nattsvermer Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Noen her som bruker Udo's Choice og kan fortelle meg hvordan de klarte å venne seg til smaken/konsistensen?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hvilke produkter da? Om det er oljene du tenker på har jeg erfaring. Den flytende oljen smaker helt jævlig, så derfor gikk jeg over til kapsler. Mye lettere å få i seg, men prisen er ekstremt stiv.. Anonymous poster hash: 9cbac...824
nattsvermer Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tenker på den flytende oljen. Jeg synes ikke smaken er så ille, det er værre med den oljete konsistensen... Men vet du hvor store kapslene er? Jeg har litt problemer med å svelge piller.
Lurt smil Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg blander den ut i smoothie sammen med afa og lecetin, bringebær, banan , blåbær om yoghurt . Syntes ikke den smaker så vondt når man blander den ut i smoothie
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Dette er et tulleprodukt. Kun placebo.Anonymous poster hash: 9e78b...f21
Quiet Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Hvor lenge har du brukt oljen? Jeg ble etterhvert tilvent smak/konsistens.
nattsvermer Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har ikke brukt den noe særlig, men typen min har klart å lure litt i meg noen ganger. Første skjeen går nesten greit, andre gir brekninger. Men blande ut i smoothie var jaggu lurt! Blander den seg skikkelig? Jeg forsøkte juice, men da skilte det seg bare og ble skikkelig ekkelt... Mulig det er placebo, men når placeboen hjelper på huden og man får anbefalinger av legen, er det greit for meg
nantucket Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Jeg juicer brokkoli, eple, spinat, sitron, squash og agurk før jeg blender dette med frossen banan, Udo's Choice, spirulina og hvetegress. Masse smak (ikke alle synes det er så godt), men smaker ingenting til oljen hvertfall den blender seg helt inn! Har også brukt den i andres smoothies uten problem.
nattsvermer Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2014 Jeg juicer brokkoli, eple, spinat, sitron, squash og agurk før jeg blender dette med frossen banan, Udo's Choice, spirulina og hvetegress. Masse smak (ikke alle synes det er så godt), men smaker ingenting til oljen hvertfall den blender seg helt inn! Har også brukt den i andres smoothies uten problem. Takk for tips!
Lurt smil Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har ikke brukt den noe særlig, men typen min har klart å lure litt i meg noen ganger. Første skjeen går nesten greit, andre gir brekninger. Men blande ut i smoothie var jaggu lurt! Blander den seg skikkelig? Jeg forsøkte juice, men da skilte det seg bare og ble skikkelig ekkelt... Så lenge man husker å ta i en banan eller yoghurt så skiller den seg ikke .
Popc0rn Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Jeg tar den bar. Holder for nesa, tar en liten slurk (er alene om flaska) og drikker ett til to glass med vann tilsatt peppermynte-stevia etterpå for å få bort og overdøve smaken. Funker for meg. For smaken tror jeg aldri at jeg vil klare å venne meg til. BLÆRK. Men det er bedre enn tran i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå