Neva Skrevet 16. mai 2014 #1 Del Skrevet 16. mai 2014 Har ingen spørsmål e.l. men måtte bare dele et genialt tips (sorry hvis dette blir tråd nr. 843 om dette, men har ikke kommet over det). Skulle farge mitt blekede hår litt mer karamellfarget for å slippe etterveksten av lysebrunt, hvorpå det ble et forferdelig grønnskjær i håret. Litt i panikk var det i heimen, og med studentøkonomi ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre da frisørbesøk for å rette opp en farge er å strekke seg langt for min del økonomisk. Da kom jeg over et genialt tips; smør inn håret med ketchup. And so I did. Og det funket! :D Helt genialt! Men må innrømme at jeg lukter som en pølsebod med ketchup-lekkasje... Satser på at shampo'en fikser det. Måtte bare dele i tilfelle noen sliter med samme problem med grønnskjær. Og jeg er ikke frisør eller utdannet i noe lignende fag, så jeg har ikke satt meg inn i om dette er skadelig for håret på noen måte, så jeg ikke får noen frisører på nakken her. Mitt var ikke noe annerledes, utenom uten grønnskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Del Skrevet 16. mai 2014 Det sliter nok på håret, men ikke mer enn hårfarging og bleking og alt det andre. Så lenge man ikke gjør det hver dag ser jeg ikke problemet. Takk for tipset Anonymous poster hash: 86497...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå