Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på å kjøpe meg kanebo produkter fordi jeg har så uren hud. De er kjempedyre, så jeg tenkte det må jo være godt for noe. Finner ingen produkter som jeg føler skikkelig passer til huden min, jeg har fet t-sone og har prøvd en hel rekke produkter jeg ikke er fornøyd med.

Men jeg har altså ikke prøvd kanebo. Er veldi nyskjerrig på om noen har gode erfaringer og om det kan vere noe for min hud? Eventuelt om noen har tips om andre ting jeg kan prøve?

Damen på parfymeriet sa jeg skulle kjøpe dobbel rens og dobbel fukt av kanebo, og at det ville hjelpe. Jeg er bare redd for at huden skal bli enda mer oljete av det. Noen som kan hjelpe?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Dobbeltrensen til Kanebo kan føles bra i begynnelsen, men jeg vet mange som har fått problemer på grunn av at den er sterk, selv til fet hud. Dessuten trenger du to renseprodukter, og det blir veldig dyrt for lommeboken.

Du burde heller gå til en hudpleier som kan anbefale riktige produkter for deg; de har bedre peil enn parfymeri-damer. Hvis du vil holde deg til normale parfymerier, kunne kanskje Pureness-serien fra Shiseido være noe for deg. Den er effektiv, og heller ikke så skrekkelig dyr som Kanebo.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk skal du ha, har også tenkt litt på dermalogica og har lurt på om det kan vere noe for meg. Jeg har sett du snakker varmt om deres produkter, og tenkte kanskje jeg skulle ta deg på ordet å prøve det :)

Har fått med meg småprøver på kanebo, så jeg får se hvor fornøyd jeg er me de. Men jeg tror det kan vere lurt for meg å kontakte en hudpleier for å få råd. Men si meg, er det skrekkelig dyrt for å få henne til å bare se på huden og si hva som kan passe for meg? eller er det slik som er gratis? Har aldri vært hos hudpleier før, og er heller ikke kjent med akkurat hva som skjer eller hva en betaler.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det koster ingenting å få en hudpleier til å se på huden og komme med anbefalinger. Uansett burde du gjøre det framfor å teste på egen hånd. Muligens kan også MD Formulations være noe for deg, men hør med hudpleieren først før du bestiller.

Skrevet

MD formulation til uren hud. Det anbefales. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...