Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min er sjef i ett firma og ville skaffe seg en assistent, og da ansatte han en 19 år gammel jente, han selv er 26 og jeg er 22.

Men etter att hun et begynt å jobbe sammen med han er han begynt å komme seint hjem, må jobbe overtid, forige uke måtte han på reise i to døgn (aldri skjedd før).

Jeg kan ikke noe for att jeg tenker det verste, er det noen som har hatt utro kjærester som har noen tips om hva jeg kan se etter, noe som kjennetegner det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ikke bra ut.

Skjuler han tlf?

• Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Overtidsjobbing og plutselig reising er vel typiske signaler. Men slikt er jo uansett vanskelig å finne ut av med mindre han innrømmer det selv, noe jeg tviler på at skjer.

• Liker 1
Skrevet

Høres temmelig rart ut spør du meg... Har han fått nye og flere arbeidsoppgaver og derfor ansatt en assistent så kan det jo være en forklaring så enkel som at det rett og slett har blitt mye mer på jobben og store omveltninger. Men hvis ikke skulle man jo tro at det skulle gå glattere på jobb med en assistent som tar mye av småtteriene..? Er denne assistenten med på disse jobbturene? og må hun jobbe overtid og? Prøv å stikk innom han på jobben og overrask han en kveld f.eks? :)

Eksen min var utro. Det mest opplagte tegnet var at han skjulte telefonen sin mye, og når jeg ertet han og spurte hva som var så hemmelig fikk jeg korte og veldig difuse svar. Når det gikk langt nok og jeg ba om å få se var plutselig meldingene slettet. Noen ganger innrømte han det, andre ganger hadde "telefonen klikka"... Også opplagt at enkelte meldinger i samtaler var slettet og.

Skrevet

Ok,ok, ok. Det kan være tilfeldig at dette skjedde da hun begynte å jobbe der.Så om han er utro, så er det ikke sikkert at det er med henne.

Du må finne ut av om du synes det er grunn til at du skal konfrontere han, eller om du skal la det ligge. Om du tenker mye på dette, så råder jeg til å ta en prat med han.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er skremmende tegn dette her.

Du vet ikke om han er utro eller ikke,men referer til han som "jævelen" og stoler ikke på han. Dette er dårlig tegn allerede.

• Liker 5
Gjest Minpin
Skrevet

Jeg ville ikke antatt det verste, for hvis han faktisk ikke er utro og du anklager ham kan du jo miste ham. Dog skjønner jeg absolutt at du blir usikker. Som Neva foreslår så kan du jo prøve å overraske ham på jobb en gang han jobber overtid, se om han snakker sant. Vi kvinner har en tendens til å overanalysere. Det kan jo hende at det bare er tilfeldig. Følg med på om han skjuler telefonen, dusjer når han kommer hjem, virker nervøs når du spør hva han har gjort, er mindre opptatt av å være intim med deg osv. Dette kan være tegn på at han er utro.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Etter hvordan du ordlegger deg som overskrift,så er det å forstå om han er utro!

"Jævelen"??

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
Skrevet

DUMP H- wait a minute

Skrevet

Du kan jo bare spørre han rett ut?

AnonymBruker
Skrevet

Dere er så unge at jeg synes det er merkelig om han skulle innlede et forhold bak din rygg, som innbefatter overtid, reising og styr. Hadde det ikke vært mer naturlig om han avsluttet forholdet med deg, hvis det var det han ville?

Jeg synes du skal la tvilen komme ham til gode, og ikke beskylde ham for noe du ikke kan bevise eller vite noe om. Følg gjerne litt elstra godt med, men ta ikke alt som tegn på utroskap.

Anonymous poster hash: c73d6...c45

AnonymBruker
Skrevet

Dere er så unge at jeg synes det er merkelig om han skulle innlede et forhold bak din rygg, som innbefatter overtid, reising og styr. Hadde det ikke vært mer naturlig om han avsluttet forholdet med deg, hvis det var det han ville?

Jeg synes du skal la tvilen komme ham til gode, og ikke beskylde ham for noe du ikke kan bevise eller vite noe om. Følg gjerne litt elstra godt med, men ta ikke alt som tegn på utroskap.

Anonymous poster hash: c73d6...c45

Mange menn som er utro er unge. De vil ha pose og sekk, både en trygg kjæreste, og noen de kan rote med i skjul. Syns ikke argumentet ditt holder vann.

Anonymous poster hash: c2c69...33e

• Liker 5
Skrevet

Det høres ikke ut som du stoler på ham, så enten han er utro eller ikke har dere et stort problem.

AnonymBruker
Skrevet

Klart han er utro! Hvem sier vel nei til en stram, spretten og trang 19 åring? :D

Anonymous poster hash: 18623...f90

AnonymBruker
Skrevet

Klart han er utro! Hvem sier vel nei til en stram, spretten og trang 19 åring? :D

Anonymous poster hash: 18623...f90

Selv om hun er 19 er det ikke sikker hun er verken stram, spretten eller trang.

Anonymous poster hash: 6986d...0f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at han er utro. Få en vennine av deg til å spionere på han. Stå utenfor der han jobber for å se når han kommer ut av jobben, om han er alene osv.

Anonymous poster hash: 25877...841
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at han er utro. Få en vennine av deg til å spionere på han. Stå utenfor der han jobber for å se når han kommer ut av jobben, om han er alene osv.

Anonymous poster hash: 25877...841

Ja, for all del. Hva om han ikke er utro da? Da har du ødelagt ALL tillit.

Anonymous poster hash: 6986d...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Hva så om han er utro? Med det hespetreet han tydeligvis har hjemme, hvorfor skulle han ikke finne seg ei som er glad i ham?

Anonymous poster hash: acfa9...076
  • Liker 4
Gjest Newbitch
Skrevet

Alle menn er utro på et eller annet tidspunkt, bedre å finne det ut nå enn når dere er gift og barn. Han er utro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...