Krysanti Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har aldri fått tatt en makspulstest, men har løpt mye harde intervaller med pulsklokke, og har gjerne ligget på 202-203. I dag bestemte jeg meg for å løpe to ekstra intervaller på raskere tempo og med stigning, og hadde makspuls på 209. Jeg stoler egentlig på pulsklokken min, trente alene, og følte virkelig jeg var opp mot maks i dag (raspende pust, helt utslått etterpå) - men jeg synes liksom tallet er så høyt? De fleste jeg kjenner har en makspuls på mellom 190 og 200 ... Er forøvrig 26 år.
Maximillian Cohen Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Det er høyt, men ikke utenkelig. Endret 16. mai 2014 av Maximillian Cohen
noisy Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Makspuls varierer veldig fra person til person, og det er ingen vits i å sammenligne seg med andre. Jeg er for øvrig nesten like gammel som deg og har makspuls mellom 210 og 215 et sted, og så vidt jeg vet er det ikke noe galt med meg
punkyB Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Den er absolutt ikke unaturlig, det er vanlig å legge til opp mot 5 ifohold til hva du klarer på en makspulstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå