AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Har fått kjærlighetssorg oppå en depresjon, og alt snører seg i meg! Det er som om noen knyter meg sammen fra innsiden, og strammer til, strammer så hardt at jeg nesten ikke får puste. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal komme meg i gjennom dette, vet at ting blir bedre, men akkurat nå hadde jeg trengt hjelp til å være i nået, til å takle dette. Har akkurat funnet ut at i Norge må man enten være til fare for seg selv eller andre (noe jeg ikke er), eller ha mye penger for å få hjelp (noe jeg ikke har). Privat psykolog er de eneste som kan hjelpe på dagen om man vil ha noen å snakke med. Jeg må derimot sikkert vente i over seks mnd på å få noen å snakke med ;( Hvor er hjelpen til de som har det vanskelig, som trenger noen å snakke med nå, ikke om et halvt år? Anonymous poster hash: f27a1...28e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Har fått kjærlighetssorg oppå en depresjon, og alt snører seg i meg! Det er som om noen knyter meg sammen fra innsiden, og strammer til, strammer så hardt at jeg nesten ikke får puste. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal komme meg i gjennom dette, vet at ting blir bedre, men akkurat nå hadde jeg trengt hjelp til å være i nået, til å takle dette. Har akkurat funnet ut at i Norge må man enten være til fare for seg selv eller andre (noe jeg ikke er), eller ha mye penger for å få hjelp (noe jeg ikke har). Privat psykolog er de eneste som kan hjelpe på dagen om man vil ha noen å snakke med. Jeg må derimot sikkert vente i over seks mnd på å få noen å snakke med ;( Hvor er hjelpen til de som har det vanskelig, som trenger noen å snakke med nå, ikke om et halvt år?Anonymous poster hash: f27a1...28e Så leit å høre. Flere fastleger har også samtaleterapi, helsesøstre, mottak på røde kors. Det er utrolig mange som kan være behjelpelige, og jeg ønsker for deg at du finner noen nå som du føler at du trenger det sårt. Du er tøff som tør å kjenne på behovet for å få hjelp! Ønsker deg lykke til, og ønsk deg selv godt - slik du fortjener å ha det. Anonymous poster hash: 78387...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå