Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg ble sammen med kjæresten min for 4 år siden fant jeg raskt ut hvem som var hans tidligere ekser. Nå er jeg innom profilene deres i ny og ne for å sjekke hvilke bilder de har lagt ut osv. Dette har jeg gjort jevnt siden jeg møtte ham. Det har blitt mer som en tvangstanke enn nysgjerrighet.. Jeg sammenligner meg selv med dem og lurer på hvordan det ble slutt. Kjæresten min har aldri ønsket å diskutere tidligere forhold. Jeg hadde aldri hatt et forhold før jeg møtte han mens han hadd hatt 4-6 seriøse forhold. Jeg har kanskje vanskeligheter med å akseptere dette..synes det er trist at han kanskje har hatt det på samme måte med meg som en av de jeg spionerer på.. Er det normalt å holde på sånn?? Hvordan kan jeg slutte å søke på eksene hans?

Anonymous poster hash: 103b7...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:scorpis:

Du må nesten bare slutte. Hva med å ta en facebook-fri dag eller uke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

uff! Gjør akk det samme som deg Ts, jeg søker de opp kanskje en gang i mnd, men også hvor de bor og prøver å google dem :-*. Har blitt litt flinkere nå. Syntes jeg see dem på byen å greier. Haha

Anonymous poster hash: e2905...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Hva om du plutselig klikker feilaktig "liker" på et bilde eller ved et uhell legger dem til som venn? Stalker du med en annen profil, da?

Anonymous poster hash: 3c137...a46

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner igjen følelsen. Jeg har bare et par lengre forhold bak meg, mens min forholdsvis nye partner er ganske så erfaren på den fronten. Føler meg lite selvsikker på først og fremst de virkelig emosjonelle følelsene, samt det seksuelle. Han har jo "been there, done that" med så mangt.

Men som han sier selv; det er så mange nyanser og hvert menneske er unikt (og dermed spennende).

Du må nesten bare akseptere at du også er UNIK for kjæresten din.

Anonymous poster hash: 1b722...e49
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Virker veldig slitsomt! Når det blir nærmest tvangshandlinger,m å en bare stoppe.

Hvis du bestemmer deg for at du kan sjekke e n dag i uka,vil du mest sannsynlig miste interesse. Så bestemmer du deg for en gang annenhver uke. Osv. Dette virker ihvertfall på andre,og annen avhengighet.

Håper det er et godt råd for deg også.

Skrevet

Blokker de, så får du ikke sett profilene deres lengre. Om du ikke har viljestyrken til det syns jeg noe er riv ruskende gærent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...