AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Samboeren min liker den store PCen sin, den har to store skjermer og greier. Jeg syns det er helt greit, jeg får låne den når jeg skal skrive store oppgaver til skolen. Det som plager meg er tidsforbruket på denne doningen. Han sover, og sitter på Pcen.(spiller spill som poker, Diablo, leser nettaviser) Viss jeg vil finne på noe, maser jeg. viss han er så grei å er med meg i to timer, er jeg "heldig" og får høre det. Den daglige rutinen er, sove lenge, stå opp, skeine inn på PCen, sitte der til det er kveld/natt og skeine inn i senga igjen.(denne rutine kan bli forandres om jeg en dag blir skikkelig forbanna og sier at nå må vi finne på noe sammen. Dette syns dere sikkert er dårlig gjort av meg, men det er bare noe som skjer når jeg har fått nok) Noen dager spiser han ikke skikkelig mat. Jeg studere, jobber, trener og er med venner, så jeg en en del borte på dagene og noen kvelder, så jeg syns det er rart at når jeg kommer hjem, at han ikke vil tilbringe tid med meg om jeg ikke maser til han "gir opp". Er det feil? Jeg vil jo og liker å tilbringe tid med han, han er kjæresten min som jeg er veldig glad i. Han sier han er glad i meg også og at han vil bo med meg videre. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men jeg lurer på om det er normalt å tilbringe så mye tid på PCen? Maser jeg for masse? noen som har det likt? Anonymous poster hash: fa48d...978 Anonymous poster hash: 4b20b...d1a
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Har det ikke likt, og hadde ikke ville ha det sånn. Du burde ikke hatt grunn til å mase i det hele tatt. I ett forhold er det gi og ta. Om han kommenterer det hver gang han bruker litt tid på deg så er han dust. 1
Eple:) Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Eksen min var som dette. Jeg slet med depresjon og det ble ikke bedre av pcbruken hans. Jeg er glad jeg ikke er i et sånt forhold lenger, for jeg tror ikke det er bra for noen av dere å ha det sånn i lengden. Han kan også kanskje komme til å miste vennene han har(som ikke er på nettet) om han ikke er sosial "irl". Ta en prat med han og se om du kan få han til å forstå, men husk at det er noe han må jobbe med og finne ut av selv, og at det er lite du kan gjøre for å få han til å endre seg mot sin vilje. Det går an for deg å prøve å få han med på ting, altså bare spør om han vil være med, men ikke i en sur tone. Da er det hans valg, og du har i alle fall "gjort ditt" for å få han med. Prøv å vær positiv mot han, selv om det er vanskelig, for det hjelper lite om det blir sure toner dere imellom. Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå