AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Ser alt for ofte at kvinner gråter over at gutter eller menn forlater de eller ignorerer de. Jentene blir såret. Hvis dere oppriktig er forelsket i en mann: Ikke ha sex med han før enn dere er sammen Har han sagt feks. " skulle gjerne fått det til å funke med eksen". Ikke overhør eller fortreng slike kommentarer. Selv om de blir sagt i forbifarten. Tro ikke på bortforklaringer. Er han ikke på tuppa etter deg vil du merke det, og ibgen grunn til å tro at han kun er opptatt. Tro ikke på ord, men handling. Menn går fort inn i nye forhold etter brudd.Grunnen er at de tar alt de får som ser litt over middels bra ut og som har en normal til greit iintelligens. De er ikke som oss. Du er en av dem som var på rett sted til rett tid. Mens du tror dere bare er ment to be og at han virkelig, som deg, synes dette er en velsignelse av et treff, så er han bare keen/ forelsket. Dette snur imidlertid. For når mannen blir khent med deg og det har gått laaaang tid. Det viser seg at det er du som er fjellet i tykt og tynt, så elsker han deg. Rollene skufter nesten litt. Den som bryter sammen ved et brudd vil da heller være han. Anonymous poster hash: 36c9f...cb1 1
Apehjerne Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Er vel sannhet medm odifikasjoner. Jeg kjenner da flere menn som ikke virker på tuppa selv om de er det. Slik er jeg jo selv. Er jeg interessert i noen så ville de neppe ha merka det noe særlig
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Dette skjønte jeg ikke mye av,men her er mitt tips. Menn KAN bli forelsket og KAN elske. Akkurat som kvinner. Det spiller ingen rolle om dere har sex før forholdet eller etter for den riktige mannen. Men tipset er: ikke bli bitter fordi det går galt av og til! spesielt hvis mannen var åpenbart ikke interessert,når han rett ut sier at han heller vil være med exen. Anonymous poster hash: 4548f...3cc 2
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Hvis man er av den følsomme sorten så kan det være greit å bare holde sine ben samlet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå