Gå til innhold

Mari Haugersveen - silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner henne litt, og jeg synes de ekle kommentarene her er ganske kvalmende. Hun er er veldig søt, snill og hyggelig jente, med mye bra mellom ørene, og jeg synes i grunnen det er det viktigste. Ingen av dere aner noe om henne som person, eller hva som har preget henne gjennom livet, så shut up, hva?

Hva hun har gjort eller ikke gjort med puppene sine betyr virkelig ikke så mye, altså.

Anonymous poster hash: 15c39...a8e
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For midt vedkommende så viste hun nok fram av sin overfladiske personlighet i både Petter elsker Mari og Tigerstaden, så det holder for meg til å danne meg et inntrykk av henne. Om hun mener det ikke stemmer, så burde hun holde seg unna såperealityshowene hun stiller opp i fordi hun desperat har lyst til å bli kjendis.

Anonymous poster hash: 3c5bd...c9c

• Liker 1
Skrevet

Hun minner meg om Tori Spelling. Usj!

Anonymous poster hash: 89d38...f48

• Liker 2
Skrevet

For midt vedkommende så viste hun nok fram av sin overfladiske personlighet i både Petter elsker Mari og Tigerstaden, så det holder for meg til å danne meg et inntrykk av henne. Om hun mener det ikke stemmer, så burde hun holde seg unna såperealityshowene hun stiller opp i fordi hun desperat har lyst til å bli kjendis.

Ok, så du er så naiv at du tror de er slik de fremstår i disse seriene 100%, også privat? Det har ikke slått deg at de på en måte spiller en rolle?

Jeg kan forsikre deg om at hun overhodet ikke er en overfladisk person, tvert imot.

Skrevet

Ok, så du er så naiv at du tror de er slik de fremstår i disse seriene 100%, også privat? Det har ikke slått deg at de på en måte spiller en rolle? Jeg kan forsikre deg om at hun overhodet ikke er en overfladisk person, tvert imot. Anonymous poster hash: 15c39...a8e

Jeg tror ikke en oppegående person ville spilt en sånn rolle i en realityserie, så jeg kjøper ikke den.

Og Petter spiltw ingen rolle, så hvorfor skulle Mari gjøre det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke en oppegående person ville spilt en sånn rolle i en realityserie, så jeg kjøper ikke den.

Og Petter spiltw ingen rolle, så hvorfor skulle Mari gjøre det?

Hva vet du om det?

• Opprett ny...