AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en snart 6åring som elsker å danse. Han greier ikke sitte stille når han hører musikk, og han snakker bare om å ville danse. Så vi har lovet han at til høsten skal han få begynne på danseskole. Han er ikke noen kommende ballettdanser, men hip hop/breakdance o.l. er der han hører til. Sjekker litt rundt på nettet, men alt er ikke like enkelt å få til etter skoletid med jobb osv heller. Jeg har funnet et kurs i Asker, men det er ikke kommet ut noen timeplan for høsten enda så jeg vet ikke om det passer. Men er det noen som kjenner til noen kurs for 6årige gutter i Asker eller Bærum eller Oslo for den saks skyld? Eller kanskje tilogmed det er noen kurs som foregår i helgene? Noen som har noen steder å anbefale? Anonymous poster hash: 28adf...e44 Anonymous poster hash: 28adf...e44
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Mine gutter gikk på Dansehuset på Bryn i Oslo og danset hip hop. Det er noen år siden, men kanskje verdt å sjekke ut hvis du ikke bor for langt unna. Men bor du i Asker, finnes det garantert noe nærmere! Se på den lokale kommunale musikkskolen også, den i Oslo har masse dansekurs i alle fall. Anonymous poster hash: 7f57a...099
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Sjekk dansesonen.no (Røyken).Anonymous poster hash: 4e0c8...526 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå