hadde vært fintAnonymous poster hash: 03c9b...08b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 synspunktet mitt er..lla det være. kunne vært verre. Anonymous poster hash: f6a14...42d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 synspunktet mitt er..lla det være. kunne vært verre. Anonymous poster hash: f6a14...42d Jo jeg vet det kunne vært verre.. Men er så trist å se att jenta er lei seg på grunn av det TsAnonymous poster hash: 03c9b...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå