AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #22 Skrevet 19. mai 2014 Tipper en del jenter går uten under bunaden. Det er forresten er herlig tid nå med lettkledde damer både med og uten truse. Noen elsker feks. å vise at de er truseløs, følg med Anonymous poster hash: 3329d...870
lillsunshine Skrevet 19. mai 2014 #23 Skrevet 19. mai 2014 Må nok skuffe deg, men stakken min er laget av ull. Det hadde vært et mareritt uten like å gå uten noe under bunaden.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #24 Skrevet 19. mai 2014 Det er stort sett feite overvektige (som det kalles nå til dags) som får gnagsår når de går, blant annet mellom beina. Får man gnaksår av å gå naken burde man slanke seg. Jeg er 1,63 høy og veier 50kg. Får allikevel gnagsår på lårene. Er langt fra feit. Anonymous poster hash: 0f9a4...b07 Da har du kanskje store lår? Jeg veier 54 og er 170. Aldri hatt gnagsår der. Anonymous poster hash: b1241...29d Kan ikke si de er så store når jeg bruker str 36/34 i bukse/shorts osv. Ikke alle er født med et gigantisk mellomrom mellom låra. Anonymous poster hash: 0f9a4...b07 Kan det være fordi dere barberer beina? Det skal visst være lett å få gnagsår om man barberer rompa, siden man tar bort "kulelagereffekten" hårene gir. Kanskje det samme gjelder her? Anonymous poster hash: 6a4fc...313
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #25 Skrevet 19. mai 2014 Kan det være fordi dere barberer beina? Det skal visst være lett å få gnagsår om man barberer rompa, siden man tar bort "kulelagereffekten" hårene gir. Kanskje det samme gjelder her? Anonymous poster hash: 6a4fc...313 Jeg barberer leggene, ikke lårene. Barberer heller ikke rumpa mi. Anonymous poster hash: 0f9a4...b07
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Kan det være fordi dere barberer beina? Det skal visst være lett å få gnagsår om man barberer rompa, siden man tar bort "kulelagereffekten" hårene gir. Kanskje det samme gjelder her? Anonymous poster hash: 6a4fc...313 Gjelder ikke meg iallfall. barberer ikke det området Anonymous poster hash: 7e061...a90
Gjest Dalma Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Du reise flaggstenger liksom Anonymous poster hash: 8c725...ace Reiser ikke flaggstanga di seg av å lese mine skildringer av glufselufting? *trekke bunadsskjørt forførersk oppover* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå