AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Hver eneste mann jeg noen gang har vært sammen med har hun lagt seg etter i datingperioden. Er dette normalt eller jeg som overreagerer? Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Nei det er ikke normalt, og totalt uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Og du er venn med henne fordi...?Anonymous poster hash: 53597...8a3 2
Neva Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Skal bruke den mest brukte setningen på KG sitt samlivsforum og bare bytte ut ett ord: Dump henne. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Tenkte kanskje det var bare noe jeg innbilte meg, men tok henne i en løgn om siste typen min og skjønte at slik må det ha vært før og. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Verpus Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Du overreagerer ikke! Det er utrolig frekt! Uff, jeg har en venninne som alltid prøvde å stjele de jeg var interessert i (da jeg var singel). Hun har heldigvis ikke rørt kjæresten min, for nå har hun kjæreste selv. Hun har til og med vært så frekk at hun har spurt meg på forhånd om det er greit at hun prøver seg på en fyr som hun visste jeg var interessert i. Jeg sa nei, og at jeg hadde satt veldig stor pris på at hun ikke gjorde det. Men så gjorde hun det likevel! Det er dette og flere grunner til at vi ikke er så gode venner lenger.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Skal bruke den mest brukte setningen på KG sitt samlivsforum og bare bytte ut ett ord: Dump henne. Ja, er ferdig med henne føler jeg. Men er råttent å holde på slik synes jeg. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Neva Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Ja, er ferdig med henne føler jeg. Men er råttent å holde på slik synes jeg. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e Uten tvil! Men ikke gjør noe for å hevne deg e.l. Da virker du fort bare som en bitterfitte. Karma kommer som regel og biter slike mennesker i rumpa, bare si takk for deg og smør deg med tålmodighet.
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Skal bruke den mest brukte setningen på KG sitt samlivsforum og bare bytte ut ett ord: Dump henne. Den mest brukte er nok: Han er utro. Men den passer ikke her;) TS, kan det være at du har så sinnsyk god smak at hun er misunnelig? Jeg ville ha tatt en prat med henne. Om du vil ha enne som venninne, så må du prate med henne.
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Uten tvil! Men ikke gjør noe for å hevne deg e.l. Da virker du fort bare som en bitterfitte. Karma kommer som regel og biter slike mennesker i rumpa, bare si takk for deg og smør deg med tålmodighet. HAHA!!! Aldri hørt før. Skal bruke den framover
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Hver eneste mann jeg noen gang har vært sammen med har hun lagt seg etter i datingperioden. Er dette normalt eller jeg som overreagerer? Anonymous poster hash: 92f6f...e0e Du overreagerer ikke.
Neva Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 HAHA!!! Aldri hørt før. Skal bruke den framover Haha, det er et godt ord å ha i ordforrådet! Men søren, har missa "han er utro"-svarene tydeligvis. Har derimot fnist mye av alle "dump han"-kommentarene derimot som slenges rundt her inne, haha
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Den mest brukte er nok: Han er utro. Men den passer ikke her;) TS, kan det være at du har så sinnsyk god smak at hun er misunnelig? Jeg ville ha tatt en prat med henne. Om du vil ha enne som venninne, så må du prate med henne. Har vært slik hver eneste gang, men nå sist vet jeg at hun med vilje gikk inn for å ødelegge det. Så gudene vet motivene hennes. Jeg pleier å ta meg god tid å bli kjent med mannen før jeg hopper til sengs med ham og hun er vel stikk motsatt og vet de er ok menn de jeg har vært interessert i og sammen med. Er som hun hun først finner de interessant hvis jeg liker de og da legger hun seg etter de. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Kan hun på sin egen bisarre måte være redd for å miste deg? Hun ødelegger mellom deg og gutten, fordi hun vil ha deg for seg selv? Edit: skrivefeil Endret 16. mai 2014 av Crobern
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Kan hun på sin egen bisarre måte være redd for å miste deg? Hun ødelegger mellom deg og gutten, fordi hun vil ha deg for seg selv? Edit: skrivefeil Vet ikke. Hun maser mye om menn når jeg er singel, sier jeg må komme meg ut å date osv. Så når jeg møter noen, så går det kort tid før jeg finner ut hun har lagt seg etter ham og blir jeg sammen med mannen, så virker det som hun går inn for å ødelegge det. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Vet ikke. Hun maser mye om menn når jeg er singel, sier jeg må komme meg ut å date osv. Så når jeg møter noen, så går det kort tid før jeg finner ut hun har lagt seg etter ham og blir jeg sammen med mannen, så virker det som hun går inn for å ødelegge det. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e Da høres det ut som hun vil bruke deg til å sjekke menn for henne. Ta en prat med henne.
Skilpadden Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Virker som om hun er ute etter bekreftelse. Hun må jobbe med seg selv, og du må holde deg unna henne, TS. Du overreagerer slett ikke. Men har du prøvd å ta det opp med henne?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Virker som om hun er ute etter bekreftelse. Hun må jobbe med seg selv, og du må holde deg unna henne, TS. Du overreagerer slett ikke. Men har du prøvd å ta det opp med henne? Jeg er litt konfliktsky av meg, så tenkte bare å la være å ha noe mer kontakt med henne. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e
Skilpadden Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 Jeg er litt konfliktsky av meg, så tenkte bare å la være å ha noe mer kontakt med henne. Anonymous poster hash: 92f6f...e0e Det er oftest det beste ... har hatt mange slike venninner. Og jeg har mange ganger prøvd å ta problemet opp. Men det blir ikke løst på den måten, så nå bare gir jeg faen. Du er verdt mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå