Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har fått noen "sinte rynker" mellom øyenbrynene som jeg skulle ønske kunne blitt minsket..

Jeg har jo andre rynker også, men disse plager meg utrolig mye.

Jeg er 23 år, og bor i Stavangerområdet.

Er botox beste løsning? Er det en klinikk noen kan anbefale? Ting jeg burde vite?

Takk :)

Anonymous poster hash: 9c2db...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har fått noen "sinte rynker" mellom øyenbrynene som jeg skulle ønske kunne blitt minsket..

Er botox beste løsning? Er det en klinikk noen kan anbefale? Ting jeg burde vite?

Nei. Botox gjør deg til en uttykksløs kjerring. Beklager ordvalget, men det er vel ikke sånn vi vil ha våre unge voksne idag?

• Liker 1
Skrevet

Har samme problemet og tok nettopp Botox. Jeg vil si det er den beste løsningen, den typen rynker har med mimikk å gjøre og er noe vanskeligere å redusere på annet vis. Merker veldig lite til at jeg har det bortsett fra at jeg ikke kan bevege akkurat den muskelen. Du blir ikke uttrykksløs om ikke du tar hele pannen. Det var ikke særlig vondt, det kjentes nesten som ei maur som beit. Det gjør mest vondt for lommeboka om man kan si det sånn. Betalte 3000 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke å bli uttrykksløs, bare ikke ha "sinnarynker". Jeg liker rynker faktisk, synes det gjør noe med mennesket, gir det en karakter. Men jeg ønsker ikke å ha disse rynkene, ønsker jo ikke å se sur ut! De andre rynkene elsker jeg.

Professor orm :

Hvordan er det når du myser med øynene? Hvordan ser det ut nå iforhold til før? :)

Skrevet

Hei!

Botox må alltid være absolutt siste utvei.

Problemet er at det må holdes ved like; begynner du, er det vanskelig å slutte. Det er oppskriften på feil løsning.

På den annen side har jeg ingen løsning for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Botox må alltid være absolutt siste utvei.

Problemet er at det må holdes ved like; begynner du, er det vanskelig å slutte. Det er oppskriften på feil løsning.

På den annen side har jeg ingen løsning for deg.

Det er ikke så mye enda, men når jeg ser på slekten vet jeg hvor mye det kan bli.

Dette med vedlikehold er det som stopper meg mest. Jeg ønsker ikke å se ut som en følelsesløs kjærring som har brukt opp pengene mine på botox. Men jeg ønsker heller ikke å se ut som en sur kjærring resten av livet. For er det noe jeg ikke er så er det sur! :P

Skrevet

Jeg ønsker ikke å bli uttrykksløs, bare ikke ha "sinnarynker". Jeg liker rynker faktisk, synes det gjør noe med mennesket, gir det en karakter. Men jeg ønsker ikke å ha disse rynkene, ønsker jo ikke å se sur ut! De andre rynkene elsker jeg.

Professor orm :

Hvordan er det når du myser med øynene? Hvordan ser det ut nå iforhold til før? :)

Jeg kan fremdeles løfte panna, og da får man et snillt uttrykk istedenfor å bare se sur ut. Hvis jeg forsøker å myse, ser det bare ut som om jeg gjør øynene så smale jeg kan, at jeg halvveis lukker dem. Og den lille streken som kom av alle grimasene jeg pleide å skjære (følte meg alltid så anspent) er helt borte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fremdeles løfte panna, og da får man et snillt uttrykk istedenfor å bare se sur ut. Hvis jeg forsøker å myse, ser det bare ut som om jeg gjør øynene så smale jeg kan, at jeg halvveis lukker dem. Og den lille streken som kom av alle grimasene jeg pleide å skjære (følte meg alltid så anspent) er helt borte.

Takk! Jeg føler meg også alltid anspent. Må konsentrere meg for å klare å slappe av så ikke rynken kommer. Utrolig slitsomt. Tenker å gå til optiker også, kansje har det noe med øynene å gjøre?

Hvor mange ganger har du tatt botox? Hvor ofte må du ta? Og hvor i landet tar du?

Skrevet

Takk! Jeg føler meg også alltid anspent. Må konsentrere meg for å klare å slappe av så ikke rynken kommer. Utrolig slitsomt. Tenker å gå til optiker også, kansje har det noe med øynene å gjøre?

Hvor mange ganger har du tatt botox? Hvor ofte må du ta? Og hvor i landet tar du?

Når du nevner det, det kan veldig godt hende det har noe med synet ditt å gjøre. Hvis du ikke har tatt synstest, bør du vurdere å gjøre det først. Jeg selv er litt langsynt, men jeg gidder ikke bruke brillene hele tiden, klarer meg helt fint uten dem. Er heller ikke 100% sikker på at det er det som gjør at jeg føler meg anspent. Har bare tatt Botox én gang, så jeg kan ikke svare deg på hvor ofte jeg må ta. Man regner vel med 2-3 ganger i året. Etterhvert som muskelen blir svakere trenger man ikke ta så ofte. Føler meg fremdeles tidvis anspent, men nå lager jeg heldigvis ikke den lite flatterende sinnarynken. Tok det i Kristiansand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...