Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om det? Burde de heller være hjemme og ikke ikke vise seg ute i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 6fc3d...c98
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, de har det nok best om de sitter inne og aldri møter folk!

:ironi:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om det? Burde de heller være hjemme og ikke ikke vise seg ute i det hele tatt?

Mest tullete jeg noen har hørt......

Anonymous poster hash: babba...0b4

• Liker 16
Skrevet

Enda en tråd om hva det er greit at folk som står utenfor arbeidslivet deltar på?

Jeg mener selvsagt at alle som vil og klarer det, bør feire 17. mai på den måten det passer dem.

• Liker 11
Skrevet

Dette er en ren provokasjonstråd, og om jeg tipper rett er den laget av en som er ufør selv.

• Liker 20
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig at de deltar på festdagen som alle andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en ren provokasjonstråd, og om jeg tipper rett er den laget av en som er ufør selv.

Du tar feil. Jeg er ikke ufør. Jeg jobber og er glad for at jeg er så frisk at jeg kan jobbe, Jeg stiller spørsmålene fordi det er mennesker her inne som mener at om du klarer det og det, så kan du også gå på jobb. Hva tenker de da om de ser en sykmeldt kollega, eller en ufør person som er ute og koser seg? Håpet at de kanskje tenkte litt annerledes om man satte opp mot en høytidsdag hvor alle skal ha det bra.

• Liker 1
Skrevet

"Delta" ? betyr det å se på toget ? I så fall bør en kunne det selv om en er ufør, kanskje med hjelp til å komme til og fra.

Er en sykemeldt kan det kanskje bli litt rart. Om en er forkjølt med feber er det ikke naturlig å trakke rundt noen steder, Hadde holdt meg hjemme for å bli frisk jeg da. Men så er det 6 år siden sist jeg hadde en dag hjemme. Og da var det bare en dag. Før det var det og flere år siden før det igjen.

Min definisjon av syk er SYK. Da KLARER man ikke jobben om en så prøver.

Da er det rart å være ute på 17. mai.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om hva det er greit at folk som står utenfor arbeidslivet deltar på?

Jeg mener selvsagt at alle som vil og klarer det, bør feire 17. mai på den måten det passer dem.

Enda en tråd, det stemmer.

AnonymBruker
Skrevet

"Delta" ? betyr det å se på toget ? I så fall bør en kunne det selv om en er ufør, kanskje med hjelp til å komme til og fra.

Er en sykemeldt kan det kanskje bli litt rart. Om en er forkjølt med feber er det ikke naturlig å trakke rundt noen steder, Hadde holdt meg hjemme for å bli frisk jeg da. Men så er det 6 år siden sist jeg hadde en dag hjemme. Og da var det bare en dag. Før det var det og flere år siden før det igjen.

Kommer ikke det ann på hvorfor man er sykmeldt?

• Liker 6
Skrevet

Dette er mange grunner til at man blir sykemeldt. En som sliter med depresjon har f.eks bare godt av å komme seg ut og kose seg litt.

• Liker 12
Skrevet

Dette er mange grunner til at man blir sykemeldt. En som sliter med depresjon har f.eks bare godt av å komme seg ut og kose seg litt.

Om en er sykemeldt p.g.a depresjon har en godt av å komme seg ut litt på 17 mai ja. Men ikke på jobb alltså?

Derfor jeg ikke tror på folk som vil være psykisk sjuke. kampen om offer rollen er hard i Norge vet du.

Om de ikke er innlagt med en diagnose da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

Det motsatte av å "ikke klare jobb" er ikke alltid "å jobbe"!

Anonymous poster hash: 4836b...c4e

• Liker 8
Skrevet

Om en er sykemeldt p.g.a depresjon har en godt av å komme seg ut litt på 17 mai ja. Men ikke på jobb alltså?

Derfor jeg ikke tror på folk som vil være psykisk sjuke. kampen om offer rollen er hard i Norge vet du.

Det sa jeg ikke. Ingen steder i tråden er det snakk folk som er 100% sykemelt. Deprimerte har veldig godt av å jobbe, men det er ikke sikkert alle alltid klarer å jobbe 100%. Vi har noe som heter gradert sykemelding, vet du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på å faktisk være i krevende arbeid, enn å spise mat å vifte på et flagg.............

Anonymous poster hash: 83094...d2f
  • Liker 14
Gjest Jørild
Skrevet

De færreste er nok sykemeldte fordi de er forkjøla. Det finnes flere årsaker til å være sykemeldt en snørr og feber.

Jeg er 100% sykemeldt og skal feire villt. Sannsynligvis skal jeg til og med vifte med flagg!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er selv ufør og det å vente på barnetoget for å se sønnen min gå, blir jeg helt ødelagt av. Selv med flate sko, og mannen til å støtte meg på. Men jeg vil jo ikke gå glipp av det!

Etter at han har passert, er det om å gjøre å finne et sed å sette seg, så møte han når toget er ferdig, og da må jeg reise hjem.

Så om noen ser stygt på meg der jeg smiler og vifter med flagget og roper hurra i den peneste kjolene min under barnetoget, ja da kan de bare dra til hælvete!!!!!!! :sinna:

Anonymous poster hash: 20669...d9b
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Håper du aldri blir rammet av depresjon da :) Jeg er ikke noe offer. Mange tror deprimerte bare sutrer og synes synd på seg selv, men det er ikke riktig.

Anonymous poster hash: 4836b...c4e

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Å ha på seg noe pene klær og spise is og pølse krever ikke akkurat all verdens, så jeg ser ikke problemet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Stor forskjell på å være ute i ett par timer, og jobbe 7,5 timer hver dag da man er syk.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...