AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har hatt mye problemer med samboern. Hadde håpet ting var bra nå. Han kom ikke hjem i går kveld. Jeg fikk ikke tak i han på telefon. Jeg snoket på fb og fant ut at han hadde vært innom der. Deretter var jeg inne på eksen hans sin sidd og fant ut at adressen fra der han befant seg var samme adresse som eksen. Det er uansett ikke poenget, men jeg reagerte så kraftig psykisk. Jeg gråt og fikk nesten ikke puste. Higet etter pusten og hyperventilerte. Mistet følelsen i ansiktet og leppene prikket ekstremt. Jeg skalv så mye at jeg måtte legge meg. Klarte ikke stå oppreist, men trøbbel med å få nok oksigen. Satt som en hund og fikk dermed pustet. Tok en halvtimes tid å bli relativt normal igjen. Hva skjedde rent fysisk. Var ekkelt.Anonymous poster hash: 7f7ab...471
Sheltay Retrac Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Det høres ut som et angstanfall. *klem* 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Ja. Kanskje det det var. TS. Fikk helt hetta. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Føler at drittsekken kommer til å ta livet av meg med all faenskapen. Nå er jeg bestemt på å komme meg bort. Skremmende når kroppen bare kjører sitt eget løp en haltime. Følte redsel, sinne, panikk.Anonymous poster hash: 7f7ab...471 1
Miamaia83 Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Høres ut som panikkanfall ja. Kjenner meg igjen , ikke noen god følelse. Vær sterk og vit det er noen bedre for deg der ute. Klem 2
Gjest Minpin Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Panikkangst, huff. Det er grusomt. Kom deg bort fra ham, ja, og finn en som behandler deg med respekt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Velkommen i klubben som ingen vil være medlem av. Dette var nok et panikkanfall. Det er helt jævelig, og man føler at man skal dø. Men jeg har ikke hørt om noen som har dødd av angstanfall. Anonymous poster hash: 22964...451 1
Gjest Blomsterert Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Panikkangst. Ikke farlig,men fryktelig ubehagelig. Gå fra ham om han gjør deg syk!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Som de andre her sier, du har nok hatt et panikkanfall, og da kjære deg, da har du tålt for mye, hatt for mye vondt. Ser andre råder deg til å gå fra han, noe som er en gjenganger her inne uten at noen vet hva som ligger bak, og det er trist. Er dette noe dere kan ordne opp i, så prøv det! Tror du ikke det er det, må du tenke godt over hvordan framtiden din skal se ut. Kan du bo med han? Trenger du profesjonell hjelp en liten stund? Hadde det vært lurt å flytte? Kjære, kjære deg! Gjør det som er riktig for deg selv. Men vær så snill å jobb med å ha det bedre uansett hvilke valg du tar. Du skal IKKE ha det sånn du har det nå! Du fortjener det beste! Og nå har kroppen din allerede fortalt deg at den har fått mer enn nok, og det MÅ du gjøre noe med! Stor klem til deg. Anonymous poster hash: f2cb5...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Ja, panikkanfall. Det er ikke ukjent at menn gir oss kvinner psykiske problemer med utroskapen og løgnene sine. Anonymous poster hash: 308d1...244 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå