Gå til innhold

Tips til lyse farger på soverom?


monja

Anbefalte innlegg

Vi holder på å bygge på to soverom, det ene til oss selv og det andre til barnet vi venter. Vi har kjøpt laminat gulv (kirsebær) fordi det er det samme gulvet vi har i resten av huset. Videre ønsker vi en lys farge på begge rom. Andre steder i huset har vi Lys Toscana, Never og Bast som farger og det er lyse gardiner overalt. På de to nye rommene blir det creme gardiner, men jeg er usikker på farger. Noen som har ideer til lyse fine farger - gjerne i bruntoner????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har brukt LATTE på panelt stuevegg og har hvitt listverk til. Det ble "bærre lækkert"! Hadde den samme fargen på brystningspanel på kjøkken fra før - med hvit cremefarge ovenfor. (Noen malingleverandører opererer med gule kremfarger, de passer ikke til latte - vi har prøvd!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter LATTE noe mer eller finnes det et nummer på den der ute i KG verden? Forsøker å finne den i Jotuns fargevelger, men der finnes den ikke (iallefall ikke uten nummer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har akkurat malet soverommet vårt i ida, og har kirsebær på gulv. Jeg likte det meget godt. Anbefales. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har malt stua i fargen Ida. Den er litt gråaktig, men litt mer jordfarget enn grå liksom. Varm og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har malt stua i fargen Ida. Den er litt gråaktig' date=' men litt mer jordfarget enn grå liksom. Varm og lys.[/quote']

Jeg falt for ida, og når jeg skal male min neste stue, da skal jeg ha den fargen. Ser du at det er noe rosa i den? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter LATTE noe mer eller finnes det et nummer på den der ute i KG verden? Forsøker å finne den i Jotuns fargevelger' date=' men der finnes den ikke (iallefall ikke uten nummer)[/quote']

Fant en hos butinox som heter cafe latte med nr N-5503

Hilsen BritElin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve en tapet?

Jeg har en stripete pairtapet med latte og creme fra Borås.Den er så lekker!!! Alle som ser den skryter fælt av den og ønsker seg en tilsvarende. Jeg har merbau :oops: gulv, ( ja ja jeg vet....) og flotte tykke profilerte lister som er beiset mørke og lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...