Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet i to måneder nå, vi har vært veeldig mye sammen og hatt det mye fint. Vært et par klinsjer hvor jeg føler meg misforstått og han kommer med generaliserende påstander, men de har i lengden vært oppklarende... Han har sterke meninger, jeg har sterke holdninger.
Uansett, han er så travel om dagen men har et oppmerksomhetsbehov uten at han er veldig flink til å følge opp selv. Jeg liker han så utrolig godt og nyter det virkelig når vi er sammen - da er alt så fint!
Men kommunikasjonen når vi er fra hverandre er litt vanskelig å få opp på fote. Kompisene hans var imponert av at jeg i det hele tatt fikk kontakt med han på mobilen, noe de selv sliter med. I begynnelsen var han mest på, og jeg merker kanskje at det er jeg som er det nå. Har med i bakhodet at det er travelt og at vi er så mye sammen at det knapt er behov for small talk pr telefon.

Spørsmålet er om jeg gidder, om jeg er forelsket i han, eller om det er hele tanken og idéen omkring oss som drar lasset. Vi er på kort tid blitt et godt team med masse felles interesser, ambisjoner og tanker omkring livet, men jeg føler kanskje at han gir meg litt lite.

Han har ikke vært så på i det siste, om det skyldes jobb og krav, eller vanen om at jeg tar kontakt vet jeg ikke. Derfor overrasket det meg da jeg spurte om planene hans for 17. mai og han umiddelbart sa han ønsket å være med på mitt opplegg med alle mine venner. Tror dere jeg kan ta det som et tegn på at han fortsatt er inn i dette?

Kjenner dere igjen å ha en liten kneik med kalde føtter så tidlig? Tid til å overtenke er det også i denne eksamensperioden..

Anonymous poster hash: 1b616...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er vanskelig å få tak i / få kontakt med nå etter bare to måneder, tenk deg hvordan det vil være om et år eller tre. Jeg hadde ikke tatt sjansen. Jeg datet en sånn fyr for en (god) stund siden, det var helt håpløst, han bare skjønte ikke hvorfor folk trengte å få tak i han enkelte ganger. Og det ble bare verre og verre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er vanskelig å få tak i / få kontakt med nå etter bare to måneder, tenk deg hvordan det vil være om et år eller tre. Jeg hadde ikke tatt sjansen. Jeg datet en sånn fyr for en (god) stund siden, det var helt håpløst, han bare skjønte ikke hvorfor folk trengte å få tak i han enkelte ganger. Og det ble bare verre og verre.

Ja, jeg er enig i det, jeg tenker også at dette er noe jeg kan ta opp etterhvert - når jeg føler meg tryggere på å stille litt krav. Til nå har jeg etterlyst sms, men jeg vet at han setter av tid og ringer opp igjen, så har liksom forsøkt å slå meg litt til ro med det. Samtidig er det jo koselig å høre fra sin kjære uten at det alltid må være en agenda

Skrevet

Ja, jeg er enig i det, jeg tenker også at dette er noe jeg kan ta opp etterhvert - når jeg føler meg tryggere på å stille litt krav. Til nå har jeg etterlyst sms, men jeg vet at han setter av tid og ringer opp igjen, så har liksom forsøkt å slå meg litt til ro med det. Samtidig er det jo koselig å høre fra sin kjære uten at det alltid må være en agenda

og jeg tenker at dersom du allerede nå har noe du har lyst til å forandre på fyren ...................

AnonymBruker
Skrevet

og jeg tenker at dersom du allerede nå har noe du har lyst til å forandre på fyren ...................

Du sier noe :-) Men det handler ikke om å forandre, akkurat på kommunikasjon tenker jeg det like gjerne er å møte hverandre i det. Å både gi og få

Skrevet

Du sier noe :-) Men det handler ikke om å forandre, akkurat på kommunikasjon tenker jeg det like gjerne er å møte hverandre i det. Å både gi og få

DU ser på det fra en kvinnes ståsted ... han er mest sannsynlig ikke istand til å se det fra en annen vinkel enn der han står. Du sier jo at kameratene hans også forteller at han er vanskelig på området.

Jeg tror du ønsker deg noe du ikke kan få her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DU ser på det fra en kvinnes ståsted ... han er mest sannsynlig ikke istand til å se det fra en annen vinkel enn der han står. Du sier jo at kameratene hans også forteller at han er vanskelig på området.

Jeg tror du ønsker deg noe du ikke kan få her.

Ja, om så er - så kan jeg slå meg til ro med det. Men dvs at de tre første ukene da jeg var litt utilgjengelig og han ikke hadde fått meg på kroken ennå, da la han inn ekstra effort, men nå som vi er i avklart datingrelasjon så går han back to basic? Type ass. Merker jeg smiler av det hele, jeg liker han ekstremt godt.

Skrevet

Ja, om så er - så kan jeg slå meg til ro med det. Men dvs at de tre første ukene da jeg var litt utilgjengelig og han ikke hadde fått meg på kroken ennå, da la han inn ekstra effort, men nå som vi er i avklart datingrelasjon så går han back to basic? Type ass. Merker jeg smiler av det hele, jeg liker han ekstremt godt.

Har du sett filmen He is not that into you ?

Jeg sammenligner ikke altså, men den filmen burde være pensum for jenter på ungdomsskolen.

Hvis du kan leve med en fyr som ikke er tilgjengelig så er det jo bare å kjøre på. Jeg for min del holdt på å bli gal. Og jeg er ikke spesielt krevende av meg, men jeg syns det er normal oppførsel å svare når man får en sms eller en telefon.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett filmen He is not that into you ?

Jeg sammenligner ikke altså, men den filmen burde være pensum for jenter på ungdomsskolen.

Hvis du kan leve med en fyr som ikke er tilgjengelig så er det jo bare å kjøre på. Jeg for min del holdt på å bli gal. Og jeg er ikke spesielt krevende av meg, men jeg syns det er normal oppførsel å svare når man får en sms eller en telefon.

Den har jeg sett opptil flere ganger.. Men jeg får la være å krisemaksimere, og huske på alt han har gjort for å få det hit i stedet..

Skrevet

What she said! Enkel regel: Menn behandler deg aldri så bra som når de er nyforelska. Er det noe som er totalt dritt da kommer det aldri til å bli bedre når forholdet har vart en stund og nyforelskelsen og spenningen har gått over. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare generelt er litt dårlig på å svare på mld, så er jo dette noe som kun er et problem i starten når alt er usikkert. Dersom dere blir sammen og flytter sammen osv, vil det at han ikke er så opptatt av mobilen bare være noe positivt, hehe:)

Jeg ville nok bare vært litt mindre "på", og tatt ting som det kommer. Kos dere sammen på 17.mai, jeg tror han liker deg:)

Anonymous poster hash: e108a...c57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare generelt er litt dårlig på å svare på mld, så er jo dette noe som kun er et problem i starten når alt er usikkert. Dersom dere blir sammen og flytter sammen osv, vil det at han ikke er så opptatt av mobilen bare være noe positivt, hehe:)

Jeg ville nok bare vært litt mindre "på", og tatt ting som det kommer. Kos dere sammen på 17.mai, jeg tror han liker deg:)

Anonymous poster hash: e108a...c57

Takk:) Ja, du har rett i dette med usikkerhet, jeg føler det er litt spesielt nå i starten når man ikke er heelt 100 % trygg på hvor man har hverandre. Det inngår vel i alt som skal finnes ut av.

Har selv en pappa som på de lengste og fineste meldingene kvitterere med "ok." - og det er helt fint det, så lenge man vet at det i bunnen av det hele finnes både kjærlighet og respekt.

Skrevet

Jeg er også vanskelig å få tak i. Oppvokst et sted uten dekning, og er derfor absolutt ikke avhengig av å være tilgjengelig konstant. Men jeg elsker samboeren min over alt - og at jeg ikke svarer på en SMS på noen timer betyr ikke noe annet enn at jeg er opptatt og ikke har mobilen i lomma.

Dersom han ikke svarer fordi han rett og slett ikke har interesse av å svare, er det noe annet...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også vanskelig å få tak i. Oppvokst et sted uten dekning, og er derfor absolutt ikke avhengig av å være tilgjengelig konstant. Men jeg elsker samboeren min over alt - og at jeg ikke svarer på en SMS på noen timer betyr ikke noe annet enn at jeg er opptatt og ikke har mobilen i lomma.

Dersom han ikke svarer fordi han rett og slett ikke har interesse av å svare, er det noe annet...

Ja, jeg har veldig respekt for det, og syns det er så mye bedre enn alternativet om å være en sms-junkie, det vet han at jeg syns også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...